ΓΔ: 1448.7 0.06% Τζίρος: 152.33 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
syskeyes-energeiaki katanalosi
Φώτο: Shutterstock

Έρευνα-Καταναλωτές: «Ναι» στα επώνυμα προϊόντα αρκεί να είναι λογική η τιμή τους

Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι οι καταναλωτές δίνουν σημασία στην επωνυμία των προϊόντων σε περιβάλλον HORECA. Έρευνα καταναλωτών για τις μάρκες στην ελληνική αγορά, που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Μάιο από το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του ΟΠΑ.

Πρώτα στη ζήτηση των καταναλωτών στην Ελλάδα είναι τα επώνυμα βιομηχανικά προϊόντα και κυρίως αυτά της ευρείας κατανάλωσης, φτάνει να υπάρχει ευνοϊκή γι΄αυτούς σχέση ποιότητας-τιμής. Σύμφωνα με όσα επισημαίνει στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Γιώργος Μπάλτας, καθηγητής τμήματος Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας και διευθυντής Ερευνητικού Εργαστηρίου Marketing του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών «τα επώνυμα προϊόντα κυριαρχούν στην αντίληψη των καταναλωτών ως πιο ποιοτικά σε σχέση με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας που είναι αντιληπτά ως πιο φθηνά, ενώ έχουν ένα σχετικό προβάδισμα στην αντίληψη σε σχέση ποιότητας τιμής. Ακολουθεί η προέλευση ενώ η συσκευασία έχει τη σχετικά μικρότερη σημαντικότητα».

Εξίσου σημαντικό είναι το γεγονός ότι οι καταναλωτές δίνουν σημασία στην επωνυμία των προϊόντων σε περιβάλλον HORECA. Έρευνα καταναλωτών για τις μάρκες στην ελληνική αγορά με 1.145 συμμετέχοντες που πραγματοποιήθηκε τον περασμένο Μάιο από το Εργαστήριο Μάρκετινγκ του ΟΠΑ για λογαριασμό του Ελληνικού Συνδέσμου Βιομηχανιών Επωνύμων Προϊόντων (Brands In Greece) έδειξε ότι ένα μεγάλο ποσοστό καταναλωτών (77%) επιλέγουν επώνυμα προϊόντα όταν βρίσκονται σε καφέ, εστιατόρια ή ξενοδοχεία. Όπως αναφέρει ο κ. Μπάλτας, «είναι η πρώτη φορά που η σημασία της μάρκας διαπιστώνεται στο εγχώριο περιβάλλον HORECA μέσω ποσοτικής έρευνας. Όπως αποδεικνύεται, η μάρκα έχει μεγάλη σημασία για τα προϊόντα που πωλούνται στο δίκτυο HORECA και συγκεκριμένες μάρκες ζητούνται σε αυτό το δίκτυο από καταναλωτές για μπύρες, αναψυκτικά, οινοπνευματώδη, ποτά και κρασί».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εγκρίθηκε το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης 2021-2025 ύψους 885 εκατ.

Το Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης έχει συνολικό προϋπολογισμό 885 εκατ. και αποτελείται από 4 υποπρογράμματα που αφορούν στην ενίσχυση της επιχειρηματικότητας, στη βιομηχανία, στην Έρευνα και Καινοτομία και στο εμπόριο και προστασία καταναλωτή.
pos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εκπνέει στις 30 Απριλίου η προθεσμία για τη διασύνδεση POS - ταμειακών

H ΑΑΔΕ ξεκίνησε μαζικούς ελέγχους και έχει προχωρήσει στην επιβολή των πρώτων προστίμων σε επιχειρήσεις με τζίρο άνω του 1 εκατ. ευρώ, που δεν έπραξαν όσα προβλέπει η διαδικασία μέχρι στιγμής.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τζ. Πάιατ: Η Ελλάδα και η ΔΕΗ παράδειγμα για τις επιχειρήσεις στην Ευρώπη

«Η ΔΕΗ αποτελεί δύναμη σταθερότητας και ηγέτη στην ενεργειακή μετάβαση», τόνισε ο κ. Στάσσης, σημειώνοντας ότι βρισκόμαστε σε μια κρίσιμη στιγμή κατά την οποία πρέπει να αντιμετωπίσουμε την κλιματική αλλαγή.