ΓΔ: 2104.74 0.67% Τζίρος: 178.44 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00
Σαντορίνη βράχια Αιγαίο
Φωτο: Stringer / SOOC

Σουηδοί δημοσιογράφοι στη Σαντορίνη με πρωτοβουλία ΕΟΤ και Δήμου Θήρας

Δημοσιογράφοι από Σουηδία γνώρισαν τον αυθεντικό χαρακτήρα της Σαντορίνης μέσα από πολιτισμό, γαστρονομία και τοπικές εμπειρίες, στο πλαίσιο δράσης του ΕΟΤ.

Μια ακόμη στοχευμένη δράση για την ενίσχυση της διεθνούς παρουσίας της Σαντορίνης υλοποίησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) στο τέλος Ιουνίου, εστιάζοντας αυτή τη φορά στην τουριστική αγορά της Σουηδίας.

Στο πλαίσιο press trip που διοργανώθηκε από την Υπηρεσία ΕΟΤ Σκανδιναβίας σε συνεργασία με τον Δήμο Θήρας, δύο καταξιωμένοι Σουηδοί δημοσιογράφοι επισκέφθηκαν τη Σαντορίνη από τις 26 έως τις 30 Ιουνίου. 

Στόχος της δράσης ήταν η ανάδειξη του αυθεντικού χαρακτήρα του νησιού και η προώθησή του σε κοινό υψηλών απαιτήσεων.

Συγκεκριμένα, συμμετείχαν η Eva Suzanne Nilsson, εκδότρια του περιοδικού πολυτελούς τουρισμού FirstClass Magazine, και ο Markus Olsson, δημοφιλής δημοσιογράφος και travel blogger της πλατφόρμας mittgrekland.se, η οποία απευθύνεται αποκλειστικά σε φίλους της Ελλάδας.

Κατά τη διάρκεια της διαμονής τους, οι δύο εκπρόσωποι του σουηδικού Τύπου ξεναγήθηκαν σε αρχαιολογικούς χώρους και μουσεία, επισκέφθηκαν τοπικά οινοποιεία και αγροτουριστικές μονάδες, ενώ απόλαυσαν αυθεντικές γαστρονομικές εμπειρίες σε εστιατόρια με θέα την καλντέρα και τον παραδοσιακό οικιστικό ιστό του νησιού. 

Το πρόγραμμα σχεδιάστηκε ώστε να αποτυπώσει το «πραγματικό πρόσωπο» της Σαντορίνης, πέρα από το γνωστό τουριστικό branding, μέσα από τον πολιτισμό, την τοπική παραγωγή και τη γεύση.

Η ενέργεια αυτή εντάσσεται σε μια ευρύτερη στρατηγική του ΕΟΤ για την ενίσχυση της εικόνας της Ελλάδας ως πολυδιάστατου και ποιοτικού τουριστικού προορισμού στη σκανδιναβική αγορά. 

Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην ανάδειξη της ελληνικής γαστρονομίας και πολιτιστικής κληρονομιάς ως ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων του τουριστικού προϊόντος.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Ακρόπολη Λίνδου Ρόδου
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ρόδος στο Channel 4: Λαμπρό αφιέρωμα στο «Treasures of the World»

Η Ρόδος πρωταγωνιστεί στο Channel 4 μέσω του αφιερώματος «Rhodes – Island of Light» με την Bettany Hughes, προβάλλοντας την ιστορία, τον πολιτισμό και τις θεματικές εμπειρίες που ενισχύουν την παρουσία της στη βρετανική αγορά.
Πανόραμα Στοκχόλμης Σουηδίας
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ελλάδα και ΕΟΤ στη Travel News Market 2025 με ισχυρή παρουσία στη Στοκχόλμη

Η Ελλάδα και ο ΕΟΤ συμμετείχαν στη Travel News Market 2025 στη Στοκχόλμη, προβάλλοντας θεματικά προϊόντα και hidden gems, ενώ οι Σκανδιναβοί επαγγελματίες έδειξαν αυξημένο ενδιαφέρον για νέους ελληνικούς προορισμούς.
Λογότυπο Enterprise Greece
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Enterprise Greece: Επενδυτικές συνέργειες Ελλάδας - Ντουμπάι στον τουρισμό

Η Enterprise Greece, σε συνεργασία με το Dubai Chambers, ανέδειξε νέες επενδυτικές ευκαιρίες στον τουρισμό Ελλάδας–Ντουμπάι, παρουσιάζοντας έργα υψηλής απόδοσης και ενισχύοντας διεθνείς συνέργειες.
Όλγα Κεφαλογιάννη πορτραίτο
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κεφαλογιάννη: Νέα δυναμική για τον ελληνικό τουρισμό με αύξηση εσόδων 9%

Στην εκδήλωση «Ο Τουρισμός αλλάζει–Η Ελλάδα πρωταγωνιστεί», η Όλγα Κεφαλογιάννη ανέδειξε την άνοδο εσόδων και αφίξεων, τον στρατηγικό σχεδιασμό για βιώσιμες υποδομές και τη νέα ευρωπαϊκή διάσταση του κλάδου.
Κυριάκος Μητσοτάκης ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μητσοτάκης: Ο τουρισμός αλλάζει και η Ελλάδα στοχεύει στην παγκόσμια πρωτιά

Ο πρωθυπουργός ανέδειξε τη συνεχή άνοδο του ελληνικού τουρισμού, τη νέα ευρωπαϊκή διάσταση με Έλληνα επίτροπο, τα έργα υποδομής και τη νέα συλλογική σύμβαση, τονίζοντας την ανάγκη διαρκούς αναβάθμισης του κλάδου.