ΓΔ: 912.81 0.40% Τζίρος: 124.71 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Attica

Ολοκληρώθηκε η επένδυση ύψους 8 εκατ. ευρώ στο Attica City Link

Η επέκταση αποτελεί μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρίας, που έλαβε την απόφαση την προηγούμενη χρονιά να προχωρήσει με τη συγκεκριμένη επένδυση παρά τις συνθήκες της αγοράς.

Ολοκληρώθηκε η επένδυση στο attica City Link, για την επέκταση 4.000 τ.μ και τον επανασχεδιασμό του 3ου και 4ου ορόφου.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η συνολική επένδυση ανήλθε σε 8 εκατ. ευρώ λαμβάνοντας υπόψη τόσο τη συμμετοχή της ΑΤΤΙΚΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΑΕ όσο και τις δαπάνες παγίων και κεφαλαίου κίνησης των συνεργατών/προμηθευτών της εταιρίας, δείχνοντας έμπρακτα την εμπιστοσύνη τους στα πολυκαταστήματα attica.

Ο διευθύνων σύμβουλος των πολυκαταστημάτων attica, Ηλίας Κούκουτσας δήλωσε: «Στόχος μας είναι προσφέρουμε στους πελάτες των πολυκαταστημάτων attica ακόμη περισσότερες επιλογές και μία μοναδική αγοραστική εμπειρία, αξιοποιώντας στο μέγιστο τις δυνατότητες του attica Cιty Link, που αποτελεί ένα σημείο αναφοράς για το κέντρο της Αθήνας. Το πρόσφατο άνοιγμα της αγοράς αποτελεί την ιδανικότερη συγκυρία για να το πετύχουμε».

Σημειώνεται ότι η συνολική έκταση του attica City Link διαμορφώνεται στα 30.000 τ.μ., χαρίζοντας του τον τίτλο του μεγαλύτερου πολυκαταστήματος στην Ελλάδα. Η επέκταση αποτελεί μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρίας, που έλαβε την απόφαση την προηγούμενη χρονιά να προχωρήσει με τη συγκεκριμένη επένδυση παρά τις συνθήκες της αγοράς. Η επέκταση δημιουργεί ταυτόχρονα 250 νέες θέσεις εργασίας, αριθμός που ενισχύει σημαντικά το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού των πολυκαταστημάτων, που πλέον ξεπερνάει τους 2.000 εργαζομένους και συμβάλλει στην ενδυνάμωση της απασχόλησης.

Η επέκταση του 3ου και 4ου ορόφου, θα προσφέρει μία μοναδική αγοραστική εμπειρία στους επισκέπτες. Με σεβασμό στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του διατηρητέου κτιρίου που αποτελεί landmark του κέντρου της Αθήνας, το attica City Link παραμένει η καρδιά της πόλης και εξελίσσεται εισάγοντας σύγχρονα στοιχεία, διατηρώντας παράλληλα την οπτική και αισθητική επικοινωνία με την πόλη. O 3ος όροφος αποτελεί πλέον τον μεγαλύτερο χώρο sportswear και outdoor στο κέντρο της Αθήνας, ενώ διαθέτει ολοκληρωμένες συλλογές ρούχων και παπουτσιών από τα μεγαλύτερα αθλητικά brands καθώς και εξειδικευμένες μάρκες, προσφέροντας μία μοναδική εμπειρία shopping, με δυνατότητες personalization από πολλά brands. Στον 4ο όροφο, οι επισκέπτες κάνουν τα ψώνια τους διαλέγοντας ανάμεσα στα αγαπημένα τους γυναικεία luxury brands, ένδυσης, υπόδησης, κοσμημάτων και αξεσουάρ, ενώ οι υπηρεσίες εμπλουτίζονται ακόμη περισσότερο, με τη δημιουργία VIP αίθουσας για ραντεβού αγορών, κομμωτηρίου Telis Kikeris, καταστήματος Carpo και café-wine bar Le Cassis.

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Πιο προσεκτικές οι αγορές των Ελλήνων καταναλωτών τα Χριστούγεννα

Η αγορά τοπικών προϊόντων και οι πιο προσεκτικές αγορές είναι προτεραιότητα για τους περισσότερους καταναλωτές. Το 75% των καταναλωτών δήλωσε ότι η πανδημία τους έκανε να σκεφτούν προσεκτικότερα το πώς ξοδεύουν τα χρήματά τους.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Ανάκληση κατεψυγμένου αλιεύματος, κρίθηκε μη ασφαλές από τον ΕΦΕΤ

Πρόκειται για το τρόφιμο με στοιχεία «ΓΑΜΠΑΡΗ ΚΤΨ ΑΠΟΦΛΟΙΩΜΕΝΗ - ΛΙΒΕΡΗΣ ΑΦΕΝΤΟΥΛΗΣ & ΣΙΑ Ο.Ε., ΚΕΡΑΜΩΤΗ ΚΑΒΑΛΑΣ» και ο ΕΦΕΤ καλεί τους καταναλωτές, που έχουν ήδη προμηθευτεί το συγκεκριμένο προϊόν να μην το καταναλώσουν.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΚΠΟΙΖΩ: Αλλαγή ενεργειακής ετικέτας στους λαμπτήρες από 1η Σεπτεμβρίου

«Η βασικότερη αλλαγή είναι ότι οι κατηγορίες Α+, Α++ κλπ της ενεργειακής κλίμακας, δεν θα υπάρχουν πλέον στην ετικέτα και θα επανέλθει η κλίμακα στην απλή μορφή της από "A-G"» αναφέρει σε ανακοίνωσή της η ΕΚΠΟΙΖΩ.
Εμποριο, Καταστηματα, Μαγαζια
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΙΕΛΚΑ: Πώς ο εμβολιασμός επηρεάζει τις καταναλωτικές συνήθειες

Βάσει της έρευνας του ΙΕΛΚΑ, η μεγαλύτερη ανησυχία του εμβολιασμένου κοινού αποτυπώνεται και στο ότι το 47% των εμβολιασμένων προσπαθεί να κάνει γρήγορα τις αγορές του στο σούπερ μάρκετ, έναντι μόλις 19% του μη εμβολιασμένου.