ΓΔ: 1986.89 -0.58% Τζίρος: 257.92 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Φώτο: Shutterstock

P&G: Το 92% των Ελλήνων θέλει να αποκτήσει πιο βιώσιμες συνήθειες

Σύμφωνα με έρευνα που πραγματοποίησε η εταιρεία το 25% των Ελλήνων καταναλωτών έχει καταφέρει να κάνει ήδη σημαντικές αλλαγές. Πολύ δύσκολη θεωρείται η μείωση της χρήσης πλαστικού καθώς και η εξοικονόμηση νερού.

Τo 92% των καταναλωτών στην Ελλάδα, δηλώνει πρόθυμο να αλλάξει κάποιες από τις καθημερινές του συνήθειες για να υιοθετήσει πιο βιώσιμες επιλογές στην καθημερινότητά του, φαίνεται όμως, ότι στην προσπάθεια αυτή, οι Έλληνες αντιμετωπίζουν εμπόδια, με μόνο το 25% να έχει καταφέρει να κάνει σημαντικές αλλαγές, στη διάρκεια της προηγούμενης χρονιάς. 

Η νέα έρευνα που πραγματοποίησε η P&G, στο πλαίσιο του προγράμματος «Το Σπίτι μας. Ο Πλανήτης τους», έδειξε ότι βασικό εμπόδιο στο δρόμο για πιο βιώσιμες επιλογές, είναι η δυσκολία που αντιμετωπίζουν οι καταναλωτές στην Ελλάδα στην υιοθέτηση φιλικών προς το περιβάλλον πρακτικών. Πιο συγκεκριμένα, θεωρούν πως η αλλαγή των καθημερινών επιλογών, με στόχο την εξοικονόμηση νερού και ενέργειας καθώς και τη μείωση χρήσης πλαστικού, είναι είτε πολύ δύσκολη (83%), είτε εξαιρετικά κοστοβόρα (89%), είτε σημαντικά χρονοβόρα (73%), είτε απαιτεί συμβιβασμούς ως προς την αποτελεσματικότητα των προϊόντων (58%).

Η εξοικονόμηση πόρων όμως, μπορεί να γίνει πιο απλή. Η καμπάνια «Το σπίτι μας. Ο πλανήτης τους» από την P&G συνεχίζεται, και χρησιμοποιεί τη δύναμη της πλατφόρμας Tik Tok, όπου σε συνεργασία με Tik Tok Creators δείχνει πως μέσα από τη χρήση καινοτόμων προϊόντων στην καθημερινότητά μας, μπορούμε όλοι να εξοικονομήσουμε, πιο απλά, ενέργεια, νερό και πλαστικό – ακόμα και να πετύχουμε κάποια μείωση στους λογαριασμούς του νοικοκυριού. 

Σύμφωνα με την έρευνα, τo 85% των ερωτηθέντων δείχνει μεγάλο ενδιαφέρον στην υιοθέτηση πρακτικών που συμβάλλουν στην εξοικονόμηση ενέργειας στο σπίτι, με το αντίστοιχο ποσοστό σε ό,τι αφορά στην εξοικονόμηση νερού να ανέρχεται στο 79%, και τη μείωση χρήσης πλαστικού στο 82%. Ταυτόχρονα, το 90% των καταναλωτών στην Ελλάδα δηλώνει πως επιθυμεί να αναλάβει περισσότερες πρωτοβουλίες που αφορούν στην υιοθέτηση μιας πιο υπεύθυνης κατανάλωσης, με στόχο να συμβάλλει συλλογικά σε έναν πιο θετικό αντίκτυπο στον πλανήτη. Τέλος, το 95% των ερωτηθέντων, αναγνωρίζει ότι θα πρέπει να ενεργοποιηθεί πιο δυναμικά για την προστασία του περιβάλλοντος, με στόχο να εξασφαλίσει ένα καλύτερο μέλλον για τις επόμενες γενιές.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Γιάννης Μώραλης Πειραιάς
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μώραλης: Ενιαία στρατηγική για βιώσιμες πόλεις απέναντι στην κρίση

Ο Δήμαρχος Πειραιά Γιάννης Μώραλης, μιλώντας σε συνέδριο για τη βιωσιμότητα, τόνισε την ανάγκη εθνικής στρατηγικής για την ανθεκτικότητα των πόλεων και την αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης.
Σωκράτης Φάμελλος χαμογελαστός
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Φάμελλος: Η κυβέρνηση εξυπηρετεί συμφέροντα και όχι την ενεργειακή ασφάλεια

Ο Σωκράτης Φάμελλος κατηγορεί την κυβέρνηση ότι ευνοεί τα συμφέροντα ΗΠΑ και Ισραήλ, υπονομεύοντας την πράσινη μετάβαση και αφήνοντας ανεκμετάλλευτες τις δυνατότητες των ΑΠΕ.
Σημαίες ΗΠΑ και Ελλάδας
ΔΙΕΘΝΗ

Νέα οικονομική συνεργασία Ελλάδας-ΗΠΑ για την Τεχνητή Νοημοσύνη

Στη Ζάππειο υπογράφηκε κοινή διακήρυξη Ελλάδας-ΗΠΑ για ενίσχυση της οικονομικής συνεργασίας με έμφαση στην Τεχνητή Νοημοσύνη, στο πλαίσιο του P-Tec. Υπογράμμισαν τη σημασία ασφαλών εφοδιαστικών αλυσίδων.
Ηλιοβασίλεμα σε πόλη
ΔΙΕΘΝΗ

ΟΗΕ: Το 2025 ίσως η δεύτερη ή τρίτη πιο ζεστή χρονιά στη Βραζιλία

Ο Παγκόσμιος Οργανισμός Μετεωρολογίας προειδοποιεί πως το 2025 θα είναι μία από τις πιο θερμές χρονιές, συνεχίζοντας το σερί αυξημένων θερμοκρασιών, ενώ οι τρεις τελευταίες χρονιές είναι ήδη οι θερμότερες στην ιστορία.