ΓΔ: 1422.35 0.34% Τζίρος: 108.90 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Athina, Athens, Akinita, Real Estate
Φωτο: unsplash

Ανάπλαση στη λεωφόρο Βασιλίσσης Όλγας και απαγόρευση αυτοκινήτων

Με την ολοκλήρωση της ανάπλασης θα απαγορευθεί η διέλευση επιβατικών αυτοκινήτων, με εξαίρεση εκείνα που προορίζονται για τον χώρο στάθμευσης της Αίγλης. Τον διαγωνισμό προωθεί η κρατική εταιρεία Ανάπλαση Αθήνας.
Νέος γύρος αλλαγών ετοιμάζεται στη Λεωφόρο Βασ. Όλγας καθώς η κρατική εταιρεία Ανάπλαση Αθήνας ΑΕ και όχι ο δήμος Αθηναίων προχωρά σε διαγωνισμό, ύψους 5,9 εκατ. ευρώ, για την ανάπλαση του δρόμου. Οι προσφορές κατατίθενται στις 19 Ιουλίου και ο ανάδοχος θα αναλάβει να δώσει στη λεωφόρο την τελική της μορφή.
 
Ο διαγωνισμός προχωρά ενώ παραμένει στον αέρα η ανάπλαση της οδού Πανεπιστημίου όπου τα έργα έχουν κολλήσει για τα καλά. Σε καλύτερη κατάσταση, έπειτα από αρκετούς μήνες απραξίας, βρίσκονται οι εργασίες ανάπλασης στην Πλατεία Συντάγματος που φαίνεται πως οδεύουν προς ολοκλήρωση. Τα έργα τόσο στην Πανεπιστημίου, όσο και στην Πλατεία Συντάγματος προωθούνται από το δήμο Αθηναίων.
 
Στην Λεωφόρο Βασ. Όλγας, η συνολική επιφάνεια του χώρου της ανάπλασης είναι περίπου 23.000 τετραγωνικά μέτρα αφού το όριο της μελέτης εκτείνεται από τη συμβολή της λεωφόρου με τη Λεωφόρο Βασιλέως Κωνσταντίνου και τη Λεωφόρου Αρδηττού μέχρι τη συμβολή της με τη Λεωφόρο Αμαλίας, συμπεριλαμβανομένου του χώρου που περιβάλει την πύλη του Αδριανού.
 
Το σχέδιο προβλέπει πως θα παραμείνει η διέλευση του τραμ σε δύο κατευθύνσεις (έργα αναβάθμισης) ενώ θα αντικατασταθούν οι ιστοί που στηρίζουν τα καλώδια ρευματοδότησης με νέους ιστούς. Επιπλέον, θα προβλεφθεί λωρίδα για τη διέλευση του τρόλεϊ στην κατεύθυνση της ανόδου προς το Σύνταγμα. Για τη ρευματοδότηση του τρόλεϊ θα τοποθετηθούν νέοι ιστοί μορφής παρεμφερούς με εκείνη των ιστών του τραμ.
 
Με την ολοκλήρωση της ανάπλασης θα απαγορευθεί η διέλευση επιβατικών αυτοκινήτων, με εξαίρεση εκείνα που προορίζονται για τον χώρο στάθμευσης της Αίγλης, τα οποία θα αναχωρούν προς την κάθοδο της λεωφόρου Βασιλέως Κωνσταντίνου, μέσω της οδού που χωρίζει το γυμναστήριο του Φωκιανού από το νοτιοανατολικό άκρο των κήπων του Ζαππείου.
 
Θα επιτραπεί επίσης η χρησιμοποίηση της λωρίδας καθόδου του τραμ για την πρόσβαση ταξί και τουριστικών λεωφορείων στον χώρο της εισόδου του αρχαιολογικού χώρου και στον Όμιλο Αντισφαιρίσεως. Η περιοχή της Πύλης του Αδριανού θα διαμορφωθεί με σταθεροποιημένο χώμα ενώ προβλέπεται η διαμόρφωση νέων επιφανειών πρασίνου. 
Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τράπεζες: «Παγώνουν» δόσεις και πλειστηριασμοί, άτοκα δάνεια στους πληγέντες

Moratorium ως το τέλος του έτους για τους δανειολήπτες μετά τις καταστροφικές πλημμύρες στη Θεσσαλία. Οι επιχειρήσεις καλούνται να ζητήσουν ρύθμιση δανείων. Άτοκα δάνεια για το 20% - 30% των ζημιών.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χαμηλό το κόστος ζωής στην Αθήνα: Τι δείχνει η σύγκριση με την Ευρώπη

Με βαθμολογία 55, το κόστος ζωής στην Αθήνα συγκρίνεται με αυτό στη Σόφια και το Βελιγράδι και είναι πολύ χαμηλότερο από τις δυτικές ευρωπαϊκές μεγαλουπόλεις, όπου φθάνει και το 94. Τι δείχνει η ειδική έρευνα του Economist Intelligence Unit.
Skrekas
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μπαίνουν ιδιώτες σε έργα αποχέτευσης μετά το πρέσινγκ από Βρυξέλλες

Μελέτη για τη σκοπιμότητα υλοποίησης έργων διαχείρισης αστικών λυμάτων με σύμπραξη Δημοσίου και ιδιωτών ετοιμάζεται να αναθέσει το υπ. Περιβάλλοντος. Με παραπομπή στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο απειλείται η Ελλάδα.
tilergasia-remote working
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Οι πόλεις που προτιμούν οι «νομάδες» και τα κίνητρα από την Ελλάδα

Ισπανικές πόλεις παίρνουν τέσσερις από τις 10 πρώτες θέσεις σε έρευνα που δημοσιεύει το Bloomberg λόγω κλίματος και χαμηλού κόστους ζωής. Μισό φόρο προσφέρει η κυβέρνηση σε όσους επιλέξουν την Ελλάδα.