ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Naypigeia-Salamis
Φωτο: Ναυπηγεία Σαλαμίνας

Στα 593 ανήλθε πέρυσι ο αριθμός των επισκευασθέντων πλοίων, στην Ελλάδα

Σύμφωνα επίσης με την ΕΛΣΤΑΤ για τη δραστηριότητα της ελληνικής βιομηχανίας επισκευής πλοίων, ο μεγαλύτερος αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν το 2022 πραγματοποιήθηκε εκτός δεξαμενών.

Στα 593 ανήλθε πέρυσι ο αριθμός των επισκευασθέντων πλοίων, με ολική χωρητικότητα 8.554.615 κόρων, σημειώνοντας μείωση 0,7% στον αριθμό των πλοίων και αύξηση 7,3% στην ολική χωρητικότητα σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του 2021. Κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2021 προς το 2020, σημειώθηκε αύξηση 11% στον αριθμό των πλοίων και 30,4% στην ολική χωρητικότητα.

Σύμφωνα επίσης με την έρευνα για τη δραστηριότητα της ελληνικής βιομηχανίας επισκευής πλοίων της ΕΛΣΤΑΤ, ο μεγαλύτερος αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν το 2022 πραγματοποιήθηκε εκτός δεξαμενών. Συγκεκριμένα, το 66,1% των επισκευασθέντων πλοίων (392 πλοία) ολικής χωρητικότητας 5.909.789 κόρων επισκευάστηκαν εκτός δεξαμενών και το υπόλοιπο 33,9% των επισκευασθέντων πλοίων (201 πλοία) ολικής χωρητικότητας 2.644.826 κόρων εντός δεξαμενών.

Ο αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν εκτός δεξαμενών το 2022 παρουσίασε αύξηση 4,5% και η ολική χωρητικότητά τους αύξηση 26% σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του 2021. Ο αριθμός των πλοίων που επισκευάστηκαν εντός δεξαμενής το 2022 παρουσίασε μείωση 9,5% και η ολική χωρητικότητα τους μείωση 19,4% σε σχέση με τα αντίστοιχα στοιχεία του 2021.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Αύξηση 10,1% των πληρωμάτων στα ελληνικά πλοία την τελευταία διετία

Στα ελληνόκτητα πλοία με ξένη σημαία συμβεβλημένα με το ΝΑΤ οι Έλληνες και ξένοι ναυτικοί αυξήθηκαν κατά 27,8%, ενώ υπήρξε και αύξηση 12,7% των Ελλήνων ναυτικών που υπηρετούσαν σε ελληνικά πλοία και 14,5% που υπηρετούσαν σε ελληνόκτητα πλοία.
businessdaily-Ploio-Ship
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μείωση 0,6% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Μάιο

Επίσης η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) ανήλθε σε 37.696.848 κόρους και παρουσίασε μείωση 3,9% σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Μαΐου 2022.