ΓΔ: 1422.75 -0.14% Τζίρος: 84.95 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
trofima-supermarket-prosfores-ielka-trapezi-xristougenna
Φώτο: Shutterstock

Καλάθι των Χριστουγέννων: Ξεκινάει την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου 2023

Αυτό γνωστοποίησε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, μιλώντας σήμερα στην ΕΡΤ και σημείωσε ότι οι επίσημες ανακοινώσεις θα γίνουν εντός της εβδομάδας.

Την Τετάρτη 13 Δεκεμβρίου σχεδιάζεται από το υπουργείο Ανάπτυξης να ξεκινήσει το «καλάθι των Χριστουγέννων», το οποίο θα περιέχει σοκολάτες, τσουρέκι, γαλοπούλα, χοιρινό, μοσχάρι, ενώ υπό συζήτηση είναι τα μελομακάρονα, οι κουραμπιέδες, το αρνί και το κατσίκι. Αυτό γνωστοποίησε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, μιλώντας σήμερα στην ΕΡΤ και σημείωσε ότι οι επίσημες ανακοινώσεις θα γίνουν εντός της εβδομάδας.

Η σκέψη που υπάρχει για τους κουραμπιέδες και τα μελομακάρονα, όπως σημείωσε, είναι ότι «συνήθως τα αρτοποιεία και τα ζαχαροπλαστεία αποτελούν καλύτερες πηγές γι' αυτού του είδους τα προϊόντα και πολλές φορές πετυχαίνουν και πολύ καλύτερες τιμές από ένα σούπερ μάρκετ».

«Εκεί που θα ήθελα να επιστήσω την προσοχή για τα συγκεκριμένα γλυκά, δηλαδή για τα μελομακάρονα και τους κουραμπιέδες - συνέχισε ο ίδιος -, είναι επειδή υπάρχουν πολλές διαφορετικές ποιότητες και πολλά διαφορετικά καταστήματα, οι καταναλωτές να κάνουν προσεκτική έρευνα αγοράς εάν δεν θέλουν να έχουν μια απώλεια εισοδήματος, με την έννοια ότι μπορεί να αγοράσω κάτι πολύ ακριβότερα απ' ό,τι θα το αγόραζα συνήθως. Οπότε χρειάζεται μια καλή έρευνα αγοράς, ειδικά για όσους έχουν μεγαλύτερη ανάγκη. Υπάρχουν γλυκά για όλα τα βαλάντια, ομοίως και στα σούπερ μάρκετ».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Kostas Skrekas, Ypourgeio Anaptixis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σκρέκας: Θα δούμε άμεσα μειώσεις τιμών σε προϊόντα ευρείας κατανάλωσης

Σύμφωνα με τον υπουργό Ανάπτυξης «για να διασφαλίσουμε την απόλυτη διαφάνεια στην εφοδιαστική αλυσίδα, υποχρεώνουμε τους προμηθευτές να πωλούν τα προϊόντα στο λιανεμπόριο σε "καθαρές" τιμές».
Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τα προϊόντα που εξαιρούνται από τις διατάξεις περί προωθητικών ενεργειών

«Με αυτήν την τροποποίηση επιτυγχάνεται αμοιβαίο όφελος για επιχειρήσεις και καταναλωτές, ενώ προωθείται και η υιοθέτηση νέων περιβαλλοντικά βιώσιμων συμπεριφορών από τους πολίτες» υπογραμμίζεται από το υπουργείο Ανάπτυξης.