Φωτο: Pixabay

Βροχή προστίμων σε e-shop που παραπλανούσαν καταναλωτές

Τα πρόστιμα αφορούν σε παράβαση της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή κατά τη διάρκεια της καραντίνας.

Σε δεύτερο κύκλο προστίμων σε eshop προχώρησε η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή του Υπουργείου Ανάπτυξης & Επενδύσεων. Μετά από την πρόσφατη υποβολή προστίμων συνολικού ύψους 330.000 ευρώ σε πέντε e-shop κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας, σήμερα ανακοίνωσε νέα διοικητικά πρόστιμα συνολικού ύψους 880.000 ευρώ επιβλήθηκαν σε τέσσερις επιχειρήσεις για παράβαση της νομοθεσίας για την προστασία του καταναλωτή.

Πρόκειται, συγκεκριμένα για τις διατάξεις που αφορούν τα δικαιώματα του καταναλωτή στις συμβάσεις από απόσταση καθώς και τις διατάξεις για τις αθέμιτες εμπορικές πρακτικές, από ηλεκτρονικά καταστήματα εμπορίας συσκευών κινητών τηλεφώνων και προϊόντων υψηλής τεχνολογίας.

Αναλυτικότερα, επιβλήθηκαν τα εξής πρόστιμα:

Α/Α

ΕΠΩΝΥΜΙΑ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ

 ΥΨΟΣ ΠΡΟΣΤΙΜΟΥ

1

SHOP 44 ΜΟΝ.ΙΚΕ

https://shop44.gr

300.000,00€

2

F.S. ΝΤΙ ΚΛΙΚ ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ

https://www.d-klik.gr

300.000,00€

3

KINITAKIAS MON.IKE

https://www.kinitakias.gr

200.000,00€

4

F-PLAY ΕΜΠΟΡΙΚΗ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ

https://www.citisshop.com

 

80.000,00€

Το Υπουργείο Ανάπτυξης & Επενδύσεων καθιστά σαφές ότι φαινόμενα παραπλανητικών πρακτικών από τις επιχειρήσεις σε βάρος των καταναλωτών δεν πρόκειται να γίνουν αποδεκτά και καλεί τους καταναλωτές, εφόσον εντοπίζουν παρόμοιες πρακτικές κατά τις καθημερινές τους συναλλαγές, να απευθύνονται στη γραμμή καταναλωτή 1520 της Γενικής Γραμματείας Εμπορίου & Προστασίας Καταναλωτή.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρόστιμα 330.000 ευρώ σε e-shop κινητών τηλεφώνων και προϊόντων τεχνολογίας

Μετά από έρευνα διαπιστώθηκαν παραβάσεις των διατάξεων για τα δικαιώματα του καταναλωτή σε συμβάσεις από απόσταση καθώς και των διατάξεων περί αθέμιτων (και ειδικότερα παραπλανητικών) εμπορικών πρακτικών.