ΓΔ: 1449.93 -0.35% Τζίρος: 56.11 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 15:46:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Την προβολή της Ελλάδας στο Netflix εξετάζει το υπουργείο Τουρισμού

Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη μαζί με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη συνάντησε τον director του Netflix Alex Long και την ομάδα του.

Έντονη κινητικότητα καταγράφεται ήδη στο μέτωπο της τουριστικής προβολής της Ελλάδας στην παγκόσμια τουριστική αγορά.

Σήμερα μάλιστα, η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη μαζί με τον Γενικό Γραμματέα του ΕΟΤ Δημήτρη Φραγκάκη συνάντησε τον director του Netflix Alex Long και την ομάδα του, για θέματα που αφορούν πιθανές μελλοντικές συνεργασίες μέσω της πλατφόρμας, για την προβολή της Ελλάδας σε παγκόσμιο επίπεδο.

Υπενθυμίζεται ότι στον πρόσφατο απολογισμό του ΕΟΤ τονίστηκε ότι «έτρεξε» επτά τουριστικές καμπάνιες και διαφημιστικά προγράμματα αξίας 34 εκατ. ευρώ σε πάνω από 350 μέσα διεθνώς.

Επιπλέον 11 εκατ. ευρώ επενδύθηκαν σε 12μηνα προγράμματα συνδιαφήμισης με 10 αεροπορικές εταιρείες, 2 εκατ. ευρώ σε στοχευμένες καμπάνιες για την προώθηση του χειμερινού τουρισμού και των city breaks και αντίστοιχα 2 εκατ. ευρώ για ειδική προβολή των νησιών του Αιγαίου που πλήττονται από τη μεταναστευτική κρίση.

Σημαντικό μέρος του προϋπολογισμού του ΕΟΤ μάλιστα κατευθύνθηκε σε εμβληματικές συνεργασίες μεταξύ άλλων με τη Michelin, τη Mastercard, το Ράλυ Ακρόπολις, το Taste of Athens, τα συνέδρια Economist, Delphi Economic Forum, Greek House Davos για την προώθηση του brand «Ελλάδα» και την προβολή του αθλητικού τουρισμού, της ελληνικής γαστρονομίας, του τουρισμού δραστηριοτήτων κ.ά.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Έξι διακρίσεις ERMIS Awards για τις καμπάνιες ΕΟΤ 2022- 2023

Οι βραβεύσεις πραγματοποιήθηκαν στο πλαίσιο της εκδήλωσης Ermis Awards, που διοργανώνεται κάθε χρόνο από την Ένωση Εταιρειών Διαφήμισης & Επικοινωνίας Ελλάδος και θεωρείται ο πιο σημαντικός θεσμός ανάδειξης της δημιουργικότητας στον τομέα της επικοινωνίας στην Ελλάδα.
nisia-tourismos
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Στο φουλ οι «μηχανές» της ελληνικής τουριστικής βιομηχανίας για το 2023

Ο ΕΟΤ ως ένας βασικός πυλώνας προβολής και επικοινωνίας του ελληνικού τουρισμού όχι μόνο δεν εφησυχάζει, από τα επιτεύγματα του 2022, αλλά βάζει από τώρα πλώρη για νέες καμπάνιες διαρκείας.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Ζαχαράκη: Αύξηση στεγαστικού επιδόματος για σπουδαστές του υπ. Τουρισμού

Σύμφωνα με την υφυπουργό Τουρισμού, η αύξηση αφορά και τους σπουδαστές και καταρτιζόμενους που έχουν ήδη υποβάλει αιτήσεις για το εκπαιδευτικό έτος 2021 - 2022, οι οποίοι για την αναδρομική χορήγηση του συμπληρωματικού ποσού των 500 ευρώ.
ΚΟΙΝΩΝΙΑ

Σ. Ζαχαράκη: Αποδεικνύεται στην πράξη η δυναμική του Αθλητικού Τουρισμού

Με σύμμαχο τον καιρό, αλλά και τη δίψα των συμμετεχόντων για αθλητική δράση, η Ελλάδα από άκρη σε άκρη μετατρέπεται σε ένα μεγάλο στίβο αγωνισμάτων, που προσελκύει επισκέπτες από όλον τον κόσμο.