ΓΔ: 2055.51 -0.19% Τζίρος: 148.02 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04

Αλλάζει στρατηγική ο ΕΟΤ μετά την πτώχευση της Thomas Cook

Νέα στρατηγική και στόχους για τον τουρισμό για το 2020 ανακοίνωσε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης μιλώντας στο Παγκόσμιο Συνέδριο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων Συγγραφέων Τουρισμού.

Την αλλλαγή στρατηγικής για τον τουρισμό το 2020 ανακοίνωσε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, περιγράφοντας και τους τρεις κύριους στόχους της που είναι η διατήρηση του αριθμού των επισκεπτών, η αύξηση του μεριδίου της Ελλάδας στη διεθνή τουριστική αγορά και η ενίσχυση της βιωσιμότητα του ελληνικού τουρισμού με σταθερά βήματα και προσήλωση στο μεγάλο στοίχημα της αειφόρου ανάπτυξης.

«To υπουργείο Τουρισμού και ο ΕΟΤ αλλάζει την τουριστική στρατηγική της χώρας για το 2020, λόγω των πρόσφατων εξελίξεων που προέκυψαν από την πτώχευση της Thomas Cook. Και η εκστρατεία αυτή θα ξεκινήσει πολύ νωρίτερα από οποιοδήποτε άλλο έτος».

Αυτό τόνισε ο γενικός γραμματέας του ΕΟΤ, Δημήτρης Φραγκάκης, μιλώντας στο Παγκόσμιο Συνέδριο της Διεθνούς Ομοσπονδίας Δημοσιογράφων Συγγραφέων Τουρισμού (F.I.J.E.T.), που πραγματοποιήθηκε στη Ρόδο, από τις 21 ως τις 25 Οκτωβρίου, όπου κι εορτάστηκαν τα 65 της χρόνια. Στο συνέδριο συμμετείχαν δημοσιογράφοι τουρισμού από όλο τον κόσμο με βασικό ομιλητή τον γενικό γραμματέα του Ε.Ο.Τ.

Ο κ. Φραγκάκης περιέγραψε «τους τρεις κύριους στόχους της νέας τουριστικής πολιτικής για τα επόμενα πέντε έως δέκα χρόνια» ως ακολούθως:

- Διατήρηση του αριθμού των επισκεπτών στη χώρα μας στο επίπεδο που είναι σήμερα.

- Αύξηση του μεριδίου της Ελλάδας στη διεθνή τουριστική αγορά μέσω συντονισμένου και καλά οργανωμένου σχεδίου.

- Ενίσχυση της βιωσιμότητα του ελληνικού τουρισμού με σταθερά βήματα και προσήλωση στο μεγάλο στοίχημα της αειφόρου ανάπτυξης.

Ο γ.γ. ΕΟΤ μίλησε, τέλος, με θερμά λόγια για την προσφορά της F.I.J.E.T., αναφερόμενος, μεταξύ άλλων, στην παγκόσμια τουριστική δημοσιογραφία και κατ' επέκταση, στον παγκόσμιο τουρισμό.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Άποψη πόλης Φλώρινα
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Φλώρινα: Στόχος η καθιέρωση ως κορυφαίου τετρασезόν τουριστικού προορισμού

Ο δήμαρχος Φλώρινας παρουσίασε στη Philoxenia τη στρατηγική ανάδειξης της περιοχής, που πρόσφατα βραβεύτηκε από τον ΕΟΤ ως «Καλύτερος Ορεινός Προορισμός», τονίζοντας την αυθεντικότητα και το πλούσιο πολιτιστικό της απόθεμα.
Πρέσπες
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πρέσπες: Άνοδος του τουρισμού και αυξημένη πληρότητα σε κάθε εποχή

Οι Πρέσπες εξελίσσονται σε δημοφιλή προορισμό με υψηλή πληρότητα, πλούσιες δραστηριότητες και διεθνές ενδιαφέρον, ενώ ο δήμος ενισχύει την προβολή της περιοχής σε εκθέσεις και δράσεις τουριστικής προώθησης.
Λευκός Πύργος Θεσσαλονίκης
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

ΕΟΤ: Η Θεσσαλονίκη ενισχύει τη θέση της ως κορυφαίος προορισμός city break

Ο ΕΟΤ, σε συνεργασία με τον Δήμο Θεσσαλονίκης, υλοποιεί στοχευμένες καμπάνιες και δράσεις για την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της πόλης, με στόχο την ένταξή της στους κορυφαίους ευρωπαϊκούς προορισμούς city break και MICE.
Μπούρτζι Ναυπλίου
ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΑ ΝΕΑ

Philoxenia: Η Πελοπόννησος προβάλλει τη γαστρονομική και τουριστική ταυτότητα

Με επιτυχημένο πρόγραμμα δράσεων στη Philoxenia, η ΠΕΔ Πελοποννήσου παρουσίασε σε 110 επισκέπτες από 36 χώρες τη γαστρονομία, τον πολιτισμό και τις φυσικές ομορφιές της, προβάλλοντας την τουριστική ταυτότητα της περιοχής.
Ηράκλειο αεροφωτογραφία λιμανιού
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η Κρήτη ενισχύει την τουριστική αγορά του Καναδά από το Ηράκλειο

Η Περιφέρεια Κρήτης συμμετείχε σε τουριστική έκθεση σε Τορόντο και Μόντρεαλ, προωθώντας το νησί στην καναδική αγορά, που παρουσιάζει αυξημένο ενδιαφέρον για Ελλάδα. Ιδιαίτερη ζήτηση για Κρήτη λόγω γαστρονομίας και πολιτισμού.