ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 09:49:37 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Σήμερα οι αποφάσεις για εμπορικά, φροντιστήρια και click inside

Υπενθυμίζεται ότι ο  υπουργός Ανάπτυξης, κ. Γεωργιάδης, είχε προτείνει το άνοιγμα εμπορικών κέντρων, φροντιστηρίων και κέντρων αισθητικής, αλλά και να επιτραπεί το click inside στη Θεσσαλονίκη, από την ερχόμενη εβδομάδα.

Το άνοιγμα των mall, των κέντρων αισθητικής και η μέθοδος του click inside θα βρεθούν στο επίκεντρο της επιτροπής των ειδικών, η οποία συνεδριάζει σήμερα. Σύμφωνα με πληροφορίες, τα εμπορικά κέντρα είναι πιθανό να ανεβάσουν ρολά τη Μεγάλη Δευτέρα. Αναφορικά με τα φροντιστήρια, αναμένεται να δοθεί το «πράσινο φως» στη λειτουργία τους, ενόψει Πανελλαδικών εξετάσεων. Διστακτικοί φαίνεται πως είναι πάντως οι επιστήμονες όσον αφορά στην κατάργηση του click inside. 

Υπενθυμίζεται ότι ο  υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, 'Αδωνις Γεωργιάδης, είχε προτείνει το άνοιγμα εμπορικών κέντρων, φροντιστηρίων και κέντρων αισθητικής, αλλά και να επιτραπεί το click inside στη Θεσσαλονίκη, από την ερχόμενη εβδομάδα.

Εντωμεταξύ, υπό πίεση εξακολουθεί να παραμένει το Εθνικό Σύστημα Υγείας καθώς ο αριθμός των διασωληνωμένων είναι ιδιαίτερα υψηλός. Χθες ανακοινώθηκαν 2.759 νέα εργαστηριακά επιβεβαιωμένα κρούσματα κορονοϊού, εκ των οποίων 2 εντοπίστηκαν κατόπιν ελέγχων στις πύλες εισόδου της χώρας.

 Αναφορικά με τα εμπορικά κέντρα και τα κέντρα αισθητικής, ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Παναγιώτης Σταμπουλίδης δήλωσε: «Η θέση μας ήταν ήδη αποτυπωμένη από τις προηγούμενες δύο εβδομάδες. Έχουμε ήδη αποστείλει στην επιτροπή, ξανά, την εισήγησή μας για την επανεκκίνηση και αυτών των χώρων».

Ερωτηθείς αν υπάρχει περίπτωση να ανοίξουν την Μεγάλη Εβδομάδα, απάντησε: «Το επιθυμούμε. Επιθυμούμε να ανοίξουν, αφενός για να υπάρχει μια διασπορά του κόσμου και να μην βρεθούμε όλοι μαζί σε κεντρικές οδούς, άρα να υπάρξει μια διασπορά, άρα να μειώσεις τις συνθήκες συγχρωτισμού, και από την άλλη πρέπει να επαναλειτουργήσουν και αυτές οι επιχειρήσεις γιατί έχουν δεκάδες χιλιάδες εργαζομένους, έχουν επίσης τεράστια πάγια και έξοδα για τη συντήρηση τους και είναι επενδύσεις που έγιναν στη χώρα και οι οποίες πρέπει να βρουν και αυτές τον τρόπο να αποκτήσουν το εισόδημα το οποίο έχουν χάσει».

Παγώνη: Δίκαιες οι διαμαρτυρίες για τα εμπορικά

Για την εξέλιξη της πανδημίας στη χώρα, το Πάσχα στο χωριό, και την ανησυχία που προκαλούν τα φαινόμενα συγχρωτισμού μίλησαν στο  MEGA μίλησε η κα Ματίνα Παγώνη, πρόεδρος των Νοσοκομειακών Γιατρών.

«Για τα εμπορικά κέντρα οι άνθρωποι έχουν δίκιο που διαμαρτύρονται. Αλλά όλοι εκεί πάμε, για αυτό υπάρχει και πολύς κόσμος και συνωστισμός. Αν είχαν προχωρήσει οι εμβολιασμοί, θα ήταν αλλιώς», εξήγησε η κ. Παγώνη αναφορικά με τα εμπορικά κέντρα.

Αναφορικά με τον κλάδο της εστίασης είπε: «Η εστίαση έλεγα πολύ καιρό ότι έπρεπε να ανοίξει. Δεν μπορούν ένα χρόνο άνθρωποι από 17 έως 25 χρονών να είναι κλεισμένοι στα σπίτια τους. Ανοίγοντας την εστίαση θα μπορούν με μάσκες και αποστάσεις να πιουν το ποτό και τον καφέ τους και να αισθανθούν ελεύθεροι», σημείωσε η ίδια αναφορικά με το άνοιγμα της εστίασης, ενώ για τον τουρισμό είπε ότι «Φυσικά μας προβληματίζει το άνοιγμα του τουρισμού, τα πάντα μας προβληματίζουν όταν κάθε μέρα αντιμετωπίζουμε περιστατικά στα νοσοκομεία. Για τον τουρισμό, ειδικά τώρα στις αρχές, έρχονται με γκρουπ, οπότε ό,τι και να συμβεί μπορεί να γίνει ιχνηλάτηση».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Kyvernisi, Oikonomou
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Θα ενισχυθούν τα μέτρα στήριξης εάν υπάρξει ταχύτερη ανάπτυξη

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος σε συνέντευξή του υποστήριξε ότι η κυβέρνηση λαμβάνει μέτρα για τις αυξήσεις στα τιμολόγια του ηλεκτρικού ρεύματος προκειμένου να μην υπάρξουν «αθέμιτες πρακτικές και συνθήκες αισχροκέρδειας».
Εμποριο, Καταστηματα, Μαγαζια
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΙΕΛΚΑ: Πώς ο εμβολιασμός επηρεάζει τις καταναλωτικές συνήθειες

Βάσει της έρευνας του ΙΕΛΚΑ, η μεγαλύτερη ανησυχία του εμβολιασμένου κοινού αποτυπώνεται και στο ότι το 47% των εμβολιασμένων προσπαθεί να κάνει γρήγορα τις αγορές του στο σούπερ μάρκετ, έναντι μόλις 19% του μη εμβολιασμένου.