ΓΔ: 1452.24 0.26% Τζίρος: 101.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Skrekas-Kostas
Φωτο: Υπουργείο Ανάπτυξης

Σκρέκας: Αύριο ανακοινώνονται τα προϊόντα στο Καλάθι της Σαρακοστής

Ο υπουργός Ανάπτυξης τόνισε ότι τις επόμενες μέρες θα παρουσιαστεί το νέο αναβαθμισμένο e-καταναλωτή, τη νέα αυτή πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή και στα νοικοκυριά να δημιουργούν το δικό τους καλάθι.

«Τις επόμενες μέρες θα παρουσιάσουμε το νέο αναβαθμισμένο e-καταναλωτή η οποία θα λειτουργεί έως το τέλος του μήνα» είπε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1 ενώ γνωστοποίησε ότι αύριο θα γίνουν οι ανακοινώσεις από τα σούπερ μάρκετ, των προϊόντων που θα συμπεριλάβουν στο σαρακοστιανό καλάθι.

Αναφερόμενος στη μάχη της κυβέρνησης απέναντι στην ακρίβεια, τόνισε πως «στόχος είναι να δούμε τις τιμές να αρχίσουν να αποκλιμακώνονται».

Καλάθι της Σαρακοστής

Μεταξύ άλλων ο Κώστας Σκρέκας είπε: «Αύριο θα ανακοινώσουν τα σούπερ μάρκετ τα προϊόντα τα οποία θα συμπεριλάβουν στο σαρακοστιανό καλάθι. Το καλάθι θα έχει προϊόντα που αυτή την περίοδο καταναλώνουμε περισσότερο, δηλαδή κατεψυγμένα είδη θαλασσινών, θα έχει αλοιφές, ταραμοσαλάτες, μελιτζανοσαλάτες και όλα αυτά τα οποία καταναλώνουν αυτό το διάστημα, χαλβά και όλα τα υπόλοιπα προϊόντα τα οποία συμπεριλαμβάνονται σε ένα καλάθι νοικοκυριού. Το καλάθι αυτό θα κρατήσει όλο το διάστημα της νηστείας του Πάσχα».

Νέα αναβαθμισμένη πλατφόρμα e-καταναλωτής

Επίσης ο υπουργός ανέφερε: «Τις επόμενες μέρες θα παρουσιάσουμε το νέο αναβαθμισμένο e-καταναλωτή, τη νέα αυτή πλατφόρμα που δίνει τη δυνατότητα στον καταναλωτή και στα νοικοκυριά να δημιουργούν το δικό τους καλάθι που θέλουν να αγοράσουν και να συγκρίνουν τις τιμές του δικού τους καλαθιού μεταξύ των σούπερ μάρκετ που βρίσκονται κοντά τους και έτσι να πάνε να αγοράσουν τα προϊόντα από εκεί που είναι φθηνότερα. Μέχρι τέλος του μήνα θα το παρουσιάσουμε. Βασιζόμαστε στην παλιότερη εφαρμογή, την αναβαθμίζουμε, αυξάνουμε τα προϊόντα τα οποία μπορεί να βρίσκει ο καταναλωτής σε 3.500 κωδικούς που είναι οι πιο ταχυκίνητοι και αντιπροσωπεύουν πάνω από το 70% του τζίρου των σούπερ μάρκετ και θα μπορεί ο καταναλωτής να δημιουργεί το προσωπικό του καλάθι και να μπορεί να γνωρίζει πόσο κοστίζει το καλάθι του στο Α ή στο Β σούπερ μάρκετ».

Σε σχέση με τον πληθωρισμό, ο κ. Σκρέκας σημείωσε: «Συγκρίνοντας τον πληθωρισμό του φετινού Φεβρουαρίου με τον περσινό βλέπετε ότι έχουμε αποκλιμάκωση και στο γενικό δείκτη στον πληθωρισμό από το 3,2 στο 2,9 αλλά έπεσε και ο πληθωρισμός τροφίμων από μήνα σε μήνα σε σχέση με τους αντίστοιχους περσινούς μήνες έπεσε 20% δηλαδή από εκεί που είχαμε 8,3 πληθωρισμό και επέμενε πάνω από 8% για τους προηγούμενους μήνες ο πληθωρισμός έπεσε μόλις σε ένα μήνα, στο 6,7. Δεν είμαστε ικανοποιημένοι αλλά βλέπουμε ότι σταδιακά τα μέτρα έχουν αρχίσει να αποδίδουν, βεβαίως χρειάζεται προσπάθεια και βεβαίως ο στόχος είναι να δούμε τις τιμές των προϊόντων όχι μόνο να σταθεροποιούνται αλλά αν είναι δυνατόν να αρχίσουν να αποκλιμακώνονται κιόλας σε σχέση με το προηγούμενο διάστημα».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Skrekas-Kostas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε ισχύ από 22/4 το «Καλάθι των νονών», από 24/4 το «Καλάθι του Πάσχα»

Tο «Καλάθι του Πάσχα» αποτελεί επέκταση του «Καλαθιού του Νοικοκυριού», καθώς προστίθενται τέσσερις νέες κατηγορίες τροφίμων, ώστε να αποτελέσει μία επιπλέον διέξοδο για τους καταναλωτές.
businessdaily-Skrekas-Kostas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σκρέκας: Κάποια μέτρα θα τα διατηρήσουμε μέχρι να μειωθεί ο πληθωρισμός

Ο υπουργός Ανάπτυξης τόνισε ότι ο καταναλωτής μπορεί να βοηθήσει να μειωθούν οι τιμές μέσα από την καταναλωτική συμπεριφορά του. «Θέλουμε να τον βοηθήσουμε να αξιοποιήσει τη δύναμή του μέσω της πλατφόρμας e-καταναλωτής», είπε.
businessdaily-Skrekas-Kostas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κ. Σκρέκας: Συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα τη μάχη κατά της ακρίβειας

Τα προϊόντα αυτά προστίθενται στις κατηγορίες εκείνες που από την 1η Μαρτίου εντάσσονται στην παρέμβαση που περιορίζει τις συνολικές εκπτώσεις των προμηθευτών στα σούπερ μάρκετ κατά 30%.