ΓΔ: 2639.95 0.13% Τζίρος: 296.04 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Φώτο: Shutterstock

ΑΑΔΕ: Προχωράει η ενσωμάτωση αρμοδιοτήτων ΔΟΥ στο ΚΕΦΟΚ Αττικής

Πώς θα γίνει η ενσωμάτωση αρμοδιοτήτων φορολογίας μεταβίβασης περιουσίας και κατοχής ακινήτων στο Κέντρο Φορολογίας Κεφαλαίου (ΚΕΦΟΚ) Αττικής. Νέες ημερομηνίες έναρξης λειτουργίας υπηρεσιών στη Θεσσαλονίκη.

Συνεχίζεται η σταδιακή ενσωμάτωση αρμοδιοτήτων φορολογίας μεταβίβασης περιουσίας και κατοχής ακινήτων στο Κέντρο Φορολογίας Κεφαλαίου (ΚΕΦΟΚ) Αττικής.

Ειδικότερα, από τη Δευτέρα 13/5/2024 μεταφέρονται στο ΚΕΦΟΚ Αττικής οι παραπάνω αρμοδιότητες των ΔΟΥ: Α΄ Αθηνών, Δ΄ Αθηνών, ΦΑΕ Πειραιά, Αμαρουσίου, Κηφισιάς, Ψυχικού, Αιγάλεω, IB’ Αθηνών, ΙΖ’ Αθηνών και Ελευσίνας. 

Από 13/5/2024, οι φορολογούμενοι θα εξυπηρετούνται:

  • ψηφιακά, από το ΚΕΦΟΚ Αττικής, στην εφαρμογή «τα Αιτήματά μου», μέσα από την ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) ή  από το myAADEapp 
  • τηλεφωνικά, από το Κέντρο Εξυπηρέτησης Φορολογουμένων (ΚΕΦ), στο +30 213 162 1000, κατά τις εργάσιμες ημέρες και ώρες 7:30 έως 17:00.

Η μεταφορά των παραπάνω αρμοδιοτήτων των υπόλοιπων ΔΟΥ του νομού Αττικής στο ΚΕΦΟΚ Αττικής, θα ολοκληρωθεί στις 20/5/2024 με τη μεταφορά των ΔΟY: ΙΓ’ Αθηνών, Αγίων Αναργύρων, Γλυφάδας, Ηλιούπολης, Καλλιθέας, Νέας Ιωνίας, Α΄ Πειραιά, Ε’ Πειραιά, Νίκαιας και Περιστερίου.

Ταυτόχρονα, ανακαθορίζονται οι ημερομηνίες έναρξης λειτουργίας του Κέντρου Φορολογίας Κεφαλαίου (ΚΕΦΟΚ) και του Κέντρου Βεβαίωσης και Είσπραξης (KEBEIΣ) Θεσσαλονίκης ως εξής:


 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΑΑΔΕ πινακίδα κτήριο
ΧΡΗΣΤΙΚΑ

ΑΑΔΕ: Αλλαγές στη διαδικασία για Φορολογικές Δεσμευτικές Απαντήσεις

Επιχειρήσεις και πολίτες μπορούν πλέον να ζητούν από την ΑΑΔΕ δεσμευτικές απαντήσεις σχετικά με τη φορολογική και τελωνειακή νομοθεσία για μελλοντικές πράξεις, βάσει της νέας διαδικασίας που ισχύει από 1η Οκτωβρίου 2026.
pitsilis_aade
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέες προθεσμίες ηλεκτρονικής τιμολόγησης και ψηφιακών παραστατικών

Με αποφάσεις των Δημήτρη Μαρκόπουλου και Γιώργου Πιτσιλή, παρατείνονται οι προθεσμίες για την υποχρεωτική ηλεκτρονική τιμολόγηση σε επιχειρήσεις με τζίρο κάτω του 1.000.000 ευρώ και για τη Β' φάση ψηφιακής διακίνησης αποθεμάτων.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι 9 όροι για την ένταξη στις 120 δόσεις των χρεών προς εφορία και ΕΦΚΑ

Ακόμα και νεότερα χρέη, που βεβαιώθηκαν μετά την 31η Δεκεμβρίου 2023, μπορούν να ενταχθούν στη νέα ρύθμιση των 120 δόσεων που εξήγγειλε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης, ενώ δίδεται περιθώριο επιπλέον έξι μηνών στους οφειλέτες της εφορία και του ΕΦΚΑ.