ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: ΑΠΕ

Επεκτείνεται η λειτουργία του myEFKAlive, σε ποιες περιοχές φτάνει

Μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες, και ιδιαίτερα σε κατοίκους ορεινών, νησιωτικών ή απομακρυσμένων περιοχών, καθώς και σε άτομα με αναπηρία, να εξυπηρετούνται με βιντεοκλήση.

Επεκτείνονται γεωγραφικά οι δυνατότητες του myEFKAlive, καθώς τα Υπουργεία Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων και Ψηφιακής Διακυβέρνησης προσφέρουν τη δυνατότητα εξ αποστάσεως εξυπηρέτησης του πολίτη από υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ μέσω βιντεοκλήσης κάτι που θα καλύπτει πλέον γεωγραφικά τους κατοίκους των περιοχών της Ηπείρου και παράλληλα επεκτείνεται στη Στερεά Ελλάδα.

Ειδικότερα, στο myEFKAlive εντάσσονται οι περιοχές:

Από την Περιφέρεια Ηπείρου: τα Ιωάννινα (ΤΔ Α’ Ιωαννίνων, ΤΔ Β’ Ιωαννίνων), το Μέτσοβο, η Κόνιτσα, η Ηγουμενίτσα (ΤΔ Θεσπρωτίας), η Παραμυθία, η Άρτα (ΤΔ Άρτας), η Πρέβεζα (ΤΔ Πρέβεζας), η Φιλιππιάδα και η Πάργα.
Από την Περιφέρεια Στερεάς Ελλάδας:  Η Εύβοια (Χαλκίδα – ΤΔ Α’ Ευβοίας, Μαντούδι, Αλιβέρι – ΤΔ Β’ Ευβοίας, Κύμη, Κάρυστος) και η Σκύρος

Το myEFKAlive αποτελεί προϊόν της συνεργασίας στελεχών του e-ΕΦΚΑ, του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης, η οποία έχει αναπτύξει τη συγκεκριμένη πλατφόρμα και για άλλους φορείς και οργανισμούς του Δημοσίου. Τέθηκε σε λειτουργία τον περασμένο Ιούλιο και επεκτείνεται σταδιακά σε όλη την Επικράτεια, δίνοντας έμφαση στις απομακρυσμένες περιοχές.

Μέσω της συγκεκριμένης υπηρεσίας δίνεται η δυνατότητα στους πολίτες, και ιδιαίτερα σε κατοίκους ορεινών, νησιωτικών ή απομακρυσμένων περιοχών, καθώς και σε άτομα με αναπηρία, να εξυπηρετούνται με βιντεοκλήση, από το σπίτι ή το γραφείο τους, χωρίς την ανάγκη να μετακινηθούν σε υποκατάστημα του e-ΕΦΚΑ.

Συνολικά παρέχονται δεκαέξι (16) ψηφιακές υπηρεσίες μέσω της πλατφόρμας του myEFKAlive, οι οποίες διευκολύνουν σε σημαντικό βαθμό τις συναλλαγές των πολιτών με τον e-ΕΦΚΑ.

Οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι οι ακόλουθες:

1.                  Επίδομα ασθενείας

2.                  Επίδομα μητρότητας

3.                  Ηλεκτρονική Αίτηση Εξόδων Κηδείας (συνταξιούχων και μισθωτών τ. ΙΚΑ)

4.                  Βεβαίωση ασφάλισης (Χρόνου ασφάλισης – Προϋπηρεσία)

5.                  Αλλαγή στοιχείων Μητρώου

6.                  Ασφαλιστική Ικανότητα

7.                  Παραλαβή Απόφασης ΚΕΠΑ

8.                  Απογραφή Ασφαλισμένου

9.                  Έκδοση Ευρωπαϊκής Κάρτας Ασφάλισης

10.              Βεβαίωση Απογραφής

11.              Αίτηση μηνιαίου ενημερωτικού σημειώματος σύνταξης

12.              Παρακολούθηση πορείας αίτησης συνταξιοδότησης

13.              Βεβαίωση εγγραφής για μη μισθωτούς

14.              Βεβαίωση χρόνου ασφάλισης για μη μισθωτούς

15.              Διεκπεραίωση αιτήματος για χρόνο ασφάλισης σε περίπτωση απώλειας ενσήμων (για ασφαλισμένους τ. ΙΚΑ)

