ΓΔ: 1004 1.02% Τζίρος: 72.17 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Menelaos Myrillas / SOOC

Άδ. Γεωργιάδης: Πρέπει να δράσουμε όλοι μας υπέρ του καταναλωτή

Ο υπουργός συζήτησε σε καλό κλίμα με εκπροσώπους σούπερ μάρκετ και τόνισε πως «όλοι αντιλαμβάνονται ότι οι στιγμές είναι κρίσιμες και πρέπει να δράσουμε όλοι μας υπέρ του καταναλωτή».

«Όλοι αντιλαμβάνονται ότι οι στιγμές είναι κρίσιμες και πρέπει να δράσουμε όλοι μας υπέρ του καταναλωτή». Αυτό σημειώνεται σε ανακοίνωση του υπουργείου Ανάπτυξης και Επενδύσεων αναφορικά με τη σημερινή τηλεδιάσκεψη του υπουργού 'Αδωνι Γεωργιάδη και του γενικού γραμματέα Εμπορίου και Προστασίας του Καταναλωτή, Σωτήρη Αναγνωστόπουλου, με εκπροσώπους αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση συζήτησαν το θέμα της αύξησης των τιμών στο «καλάθι της νοικοκυράς», χωρίς αναφορά σε συγκεκριμένες τιμές συγκεκριμένων προϊόντων καθώς αυτό απαγορεύεται από το περί του Ανταγωνισμού Δίκαιο, αλλά με υπόμνηση της νομοθεσίας περί καρτέλ και αθέμιτου κέρδους εν μέσω πανδημίας.

Η συζήτηση διεξήχθη σε καλό κλίμα και όλοι αντιλαμβάνονται ότι οι στιγμές είναι κρίσιμες και πρέπει να δράσουμε όλοι μας υπέρ του καταναλωτή.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Kalathi-Noikokyrioy-Super-Market-Trofima
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΕΚΠΟΙΖΩ: Απογοητευμένοι οι καταναλωτές από το «καλάθι του νοικοκυριού»

Το 54,3% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι δεν αγοράζει προϊόντα που ανήκουν στο καλάθι, ενώ όσοι δήλωσαν ότι αγοράζουν από αυτό, το 67,7% απάντησε ότι λιγότερα από τα μισά προϊόντα, τονίζει η Ένωση.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

To «καλάθι του νοικοκυριού» θα μπορούσε να υιοθετηθεί και από άλλους κλάδους

Το καλάθι είναι εργαλείο δημόσιου ανταγωνισμού», υπογραμμίζει ο υπουργός Ανάπτυξης καθώς σύμφωνα με την εβδομαδιαία έρευνα για την πορεία των τιμών, μετά από 8 εβδομάδες εφαρμογής του, φαίνεται ότι εντείνει τον ανταγωνισμό μεταξύ των σούπερ μάρκετ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εγκρίθηκε το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021-2025 ύψους 885 εκατ.

Το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης έχει συνολικό προϋπολογισμό 885 εκατ. και αποτελείται από 4 υποπρογράμματα που αφορούν στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, στη βιομηχανία, στην Έρευνα και Καινοτομία και στο εμπόριο και προστασία καταναλωτή.