ΓΔ: 1452.24 0.26% Τζίρος: 101.16 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:24:59 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Dimitris Kapantais / SOOC

Υπεγράφη η σύμβαση του έργου για τον άξονα Μπράλος - Αμφισσα

Ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας δήλωσε ότι «πρόκειται για ένα σημαντικό έργο υποδομής για ολόκληρη τη χώρα, ειδικά για τη Στερεά Ελλάδα, που καθίσταται πλέον συγκοινωνιακός κόμβος».

Ως σημαντικό έργο υποδομής για ολόκληρη τη χώρα, χαρακτήρισε ο υπουργός Οικονομικών Χρήστος Σταϊκούρας την κατασκευή του δρόμου «Μπράλος- 'Αμφισσα» ως τμήμα του διαγώνιου οδικού άξονα «Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο».

Ο κ. Σταϊκούρας παρέστη στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών για την υπογραφή της σύμβασης δημοπράτησης του εν λόγω έργου και προέβη στην εξής δήλωση:

«Είμαι ιδιαίτερα χαρούμενος που βρίσκομαι σήμερα στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, για την υπογραφή της σύμβασης δημοπράτησης της κατασκευής του δρόμου "Μπράλος- 'Αμφισσα", ως τμήμα του διαγώνιου οδικού άξονα "Λαμία- Ιτέα- Αντίρριο".

Πρόκειται για ένα σημαντικό έργο υποδομής για ολόκληρη τη χώρα, ειδικά για τη Στερεά Ελλάδα, που καθίσταται πλέον συγκοινωνιακός κόμβος, με την ολοκλήρωση των- εθνικής και ευρωπαϊκής εμβέλειας- οδικών και σιδηροδρομικών αξόνων, μαζί με την ολοκλήρωση του Ε65 και το ξεμπλοκάρισμα τμήματος του οδικού άξονα "Λαμία- Καρπενήσι".

Το συγκεκριμένο έργο, το οποίο εντάχθηκε από την ελληνική κυβέρνηση ως δημόσιο έργο εθνικής σημασίας, με χρηματοδότηση από εθνικούς και ευρωπαϊκούς πόρους, ξεκινά να παίρνει "σάρκα και οστά", με όρους οικονομικής αποτελεσματικότητας και κοινωνικής ανταποδοτικότητας.

Και γι' αυτόν τον λόγο θέλω να ευχαριστήσω και να συγχαρώ τον καλό συνάδελφό μου υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Καραμανλή, για τις σημαντικές προσπάθειες που καταβάλλει για την πρόοδο των έργων στην επικράτεια, προς όφελος της κοινωνίας, της οικονομίας, της περιφερειακής ανάπτυξης. Τα αποτελέσματα τον δικαιώνουν.

Ο συγκεκριμένος οδικός άξονας συνιστά τμήμα του διεθνούς οδικού δικτύου "Ε-65" και αποτελεί τον συνδετήριο άξονα μεταξύ των Αυτοκινητοδρόµων ΠΑΘΕ και Ιονίας Οδού, εξυπηρετώντας διαδρομές από την Κεντρική και Βόρεια Ελλάδα προς περιοχές της Δυτικής και Νότιας Ελλάδας. Η ολοκλήρωσή του σημαίνει ασφαλέστερη, γρηγορότερη και πιο άνετη κυκλοφορία, διασύνδεση των περιφερειών και των πόλεων, καθώς και διευκόλυνση του διαμετακομιστικού εμπορίου και των μεταφορών, τόνωση των τοπικών αγορών και ανάπτυξη των οικονομιών.

Η κυβέρνηση αποδεικνύει, για μία ακόμη φορά, ότι εργάζεται συστηματικά, μεθοδικά και υπεύθυνα, για τη διαμόρφωση όρων βιώσιμης ανάπτυξης, ισόρροπα, σε όλες τις περιοχές της πατρίδας μας».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Νέο Διοικητικό Συμβούλιο για τον Οργανισμό Σιδηροδρόμων Ελλάδας

Η συνολική αναδιάρθρωση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΣΕ αποσκοπεί στη βελτιστοποίηση της διοικητικής λειτουργίας του Οργανισμού και εντάσσεται στη γενικότερη προσπάθεια ανάταξης του ελληνικού σιδηροδρόμου.
Chistos Staikouras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σταϊκούρας: Ολοκληρώνεται ο σταθμός φόρτισης 110 ηλεκτρικών λεωφορείων

«Επισκεφτήκαμε για μια ακόμη φορά τους χώρους του σταθμού φόρτισης των ηλεκτρικών λεωφορείων. Πρόκειται για ένα δύσκολο εμβληματικό έργο, ένα έργο παρακαταθήκη για την πόλη της Θεσσαλονίκης» επισήμανε ο κ. Σταϊκούρας.
Chistos Staikouras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χρ. Σταϊκούρας: Παραδίδονται τέσσερα μεγάλα έργα εντός του 2024

Σχετικά με τον ΟΣΕ, ο υπουργός επεσήμανε ότι «την επόμενη διετία θα ολοκληρώσουμε τη διαδικασία, δημιουργίας ενός νέου σιδηροδρομικού φορέα, κάτω από τον οποίο θα βρίσκεται η ΕΡΓΟΣΕ και σημαντικό τμήμα της ΓΑΙΑΟΣΕ.
Chistos Staikouras
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Σταϊκούρας: Έρχεται ένας σωστός και λειτουργικός ΟΑΣΘ στη Θεσσαλονίκη

«Εκατόν δέκα ηλεκτρικά λεωφορεία βρίσκονται στην πόλη της Θεσσαλονίκης και θα είναι στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, όπως είχαμε δεσμευτεί από 1ης Σεπτεμβρίου του 2023 στο υπουργικό συμβούλιο» δήλωσε ο κ. Σταϊκούρας.