ΓΔ: 792.38 0.63% Τζίρος: 84.54 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

EOT: «'Ανοιγμα» στην τουριστική αγορά της Εσθονίας

Εκπρόσωποι των Εσθονών τουριστικών διοργανωτών ταξιδίων επισκέφθηκαν την Αθήνα και τη Θεσσαλία στο πλαίσιο ταξιδίου εξοικείωσης που υλοποίησε η υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας και η Κεντρική Υπηρεσία του ΕΟΤ.

Την Αθήνα και τη Θεσσαλία επισκέφθηκαν από τις 9 έως τις 15 Οκτωβρίου εκπρόσωποι των Εσθονών τουριστικών διοργανωτών ταξιδίων Gremalo Reisid, Wris, Estravel, GoTravel, Aves και Westexpress, στο πλαίσιο ταξιδίου εξοικείωσης (fam trip) που υλοποίησε η υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας και η Κεντρική Υπηρεσία του ΕΟΤ, σε συνεργασία με την Περιφερειακή Υπηρεσία Τουρισμού (ΠΥΤ) Βόλου, την αεροπορική εταιρεία Aegean Airlines Βαλτικών Χωρών και τοπικούς φορείς του ιδιωτικού τομέα.

Οπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, το ταξίδι είχε ως σκοπό την ανάδειξη ελληνικών προορισμών που συνδυάζουν το παραδοσιακό μοντέλο «ήλιος και θάλασσα» με εναλλακτικές μορφές τουρισμού και εντάσσεται στη στρατηγική του Υπουργείου Τουρισμού και του ΕΟΤ για την προβολή της Ελλάδας ως προορισμού «365 ημέρες το χρόνο». Σημειώνεται ότι τα τελευταία χρόνια οι αφίξεις Εσθονών τουριστών στην Ελλάδα παρουσιάζουν σταθερά ανοδική πορεία, ενώ με βάση τα έως τώρα διαθέσιμα στοιχεία για το 2020 αναμένεται νέα αύξηση κατά 5-7%.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ο γαστρονομικός τουρισμός για τη Θεσσαλονίκη

Κόμβο γαστρονομικού τουρισμού για όλη την ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης αλλά ακόμη και της ανατολικής Μεσογείου μπορεί να αποτελέσει η Θεσσαλονίκη, σημείωσε η υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Λύση για το ασφαλιστικό ταμείο των τουριστικών πρακτόρων ζητά ο κλάδος

Ο Σύνδεσμος των τουριστικών γραφείων με ανακοίνωση του απευθύνει έκκληση στον υπουργό Εργασίας να λήξει η «ομηρία» των ασφαλισμένων ώστε να μπορέσουν να εκδώσουν ασφαλιστική ενημερότητα.
meteorisimo
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Παγκοσμίως γνωστή η τρικαλινή γαστρονομία με το brandname Meteorisimo

Η τοπική γαστρονομία απέκτησε το δικό της brand name, μέσω του οποίου διασυνδέεται ο γαστρονομικός πολιτισμός με τα τοπικά προϊόντα και τη σύγχρονη γαστρονομία, συμβάλλοντας στη δημιουργία της νέας γαστρονομικής ταυτότητας της περιοχής.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υβριδική τουριστική έκθεση Greek Panorama στις 21 Ιανουαρίου

Μεταξύ των καινοτομιών της έκθεσης είναι και το virtual passport όπου ο επισκέπτης3 θα μπορεί να εισέλθει στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο και να έχει πρόσβαση σε προσφορές που θα μοιράζουν ειδικά για τους επισκέπτες της έκθεσης, οι εκθέτες.