ΓΔ: 1436.68 -0.83% Τζίρος: 74.63 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:51:11 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
black_friday
Πηγή: Shutterstock

Τι αγόρασαν οι Έλληνες στη φετινή Black Friday

Το 55,5% των αγορών πραγματοποιήθηκαν μέσω διαδικτύου, ενώ δεν υπήρξαν μεγάλες αλλαγές στα προϊόντα τα οποία επέλεξαν οι Έλληνες καταναλωτές.

Εντελώς διαφορετική ήταν η φετινή Black Firday όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και παγκοσμίως, με τις τρέχουσες συνθήκες να ωθούν τις ελληνικές επιχειρήσεις να εστιάσουν στο κανάλι του Ηλεκτρονικού Εμπορίου, προσφέροντας στους καταναλωτές την ευκαιρία για διαδικτυακές αγορές, την οποία και αξιοποίησαν όπως ποτέ άλλοτε.

Το ποσοστό των Ελλήνων αγοραστών, που επέλεξαν να κάνουν τις αγορές τους μέσα από την πλατφόρμα της eBay την ημέρα της Black Friday, αυξήθηκε κατά 23%. Άλλοι δείκτες που αποδεικνύουν την προτίμηση των καταναλωτών στις online αγορές είναι η ανάπτυξη των προϊόντων που πουλήθηκαν μέσω της πλατφόρμας, συγκριτικά με την προηγούμενη χρονιά, η οποία ανήλθε σε ποσοστό 32% καθώς και η ακαθάριστη αξία (GMV) τους, η οποία ήταν 73%.

Φαίνεται πως πολλές από τις προτιμήσεις των Ελλήνων αγοραστών παραμένουν ίδιες ανά τα χρόνια. Στη φετινή Black Friday, οι 15 κορυφαίες κατηγορίες προϊόντων που προτίμησαν οι Έλληνες καταναλωτές για τις αγορές τους ήταν παραδοσιακά: Θήκες & Καλύμματα, Προστατευτικά οθόνης, Καλώδια & Αντάπτορες, Βίντεο παιχνίδια, Ρολόγια χειρός, Προϊόντα περιποίησης νυχιών, Ελληνικά παραδοσιακά προϊόντα, Λάμπες φωτισμού, Προϊόντα υγειονομικής περίθαλψης, Εργαστηριακά & Οδοντιατρικά προϊόντα, CDs, Θήκες & Καλύμματα, Πληκτρολόγια – θήκες, Σκουλαρίκια και Κινητά & Smart-phones.

10 κορυφαίες κατηγορίες με την μεγαλύτερη ακαθάριστη αξία (GMB) που πωλήθηκαν μέσα από την πλατφόρμα της eBay ήταν: Κινητά & Smart-phones, που βρίσκονται στην πρώτη θέση με μεγάλη διαφορά, Ρολόγια χειρός, Handys και Smartphones, Επιτραπέζιοι υπολογιστές, Ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές, PC Laptops, Notebooks & Netbooks, Κινητά τηλέφωνα, Θήκες & Καλύμματα και Εργαλεία συγκόλλησης.

Σύμφωνα με στοιχεία της πλατφόρμας της eBay, οι Έλληνες καταναλωτές φαίνεται να πραγματοποίησαν τις αγορές τους από όλα τα κανάλια και συγκεκριμένα:

  • 55,5% μέσα από το διαδίκτυο
  • 36,5% μέσα από την πλατφόρμα της eBay
  • 8% μέσα από το διαδίκτυο, με τη χρήση του κινητού τους

Ακόμη, την ημέρα της Black Friday, η πλειοψηφία των καταναλωτών πραγματοποίησε τις αγορές της από τις 00:00 έως τις 14:00-15:00, με το διάστημα από τις 12:00 έως τη 13:00 να αποτελεί την ώρα αιχμής για τις αγορές τους.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Trofima, Super Market, laxanika, lahanika
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΚΠΟΙΖΩ: Φυσικά και λιγότερο επεξεργασμένα τρόφιμα προτιμούν οι καταναλωτές

Και στις τρεις χώρες (Ελλάδα, Μάλτα και Γαλλία) οι καταναλωτές όταν αγοράζουν προϊόντα διατροφής, δίνουν ιδιαίτερα βαρύτητα στη «φυσικότητα» των τροφίμων, καθώς τα θεωρούν πιο υγιεινά.
Synigoros Katanaloti, Lefteris Zagoritis
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Συνήγορος του Καταναλωτή: 16.721 αναφορές για την επίλυση διαφορών

«Οι σημαντικότερες αυξητικές τάσεις το 2023 καταγράφονται στον κλάδο του λιανικού εμπορίου, κυρίως του ηλεκτρονικού, όπου υπάρχει σχεδόν διπλασιασμός των αναφορών» τόνισε ο Λευτέρης Ζαγορίτης.