ΓΔ: 1392.62 0.84% Τζίρος: 117.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Attica

Ολοκληρώθηκε η επένδυση ύψους 8 εκατ. ευρώ στο Attica City Link

Η επέκταση αποτελεί μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρίας, που έλαβε την απόφαση την προηγούμενη χρονιά να προχωρήσει με τη συγκεκριμένη επένδυση παρά τις συνθήκες της αγοράς.

Ολοκληρώθηκε η επένδυση στο attica City Link, για την επέκταση 4.000 τ.μ και τον επανασχεδιασμό του 3ου και 4ου ορόφου.

Σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, η συνολική επένδυση ανήλθε σε 8 εκατ. ευρώ λαμβάνοντας υπόψη τόσο τη συμμετοχή της ΑΤΤΙΚΑ ΠΟΛΥΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΑΕ όσο και τις δαπάνες παγίων και κεφαλαίου κίνησης των συνεργατών/προμηθευτών της εταιρίας, δείχνοντας έμπρακτα την εμπιστοσύνη τους στα πολυκαταστήματα attica.

Ο διευθύνων σύμβουλος των πολυκαταστημάτων attica, Ηλίας Κούκουτσας δήλωσε: «Στόχος μας είναι προσφέρουμε στους πελάτες των πολυκαταστημάτων attica ακόμη περισσότερες επιλογές και μία μοναδική αγοραστική εμπειρία, αξιοποιώντας στο μέγιστο τις δυνατότητες του attica Cιty Link, που αποτελεί ένα σημείο αναφοράς για το κέντρο της Αθήνας. Το πρόσφατο άνοιγμα της αγοράς αποτελεί την ιδανικότερη συγκυρία για να το πετύχουμε».

Σημειώνεται ότι η συνολική έκταση του attica City Link διαμορφώνεται στα 30.000 τ.μ., χαρίζοντας του τον τίτλο του μεγαλύτερου πολυκαταστήματος στην Ελλάδα. Η επέκταση αποτελεί μέρος του στρατηγικού σχεδιασμού της εταιρίας, που έλαβε την απόφαση την προηγούμενη χρονιά να προχωρήσει με τη συγκεκριμένη επένδυση παρά τις συνθήκες της αγοράς. Η επέκταση δημιουργεί ταυτόχρονα 250 νέες θέσεις εργασίας, αριθμός που ενισχύει σημαντικά το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού των πολυκαταστημάτων, που πλέον ξεπερνάει τους 2.000 εργαζομένους και συμβάλλει στην ενδυνάμωση της απασχόλησης.

Η επέκταση του 3ου και 4ου ορόφου, θα προσφέρει μία μοναδική αγοραστική εμπειρία στους επισκέπτες. Με σεβασμό στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του διατηρητέου κτιρίου που αποτελεί landmark του κέντρου της Αθήνας, το attica City Link παραμένει η καρδιά της πόλης και εξελίσσεται εισάγοντας σύγχρονα στοιχεία, διατηρώντας παράλληλα την οπτική και αισθητική επικοινωνία με την πόλη. O 3ος όροφος αποτελεί πλέον τον μεγαλύτερο χώρο sportswear και outdoor στο κέντρο της Αθήνας, ενώ διαθέτει ολοκληρωμένες συλλογές ρούχων και παπουτσιών από τα μεγαλύτερα αθλητικά brands καθώς και εξειδικευμένες μάρκες, προσφέροντας μία μοναδική εμπειρία shopping, με δυνατότητες personalization από πολλά brands. Στον 4ο όροφο, οι επισκέπτες κάνουν τα ψώνια τους διαλέγοντας ανάμεσα στα αγαπημένα τους γυναικεία luxury brands, ένδυσης, υπόδησης, κοσμημάτων και αξεσουάρ, ενώ οι υπηρεσίες εμπλουτίζονται ακόμη περισσότερο, με τη δημιουργία VIP αίθουσας για ραντεβού αγορών, κομμωτηρίου Telis Kikeris, καταστήματος Carpo και café-wine bar Le Cassis.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΡΑΑΕΥ: Τηλεφωνικές απάτες σε βάρος καταναλωτών ηλεκτρικής ενέργειας

Η ΡΑΑΕΥ, βάσει των αρμοδιοτήτων της, ενημερώνει τους καταναλωτές ότι ουδεμία αρμοδιότητα έχει να επικοινωνεί μαζί τους, καθώς και ουδεμία αρμοδιότητα έχει να υποδείξει ή να προτείνει τιμολόγια ηλεκτρικού ρεύματος.
desfa_revithousa
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΔΕΣΦΑ: Αυξημένη η κατανάλωση φυσικού αερίου το α' τρίμηνο του 2024

Η κατανάλωση φυσικού αερίου από τους ηλεκτροπαραγωγούς αυξήθηκε κατά 29,5% ενώ οι ΗΠΑ εξακολουθούν να αποτελούν τη βασική πηγή προμήθειας της χώρας με LNG, με ποσοστό 65,51% επί των συνολικών εισαγωγών LNG.
Antikapnistikos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΑΑΔΕ: Νέο ψηφιακό μητρώο παρακολούθησης προϊόντων καπνού

Η νέα ψηφιακή εφαρμογή απευθύνεται σε φυσικά ή νομικά πρόσωπα που δραστηριοποιούνται σε προϊόντα καπνού και βιομηχανοποιημένου καπνού και αποσκοπεί στην αποτελεσματικότερη παρακολούθηση της εφοδιαστικής αλυσίδας.
Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

NielsenIQ: 329 ευρώ το κόστος ανά μήνα στο σούπερ μάρκετ στην Ελλάδα

Ο μέσος αγοραστής, είναι γυναίκα 39 ετών, λίγο νεότερη από τη μέση ηλικία του πληθυσμού στη χώρα, που είναι τα 42 έτη και πρόκειται για το άτομο που είναι κυρίως υπεύθυνο για την πλειοψηφία των αγορών στο νοικοκυριό.
ECB, European Central Bank, EKT, Evropaiki Kentriki Trapeza
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΚΤ: Πιο αισιόδοξοι για πληθωρισμό και μισθούς οι καταναλωτές

Στο 3,1% από 3,3% τον Φεβρουάριο «βλέπουν» τον μέσο πληθωρισμό οι καταναλωτές, σύμφωνα με την έρευνα της ΕΚΤ, με τις εκτιμήσεις για την οικονομία να παραμένουν αμετάβλητες και να αναμένεται συρρίκνωση 1,1%.