ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Βlack Friday: Υπερδιπλάσιες πωλήσεις online παρότι άνοιξαν τα μαγαζιά

Κατά την εφετινή χρονική περίοδο κατά την οποία υπήρξαν εκπτωτικές ενέργειες Βlack Friday υπήρξε αύξηση σε επισκεψιμότητα από 20% έως και 60% και 119% στο τριήμερο 26 - 28 Νοεμβρίου.

Με μεγάλη αύξηση πωλήσεων online συγκριτικά με όλο το υπόλοιπο 2021, παρά το γεγονός πως εφέτος τα καταστήματα ήταν ανοιχτά, έληξε η περίοδος της Black Friday.

Ειδικότερα, σύμφωνα με στοιχεία της Generation Y-International eBusiness Hub από την ελληνική αγορά, κατά την εφετινή χρονική περίοδο κατά την οποία υπήρξαν εκπτωτικές ενέργειες Βlack Friday υπήρξε αύξηση σε επισκεψιμότητα από 20% έως και 60% σε σχέση με τις υπόλοιπες ημέρες του έτους, καθώς και σε τζίρο. Ειδικότερα, δε, για το τριήμερο από 26 μέχρι 28 Νοεμβρίου 2021 τα ηλεκτρονικά καταστήματα παρουσίασαν αύξηση ημερήσιου τζίρου που ανέρχεται στο 119% κατά μέσο όρο, σε σύγκριση με το μέσο ημερήσιο τζίρο του 2021.

Ως προς τους επιμέρους κλάδους ηλεκτρονικών καταστημάτων, ο κλάδος που σημείωσε την μεγαλύτερη αύξηση ημερήσιου τζίρου είναι της ένδυσης/υπόδησης με 170% σε σχέση με μια οποιαδήποτε άλλη ημέρα του έτους και ακολουθούν των αθλητικών ειδών με αύξηση 100%, ο κλάδος των online φαρμακείων με 60% κλπ.

Επιπλέον, η αξία του μέσου καλαθιού αγορών είχε αύξηση της τάξης του 3,5%, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως και το ποσοστό μετατροπής σε πώληση (conversion rate) κατά τη διάρκεια του εφετινού Black Friday ενισχύθηκε συγκριτικά με το υπόλοιπο έτος.

Σύμφωνα με συγκλίνουσες εκτιμήσεις, η τάση για αγορές μέσω ηλεκτρονικών καταστημάτων, που ενισχύθηκε περαιτέρω στη διάρκεια της πανδημίας, ήρθε για να μείνει κάνοντας αναγκαία περισσότερο από ποτέ την πραγματοποίηση επενδύσεων σε ψηφιακό μετασχηματισμό για επιχειρήσεις κάθε μεγέθους ακόμη και για τις μικρές. Τα εναλλακτικά κανάλια αγορών που επιτρέπουν πρόσβαση σε αγορές από απόσταση, όπως από ηλεκτρονικό υπολογιστή και κινητό τηλέφωνο σε συνδυασμό με τις προηγμένες μηχανές αναζήτησης που επιτρέπουν εξατομικευμένες προτάσεις, αναδεικνύονται σε απαραίτητες επενδύσεις για την εποχή που ακολουθεί.

 

Η Generation Y - International eBusiness Hub είμαι μία αμιγώς πολυεθνική εταιρεία στον τομέα ολοκληρωμένων λύσεων ψηφιακού μετασχηματισμού και ηλεκτρονικού επιχειρείν, που παρέχει υπηρεσίες σε όλον τον κόσμο, διατηρώντας γραφεία σε 10 χώρες.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

XRIMATA, MONEY, METRITA, EURO
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Υποχώρησε 8,9% ο όγκος πωλήσεων του λιανικού εμπορίου τον Ιανουάριο

Σύμφωνα με τα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, ο τζίρος των πωλήσεων υποχώρησε επίσης κατά 2,3% έναντι του αντίστοιχου περυσινού μήνα. Ποιες κατηγορίες σημείωσαν την μεγαλύτερη πτώση κύκλου εργασιών.
Agores, Pliromi, Karta, Cards, Sales, Ekptoseis
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Με 3,3 δισ. τζίρο και άνοδο 10% ξεκίνησε το 2024 το ελληνικό λιανεμπόριο

Η πώληση άλλων μηχανοκίνητων οχημάτων και το εμπόριο ρολογιών και κοσμημάτων οδήγησαν στη διψήφια άνοδο του κύκλου εργασιών τον Ιανουάριο του 2024. Σε Αττική και Δυτική Ελλάδα σημειώθηκε η μεγαλύτερη αύξηση του τζίρου.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 0,7% στον όγκο των πωλήσεων στο λιανικό εμπόριο τον Δεκέμβριο

Ο γενικός δείκτης κύκλου εργασιών παρουσίασε αύξηση 7,3% τον Δεκέμβριο 2023 σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Δεκεμβρίου 2022, ενώ σε σύγκριση με τον αντίστοιχο δείκτη του Νοεμβρίου 2023 σημείωσε αύξηση 12,8%.