ΓΔ: 817 1.79% Τζίρος: 55.35 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:23:37 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ

Αλλάζει στρατηγική ο ΕΟΤ μετά την πτώχευση της Thomas Cook

Νέα στρατηγική και στόχους για τον τουρισμό για το 2020 ανακοίνωσε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης μιλώντας στο Παγκόσμιο Συνέδριο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων Συγγραφέων Τουρισμού.

Την αλλλαγή στρατηγικής για τον τουρισμό το 2020 ανακοίνωσε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, περιγράφοντας και τους τρεις κύριους στόχους της που είναι η διατήρηση του αριθμού των επισκεπτών, η αύξηση του μεριδίου της Ελλάδας στη διεθνή τουριστική αγορά και η ενίσχυση της βιωσιμότητα του ελληνικού τουρισμού με σταθερά βήματα και προσήλωση στο μεγάλο στοίχημα της αειφόρου ανάπτυξης.

«To υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ αλλάζει την τουριστική στρατηγική της χώρας για το 2020, λόγω των πρόσφατων εξελίξεων που προέκυψαν από την πτώχευση της Thomas Cook. Και η εκστρατεία αυτή θα ξεκινήσει πολύ νωρίτερα από οποιοδήποτε άλλο έτος».

Αυτό τόνισε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, μιλώντας στο Παγκόσμιο Συνέδριο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων Συγγραφέων Τουρισμού (F.I.J.E.T.), που πραγματοποιήθηκε στη Ρόδο, από τις 21 ως τις 25 Οκτωβρίου, όπου κι εορτάστηκαν τα 65 της χρόνια. Στο συνέδριο συμμετείχαν δημοσιογράφοι τουρισμού από όλο τον κόσμο με βασικό ομιλητή τον γενικό γραμματέα του Ε.Ο.Τ.

Ο κ. Φραγκάκης περιέγραψε «τους τρεις κύριους στόχους της νέας τουριστικής πολιτικής για τα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια» ως ακολούθως:

- Διατήρηση του αριθμού των επισκεπτών στη χώρα μας στο επίπεδο που είναι σήμερα.

- Αύξηση του μεριδίου της Ελλάδας στη διεθνή τουριστική αγορά μέσω συντονισμένου και καλά οργανωμένου σχεδίου.

- Ενίσχυση της βιωσιμότητα του ελληνικού τουρισμού με σταθερά βήματα και προσήλωση στο μεγάλο στοίχημα της αειφόρου ανάπτυξης.

Ο γ.γ. ΕΟΤ μίλησε, τέλος, με θερμά λόγια για την προσφορά της F.I.J.E.T., αναφερόμενος, μεταξύ άλλων, στην παγκόσμια τουριστική δημοσιογραφία και κατ' επέκταση, στον παγκόσμιο τουρισμό.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ανταγωνιστικό πλεονέκτημα ο γαστρονομικός τουρισμός για τη Θεσσαλονίκη

Κόμβο γαστρονομικού τουρισμού για όλη την ευρύτερη περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης αλλά ακόμη και της ανατολικής Μεσογείου μπορεί να αποτελέσει η Θεσσαλονίκη, σημείωσε η υφυπουργός Τουρισμού Σοφία Ζαχαράκη.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Λύση για το ασφαλιστικό ταμείο των τουριστικών πρακτόρων ζητά ο κλάδος

Ο Σύνδεσμος των τουριστικών γραφείων με ανακοίνωση του απευθύνει έκκληση στον υπουργό Εργασίας να λήξει η «ομηρία» των ασφαλισμένων ώστε να μπορέσουν να εκδώσουν ασφαλιστική ενημερότητα.
meteorisimo
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Παγκοσμίως γνωστή η τρικαλινή γαστρονομία με το brandname Meteorisimo

Η τοπική γαστρονομία απέκτησε το δικό της brand name, μέσω του οποίου διασυνδέεται ο γαστρονομικός πολιτισμός με τα τοπικά προϊόντα και τη σύγχρονη γαστρονομία, συμβάλλοντας στη δημιουργία της νέας γαστρονομικής ταυτότητας της περιοχής.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Υβριδική τουριστική έκθεση Greek Panorama στις 21 Ιανουαρίου

Μεταξύ των καινοτομιών της έκθεσης είναι και το virtual passport όπου ο επισκέπτης3 θα μπορεί να εισέλθει στον ειδικά διαμορφωμένο χώρο και να έχει πρόσβαση σε προσφορές που θα μοιράζουν ειδικά για τους επισκέπτες της έκθεσης, οι εκθέτες.