ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Η Lidl Ελλάς στηρίζει το ΕΣΥ με 100 χιλ. ευρώ για την αντιμετώπιση του Covid-19    

Διπλή προσφορά από την Lidl Ελλάς η οποία θα προσφέρει 100 χιλ. ευρώ στο ΕΣΥ και στην προσφορά 50.000 μασκών στην Περιφέρεια Αττικής για τον περιορισμό εξάπλωσης του κορονοϊού.

Τη δική της προσφορά στην εθνική προσπάθεια που πραγματοποιείται για την αντιμετώπιση του κορονοϊού και τον περιορισμό εξάπλωσής του ανακοίνωσε η Lidl Ελλάς. Συγκεκριμένα, η εταιρεία θα προσφέρει 100 χιλιάδες ευρώ στο Εθνικό Σύστημα Υγείας και 50.000 μάσκες στην Περιφέρεια Αττικής.

Αναλυτικά η ανακοίνωση:

«Η Lidl Ελλάς με υψηλό αίσθημα ευθύνης συμβάλλει στη μάχη κατά του Covid-19 και διαθέτει 100.000€ για την κάλυψη επειγόντων αναγκών του Εθνικού Συστήματος Υγείας της χώρας μας, εμπνέοντας τους πολίτες να πράξουν υπεύθυνα για το κοινό καλό.

Η συγκεκριμένη δωρεά προστίθεται στον κρίκο μιας μακράς αλυσίδας προσφοράς, άξονας της οποίας είναι η εταιρική υπευθυνότητα. Με απέραντο σεβασμό προς τους ανθρώπους που βρίσκονται στην πρώτη γραμμή μάχης με τον Covid-19, η Lidl Ελλάς αναγνωρίζει και ενισχύει την υπεράνθρωπη προσπάθεια που καταβάλλουν καθημερινά οι γιατροί και οι νοσηλευτές του Εθνικού Συστήματος Υγείας της χώρας μας. Παράλληλα προχωρά σε δωρεά 50.000 μασκών στην Περιφέρεια Αττικής για τον ίδιο σκοπό.

«Η στήριξη και η φροντίδα των συνανθρώπων μας αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα της Lidl Ελλάς, κάτι που αποδεικνύει καθημερινά με πράξεις προς την ελληνική κοινωνία. Στις δύσκολες αυτές στιγμές θεωρούμε καθήκον μας να στρέψουμε το ενδιαφέρον μας στο Εθνικό Σύστημα Υγείας και να σταθούμε αρωγός στη μάχη του κατά του Covid-19», ανέφερε σχετικά η Βασιλική Αδαμίδου – Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της Lidl Ελλάς.

Aντλώντας έμπνευση και δύναμη από τις εταιρικές της αξίες, η Lidl Ελλάς τηρεί υψηλά πρότυπα επιχειρηματικής κοινωνικής ευθύνης και επιβεβαιώνει για μια ακόμη φορά ότι είναι σταθερά προσανατολισμένη στη δημιουργία ενός καλύτερου αύριο για όλους.»

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Kalathi-Noikokyrioy-Super-Market-Trofima
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σταθερές παρέμειναν οι τιμές των προϊόντων στο «καλάθι του νοικοκυριού»

Συνεχίζεται η εφαρμογή του «καλαθιού» στα σούπερ μάρκετ μετά από 34 εβδομάδες με τις τιμές να αυξάνονται για 44 προϊόντα και μόλις 25 να καταγράφουν πτώση, ενώ 1.137 παρέμειναν σταθερά.