Σημαντική ενίσχυση στην προβολή της Κρήτης, της Ρόδου και της Κεντρικής Μακεδονίας στη βρετανική αγορά σημειώθηκε το διάστημα τέλη Οκτωβρίου με αρχές Νοεμβρίου, μέσω τριών ταξιδιών εξοικείωσης που διοργάνωσε ο ΕΟΤ σε συνεργασία με τις αντίστοιχες Περιφέρειες.
Τα ταξίδια αφορούσαν Βρετανούς Travel Agents και δημοσιογράφους, με στόχο την ανάδειξη των ελληνικών προορισμών σε μεγάλα μέσα ενημέρωσης και πλατφόρμες της Βρετανίας.
Για την προώθηση της Κρήτης ως τουριστικού προορισμού υψηλής ποιότητας, η Υπηρεσία ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας υποστήριξε fam trip στο Λασίθι, σε συνεργασία με την Περιφέρεια Κρήτης. Συμμετείχαν 35 κορυφαίοι Personal Travel Agents της Co-op Travel, μέλους του μεγαλύτερου ταξιδιωτικού συνεταιριστικού οργανισμού της Βρετανίας.
Οι επαγγελματίες αυτοί διαχειρίζονται σημαντικό όγκο πωλήσεων ταξιδιών προς την Ελλάδα, με το 21% να αφορά αποκλειστικά την Κρήτη, γεγονός που αναδεικνύει τη διαχρονική δυναμική του νησιού στη βρετανική αγορά.
Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, τα οφέλη για την Κρήτη περιλαμβάνουν την αποστολή newsletter σε 80.000 πελάτες των Personal Travel Agents, στοχευμένες αναρτήσεις στα κοινωνικά δίκτυα, online εκπαιδευτική συνεδρία με παρουσίαση του προορισμού και αφιερωμένο blog στην επίσημη πλατφόρμα των Travel Agents.
Οι ενέργειες αυτές αναμένεται να ενισχύσουν περαιτέρω το τουριστικό ρεύμα από το Ηνωμένο Βασίλειο.
Κατά το ίδιο διάστημα, η Υπηρεσία ΕΟΤ Ηνωμένου Βασιλείου και Ιρλανδίας, σε συνεργασία με τον Δήμο Ρόδου, υποστήριξε ταξίδι εξοικείωσης της Βρετανίδας δημοσιογράφου Catherine Adams, Senior Commissioning Editor των TheTimes.
Στόχος ήταν η συλλογή υλικού για άρθρο με τίτλο «48 hours in Rhodes Town», που θα δημοσιευθεί τον Απρίλιο του 2026 στη The Sunday Times, έντυπα και ηλεκτρονικά.
Η δημοσίευση απευθύνεται σε κοινό υψηλής αγοραστικής δύναμης, προσφέροντας στρατηγικής σημασίας προβολή, καθώς η εφημερίδα διαθέτει 1,5 εκατομμύριο αναγνώστες και ιδιαίτερα κύρος στον χώρο του ταξιδιωτικού ρεπορτάζ.
Επιπλέον, η Natasha Blair, εκπρόσωπος του Silver Travel Advisor, ενός από τα πιο εξειδικευμένα βρετανικά μέσα για το κοινό 55+, επισκέφθηκε την Κεντρική Μακεδονία μετά από πρόσκληση της Περιφέρειας.
Το ρεπορτάζ της θα δημοσιευτεί εντός του 2025 και στη χειμερινή έντυπη έκδοση του περιοδικού, που θα διανεμηθεί στις τουριστικές εκθέσεις Destinations Shows 2026 σε Λονδίνο και Μάντσεστερ, δίνοντας έμφαση στην προβολή της Ελλάδας σε ένα δραστήριο ταξιδιωτικό κοινό.
Το πρόγραμμα της επίσκεψης περιλάμβανε πολιτιστικούς και φυσικούς προορισμούς, γαστρονομικές εμπειρίες και σημεία αστικού ενδιαφέροντος, όπως τα Βασιλικά Μνημεία των Αιγών, τον αρχαιολογικό χώρο του Δίου, τον Όλυμπο, οινοποιεία και μουσεία.
Η επίσκεψη ανέδειξε τη Βόρεια Ελλάδα ως έναν ολοκληρωμένο και πολυθεματικό προορισμό για το βρετανικό κοινό, προσφέροντας αυθεντικές ταξιδιωτικές εμπειρίες και επιβεβαιώνοντας τη δυναμική της Κεντρικής Μακεδονίας στην αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου.