ΓΔ: 2106.9 0.94% Τζίρος: 312.11 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:04
ΑΤΗ.ΕΝΑ Card
φωτό: ΑΠΕ - ΜΠΕ

Ψηφιακή στροφή και στον τομέα των αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας

Κερδίζουν έδαφος τα προϊόντα πολλαπλών διαδρομών ενώ ενισχύονται οι on line αγορές εισιτηρίων. Είναι ενδεικτικό ότι το εισιτήριο των 10+1 διαδρομών παρουσιάζει αυξημένο μερίδιο χρήσης (31%) το 2022 έναντι του 2021 (29%). Τάση που αποτυπώνεται και φέτος.

Ολοένα και περισσότεροι επιβάτες αστικών συγκοινωνιών της Αθήνας επιλέγουν πλέον για τις μετακινήσεις τους τα προϊόντα πολλαπλών διαδρομών του ΟΑΣΑ, που συνοδεύονται από σημαντικές εκπτώσεις στην αρχική τιμή του εισιτηρίου. Έξι στις δέκα επικυρώσεις πραγματοποιούνται με προϊόντα πολλαπλών διαδρόμων στα ΜΜΜ, αρμοδιότητας του ΟΑΣΑ. Είναι ενδεικτικό ότι το εισιτήριο των 10+1 διαδρομών παρουσιάζει αυξημένο μερίδιο χρήσης (31%) το 2022 έναντι του 2021 (29%). Μια τάση που αποτυπώνεται και το 2023. Η πορεία ανόδου καταγράφεται σε όλα τα προϊόντα πολλαπλών διαδρομών που έχουν ελκυστικότερες τιμές πώλησης ανά μονάδα.

ΤΙΜΗ ΠΩΛΗΣΗΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΜΕΤΑΚΙΝΗΣΗΣ - ΔΙΑΜΟΡΦΩΣΗ ΚΟΣΤΟΥΣ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΑΠΛΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ (ΤΙΜΗ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟΥ):

  • ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ 1,20 ευρώ - 1,20 ευρώ
  • 2πλό ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ 2,30 ευρώ - 1,15 ευρώ
  • 5πλό ΕΝΙΑΙΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ 5,70 ευρώ - 1,14 ευρώ
  • 10+1 ΕΝΙΑΙΑ ΕΙΣΙΤΗΡΙΑ  12,00 ευρώ - 1,09 ευρώ

Τα προϊόντα πολλαπλών διαδρομών συνοδεύονται από σημαντικές εκπτώσεις. Για παράδειγμα, το πολλαπλό εισιτήριο 10 + 1 διαδρομών ανέρχεται στα 12 ευρώ έναντι 13,2 ευρώ (όφελος 1,2 ευρώ), το 5πλο ενιαίο εισιτήριο κοστίζει 5,7 ευρώ έναντι 6 ευρώ (όφελος 0,3 ευρώ) και το 2πλο ενιαίο εισιτήριο ανέρχεται στα 2,3 ευρώ έναντι 2,4 ευρώ (όφελος 0,1 ευρώ). Η κάρτα 30 ημερών ανέρχεται στα 27 ευρώ, με ημερήσιο κόστος μόνον 0,9 ευρώ και η ετήσια στα 300 ευρώ, με ημερήσιο κόστος μόνον 0,82 ευρώ.

Η χρήση της ATH.ENA Card όσο και του ATH.ENA ticket δίνει στον κάτοχό της τη δυνατότητα επαναφόρτισης. Με αυτό τον τρόπο ο επιβάτης κινείται ταχύτερα περιορίζοντας τη σπάταλη πλαστικού η χαρτιού. Αξιοσημείωτη αύξηση αποτυπώνεται και στην αγορά προϊόντων μετακίνησης μέσω διαδικτύου. Το νέο, φιλικό προς τον χρήστη, περιβάλλον της ιστοσελίδας του ΟΑΣΑ (www.oasa.gr), κερδίζει την αποδοχή του επιβατικού κοινού, με τις διευρυμένες δυνατότητες ενημέρωσης και on-line αγοράς προϊόντων.

Συγκεκριμένα, το διαδίκτυο παρουσιάζει τη μεγαλύτερη άνοδο στις εισπράξεις από όλα τα υπόλοιπα κανάλια πώλησης, με αύξηση 92,6% το 2022 έναντι του 2021. Τα κυρίαρχα προϊόντα στις συναλλαγές μέσω διαδικτύου είναι η ATH.ENA card 30 ημερών με 23,9% και ακολουθεί το πολλαπλό εισιτήριο 10 + 1 διαδρομών με 20,8%.

«Η απήχηση των προϊόντων πολλαπλών διαδρομών τα οποία συνοδεύονται από σημαντικές εκπτώσεις, όπως επίσης και η αύξηση των διαδικτυακών πωλήσεων του ΟΑΣΑ, δείχνουν ότι το επιβατικό κοινό είναι πλέον ώριμο να αξιοποιήσει τις ψηφιακές υπηρεσίες που παρέχει ο Οργανισμός, επιλέγοντας το κατάλληλο προϊόν μετακίνησης ανάλογα με τις ανάγκες του», δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιώργος Σπηλιόπουλος.

«Προσφέρουμε πληθώρα επιλογών τόσο σε αυτούς που χρησιμοποιούν καθημερινά τις αστικές συγκοινωνίες όσο και όσους αξιοποιούν περιστασιακά τις υπηρεσίες μας. Ασφαλώς το όφελος είναι ανάλογο. Η βασική τιμή του 1,2 ευρώ μειώνεται σε 1,09 για αγορά 10+1 εισιτήριων και φτάνει στα 0,82 ευρώ ημερησίως για προμήθεια ετήσιας κάρτας.

Παράλληλα εργαζόμαστε στην κατεύθυνση της διεύρυνσης των διαθέσιμων ψηφιακών υπηρεσιών και επενδύουμε σε νέες τεχνολογίες, λαμβάνοντας σοβαρά υπόψη τον σταθερά αυξανόμενο βαθμό ανταπόκρισης του επιβατικού κοινού σε αυτές», συμπλήρωσε ο κ. Γιώργος Σπηλιόπουλος.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Κυριάκος Πιερρακάκης πορτρέτο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Πιερρακάκης: Το ελληνικό ψηφιακό μοντέλο ως παράδειγμα για την Ευρώπη

Ο Υπουργός Οικονομίας Κυριάκος Πιερρακάκης ανέλυσε στο Hertie School του Βερολίνου πώς η Ελλάδα έγινε ευρωπαϊκό πρότυπο ψηφιακού μετασχηματισμού και ποιες μεταρρυθμίσεις καθόρισαν αυτή την πορεία.
Όλγα Κεφαλογιάννη βουλή
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κεφαλογιάννη: Η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το μέλλον του ελληνικού τουρισμού

Στο GenAI Summit, η Όλγα Κεφαλογιάννη παρουσίασε τη στρατηγική για έναν σύγχρονο, ψηφιακό και βιώσιμο ελληνικό τουρισμό, με έμφαση στην Τεχνητή Νοημοσύνη, τα DMMOs, το VisitGreece και τις νέες ψηφιακές εφαρμογές.
Λογότυπο ΕΦΚΑ
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Έρχονται αλλαγές στις Αναλυτικές Περιοδικές Δηλώσεις (ΑΠΔ) του e-ΕΦΚΑ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η συνάντηση εργασίας του e-ΕΦΚΑ για τις αλλαγές στις ΑΠΔ και τη μετάβαση στο νέο ΟΠΣ, με συμμετοχή στελεχών και εταιρειών λογισμικού. Η εκδήλωση μεταδόθηκε ζωντανά στα ψηφιακά μέσα του e-ΕΦΚΑ.