ΓΔ: 1392.62 0.84% Τζίρος: 117.84 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
kikilias
Φώτο: George Vitsaras / SOOC

Κικίλιας: Η Ελλάδα ιδανικός τουριστικός προορισμός για όλες τις εποχές

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο υπουργός Τουρισμού, η καμπάνια για την προβολή της Ελλάδας είναι διαρκής, 12 μήνες τον χρόνο, ενώ το καλοκαιρινό προϊόν θα ξεκινήσει να προβάλλεται την άνοιξη.

«Οι πρωταθλητές της χρονιάς βγαίνουν τον Γενάρη» δήλωσε ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, μετά την ολοκλήρωση της σύσκεψης που πραγματοποιήθηκε στον ΕΟΤ, με τη συμμετοχή της προέδρου του ΕΟΤ, Άντζελας Γκερέκου και του γενικού γραμματέα του Οργανισμού, Δημήτρη Φραγκάκη, στο πλαίσιο της οποίας παρουσιάστηκε η στρατηγική του 2023 για τον τουρισμό.

Κεντρικός άξονας της στρατηγικής είναι η προβολή της Ελλάδας ως ενός ιδανικού τουριστικού προορισμού όλες τις εποχές του χρόνου. Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Κικίλιας, η καμπάνια είναι διαρκής, 12 μήνες τον χρόνο, αφορά και τον χειμερινό τουρισμό, ενώ σημείωσε ότι το καλοκαιρινό προϊόν θα ξεκινήσει να προβάλλεται νωρίς την άνοιξη και, συγκεκριμένα, από την 1η Μαρτίου. «Η τουριστική περίοδος δεν σταματά και η θερινή περίοδος θα αρχίσει τον Μάρτιο για την Αθήνα, τη Θεσσαλονίκη, τα νησιά, αλλά και τους ηπειρωτικούς προορισμούς» υπογράμμισε ο υπουργός Τουρισμού και τόνισε επίσης ότι στόχος είναι να αναδειχθούν και άλλες πόλεις, πέραν από την Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, ως προορισμοί city break.

Εκφράζοντας την αισιοδοξία του για τη χρονιά που μόλις ξεκίνησε, ο κ. Κικίλιας σχολίασε ότι τα αποτελέσματα για τον ελληνικό τουρισμό το 2022 ήταν εξαιρετικά (τα έσοδα από τον τουρισμό ξεπέρασαν κατά 3 δισ. ευρώ το στόχο του περυσινού προϋπολογισμού), παρά τις αντίξοες συνθήκες και, στο σημείο αυτό, ευχαρίστησε τόσο την πρόεδρο του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου και τον γενικό γραμματέα του Οργανισμού, Δημήτρη Φραγκάκη, όσο και τους εργαζόμενους του ΕΟΤ, για την εξαιρετική προσπάθεια που κατέβαλαν. Σύμφωνα με τον υπουργό Τουρισμού, το θετικό αποτέλεσμα, που καταγράφηκε, σημαίνει σημαντική στήριξη για την κοινωνία, την οικονομία, αλλά και για τη μέση ελληνική οικογένεια.

Η κ. Γκερέκου εξέφρασε την ικανοποίησή της για την πορεία του τουρισμού στην Ελλάδα την προηγούμενη χρονιά και απέδωσε τα εξαιρετικά αποτελέσματα στη συνεργασία, στο συντονισμό και στη συλλογική προσπάθεια. «Δεν επαναπαυόμαστε και συνεχίζουμε με αισιοδοξία και τη νέα χρονιά» συμπλήρωσε η κ. Γκερέκου και είπε ότι η εθνική πύλη προβολής της χώρας μας, που είναι ο ΕΟΤ, ενδυναμώθηκε τα τελευταία 3,5 χρόνια και συνεχίζει να ενδυναμώνεται.

«Για τον ΕΟΤ, η Ελλάδα είναι ένας τουριστικός προορισμός 12 μηνών και αυτή είναι η νέα στρατηγική του υπουργού, Βασίλη Κικίλια και του υπουργείου Τουρισμού συνολικά. Αυτή τη στρατηγική υλοποιούμε, κάνοντας καμπάνιες όλο τον χρόνο στο εξωτερικό και για τον χειμερινό τουρισμό και για τις εναλλακτικές μορφές τουρισμού και για το καλοκαιρινό μας προϊόν, που είναι η ναυαρχίδα μας. Το 2023 μας βρίσκει ακόμα πιο δυνατούς ως τουριστικό προϊόν και ο ΕΟΤ εδώ και μήνες έχει προετοιμάσει τη στρατηγική του και την καμπάνια προβολής του» δήλωσε, από την πλευρά του, ο κ. Φραγκάκης.

Παράλληλα, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ τόνισε ότι αναπόσπαστο μέρος της στρατηγικής είναι η συνεργασία με μεγάλες αεροπορικές εταιρείες και tour operators. «Συνεχίζουμε την προσπάθεια, η οποία φέρνει ήδη αποτελέσματα και στο κομμάτι της επιμήκυνσης της σεζόν και στην αύξηση των αφίξεων και των εσόδων για την ελληνική κοινωνία και οικονομία» ανέφερε ο κ. Φραγκάκης.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κικίλιας: Η οικονομία του τουρισμού κινεί τη μικρή και μεσαία επιχειρηματικότητα

Στις προοπτικές για τη φετινή τουριστική περίοδο, ο υπουργός Τουρισμού υπογράμμισε ότι η σεζόν ξεκίνησε με τους καλύτερους οιωνούς, καθώς «έχουμε 58 απευθείας πτήσεις την εβδομάδα από τις ΗΠΑ».
kikilias
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κικίλιας: Ο τουρισμός αποτελεί κύρια πηγή εσόδων, 17,6 δισ. το 2022

Ο υπουργός Τουρισμού έκανε ιδιαίτερη αναφορά στο rebranding που πέτυχε η Ελλάδα το 2020, όταν μετά την επιτυχημένη διαχείριση των πρώτων κυμάτων της πανδημίας, ήταν η μοναδική χώρα της Μεσογείου που άνοιξε για τους τουρίστες.
kikilias
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κικίλιας: Συνδέουμε την τουριστική αγορά εργασίας με το Πανεπιστήμιο Πειραιά

Στόχος του μνημονίου που υπεγράφη είναι η ανάπτυξη πλαισίου εκπαιδευτικής και ερευνητικής συνεργασίας του υπουργείου με το Πανεπιστήμιο, καθώς και η ανταλλαγή τεχνογνωσίας.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εκρηκτική ανάπτυξη του ελληνικού τουρισμού, επιμηκύνθηκε η σεζόν

Όπως αναφέρει το Bloomberg σε άρθρο του, ότι η ελληνική βιομηχανία του τουρισμού, ο οποίος αντιπροσωπεύει το 25% του ΑΕΠ της χώρας, έχει εκρηκτική ανάπτυξη, με την κορύφωση της σεζόν να διπλασιάζεται ή ακόμη και να τριπλασιάζεται σε διάρκεια.
kikilias
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Κικίλιας: Το πρόγραμμα «Τουρισμός για Όλους» θα συνεχιστεί μέχρι το 2025

Όπως τόνισε ο υπουργός, το υπουργείο Τουρισμού προχωρά σε επωφελείς συμφωνίες με τις αεροπορικές εταιρείες της Σ. Αραβίας, ενώ ήδη έχει γίνει μια σημαντική προσπάθεια για τις αγορές της Ινδίας και της Νότιας Κορέας.