16.              Διεκπεραίωση αιτήματος για την έκδοση Απογραφικού Δελτίου Αγροτών

 

Η πρόσβαση στην υπηρεσία είναι εύκολη και απλή. Γίνεται είτε μέσω της ιστοσελίδας του ΕΦΚΑ (efka.gov.gr), είτε της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης Δημόσιας Διοίκησης (gov.gr). Ο πολίτης εισέρχεται στην υπηρεσία με τη χρήση των προσωπικών του κωδικών Taxisnet και μπορεί να κλείσει το ραντεβού του σε ημέρα και ώρα που τον εξυπηρετεί, από τον υπολογιστή του σπιτιού ή του γραφείου του ή ακόμα και από το κινητό του. Την ημέρα του ραντεβού ο ενδιαφερόμενος συνδέεται μέσω βιντεοκλήσης με έναν υπάλληλο του e-ΕΦΚΑ προκειμένου να υποβάλει αιτήσεις για πιστοποιητικά, επιδόματα ή να ενημερωθεί για ένα συνταξιοδοτικό ή ασφαλιστικό του ζήτημα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

pronoia-ergasia-mixailidou-ypourgeio ergasias
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Έκτακτα μέτρα για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν ασφαλιστική ικανότητα

Ήδη, από χθες, απέκτησαν ασφαλιστική ικανότητα όσοι εξόφλησαν ή ρύθμισαν έως την 6η Μαρτίου, ενώ, όσοι το έπραξαν από την 7η Μαρτίου, θα αποκτήσουν αυτόματα ασφαλιστική ικανότητα στο τέλος της επόμενης εβδομάδας.
Syntaxeis, Syntaxiouxoi
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Για ποιους εργαζομένους άνοιξαν οι αιτήσεις για την υπαγωγή στο ΤΕΚΑ

Η αλλαγή του φορέα γίνεται μόνο μία φορά και δεν δύναται να ανακληθεί. Εφόσον οι ασφαλισμένοι επιλέξουν τη μετάβαση, τότε για το υπόλοιπο του εργασιακού και ασφαλιστικού βίου τους, θα υπάγονται στον κλάδο επικουρικής ασφάλισης του ΤΕΚΑ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Έως 31/1 η επιλογή ασφαλιστικής κατηγορίας για το 2022, ποιους αφορά

Οι ασφαλισμένοι που δεν θα επιλέξουν την ασφαλιστική τους κατηγορία με σχετική αίτηση θα πρέπει να γνωρίζουν ότι θα παραμείνουν και για το νέο έτος (2022) στην κατηγορία ασφάλισης που είχαν επιλέξει κατά την προηγούμενη χρονιά (2021).
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Πάνω από 20 ηλεκτρονικές υπηρεσίες θα εξυπηρετούν τους ασφαλισμένους

Σήμερα, οι ηλεκτρονικές ασφαλιστικές υπηρεσίες του e-ΕΦΚΑ επιτρέπουν σε χιλιάδες πολίτες να εξυπηρετούνται άμεσα, από το σπίτι ή την εργασία τους,  αποφεύγοντας περιττές μετακινήσεις και εξοικονομώντας πολύτιμο χρόνο στην καθημερινότητά τους.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Το 1555 θα ενημερώνει τηλεφωνικά όσους έχουν δικαίωμα συνταξιοδότησης

Πώς απλουστεύεται η διαδικασία συνταξιοδότησης. Η νέα πιλοτική εφαρμογή του 1555 και του e-ΕΦΚΑ αφορά την τηλεφωνική επικοινωνία αρχικά με πολίτες που εργάζονται στο Δημόσιο και έχουν ώριμα συνταξιοδοτικά δικαιώματα.