ΓΔ: 1447.82 1.93% Τζίρος: 137.17 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Χανιά: Οι ειδικές μορφές τουρισμού στο επίκεντρο για τη φετινή σεζόν

Το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου έχει ως πυλώνα την ανάπτυξη και προώθηση των ειδικών μορφών τουρισμού, τα προσωποποιημένα προϊόντα και εξειδικευμένες παροχές και υπηρεσίες.

Σε 24 θεματικές ενότητες επικεντρώνεται το πρόγραμμα τουριστικής προβολής του Δήμου Χανίων για το 2023, τα βασικά στοιχεία του οποίου παρουσιάζει το ΑΠΕ -ΜΠΕ. Στο πρόγραμμα περιγράφεται η δυναμική των Χανίων ως τουριστικού προορισμού, το προφίλ των επισκεπτών και όπως χαρακτηριστικά επισημαίνεται , «στόχος της τουριστικής προβολής είναι να αναδειχθεί με ολοκληρωμένο τρόπο ο τουριστικός πλούτος του τόπου, προκειμένου να αναπτυχθεί ο θεματικός τουρισμός, να επιτευχθεί η επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου και να αυξηθεί η προσέλευση τουριστών υψηλής ποιότητας».

Το πρόγραμμα έχει ως πυλώνα την ανάπτυξη και προώθηση των ειδικών μορφών τουρισμού, τα προσωποποιημένα προϊόντα και εξειδικευμένες παροχές και υπηρεσίες. Όπως τονίζει στο ΑΠΕ -ΜΠΕ ο αντιδήμαρχος Τουρισμού Νεκτάριος Ψαρουδάκης , «με το σχέδιο δράσης και την συγκεκριμένη στρατηγική που αναλύεται μέσω του προγράμματος, ο δήμος επιδιώκει να αυξήσει την δυναμική του τουριστικού προϊόντος και να μεγιστοποιήσει τα οφέλη για την τοπική κοινωνία και οικονομία».

Για κάθε μια από τις 24 δράσεις υπάρχει αναλυτική περιγραφή και ανάλυση του στόχου. Ο αθλητικός τουρισμός, ο γαστρονομικός τουρισμός, ο θρησκευτικός – προσκυνηματικός τουρισμός, ο γαμήλιος τουρισμός, ο αστικός τουρισμός, ο τουρισμός τηλεοπτικών και κινηματογραφικών παραγωγών, ο συνεδριακός τουρισμός και ο εκπαιδευτικός τουρισμός , αποτελούν τους βασικούς άξονες του προγράμματος στο οποίο περιγράφονται επίσης, τα «εργαλεία» για την επίτευξη του στόχου.

Ένα από αυτά είναι το Digital Marketing και τα διαδικτυακά εργαλεία. Η διαφήμιση και η δημιουργία υλικού προβολής του Δήμου Χανίων, η πραγματοποίηση σεμιναρίων και ανάπτυξης δεξιοτήτων των ανθρώπων του τουρισμού, η διεξαγωγή και ανάθεση ερευνών και μελετών καθώς και η διοργάνωση εκδηλώσεων και φεστιβάλ με οφέλη για τον τουρισμό.

Οι ξεναγήσεις εντός των γεωγραφικών ορίων του Δήμου Χανίων, η πληροφορική σήμανση αξιοθέατων και μνημείων, η φιλοξενία τουριστικών παραγόντων και δημοσιογράφων, η συμμετοχή και παρουσία σε τουριστικές εκθέσεις με στόχο την διείσδυση σε νέες αγορές, αποτελούν βασικά στοιχεία του προγράμματος.

 

 

Ειδική αναφορά γίνεται στις παρεχόμενες υπηρεσίες και υποδομές όπως είναι ο σταθμός αποθήκευσης αποσκευών που λειτούργησε για πρώτη φορά το 2022 και η επέκταση του, η ανάπτυξη τουριστικών περιπτέρων και info points, καθώς και η λειτουργία σε συνεργασία με τον ΕΟΤ μέσα στο 2023, ΚΕΠ τουρισμού.

 

«Πράσινη» παραλία

Μία πολύ σημαντική όπως περιγράφεται στο πρόγραμμα, δράση είναι η δημιουργία και η πιλοτική λειτουργία πρότυπης «πράσινης» παραλίας σε συνεργασία με την ΔΕΔΙΣΑ που θα αναδεικνύει το πνεύμα της ανακύκλωσης, της προστασίας του περιβάλλοντος και της βιώσιμης ανάπτυξης.

Στο πρόγραμμα περιλαμβάνεται ακόμα, η υλοποίηση και το 2023, του θεσμού των γαλάζιων σημαιών σε 12 ακτές του δήμου, η λήψη μέτρων για την αντιμετώπιση της διάβρωσης των ακτών και η δημιουργία χάρτη προσβασιμότητας όλων των σημείων και περιοχών τουριστικού ενδιαφέροντος

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σε πρώτο πλάνο μπαίνει ο θεματικός τουρισμός στα Χανιά τη φετινή σεζόν

Η ισχυρή δυναμική της πόλης ως τουριστικού προορισμού, αποτυπώνεται στα στοιχεία της Fraport για το Αεροδρόμιο Χανίων «Ιωάννης Δασκαλογιάννης», σύμφωνα με τα οποία το 2023 διακινήθηκαν 3.648.416 επιβάτες(αύξηση 10.9% σε σχέση με το 2022).
Ρέθυμνο, Κρήτη
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Προβληματίζει η έλλειψη προσωπικού στα ξενοδοχεία του Ρεθύμνου

Με την σεζόν στην Κρήτη να ξεκινάει φέτος νωρίτερα από τις άλλες χρονιές και το νησί να αναμένει μεγάλο όγκο επισκεπτών, η στελέχωση των τουριστικών μονάδων στο Ρέθυμνο αποτελεί στοίχημα για τους τοπικούς παράγοντες.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Η τουριστική σεζόν αρχίζει φέτος νωρίτερα από κάθε άλλη χρονιά στην Κρήτη

Η βαριά βιομηχανία του νησιού ζεσταίνει τις μηχανές της και μάλιστα τα μέχρι και τώρα στοιχεία δείχνουν οι πρώτες αφίξεις μέσω αεροπορικών εταιρειών χαμηλού κόστους, να εκτελούνται από τις τελευταίες ημέρες του Μαρτίου.