ΓΔ: 2069.6 0.80% Τζίρος: 201.50 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:01
Βασίλης Κορκίδης πορτρέτο
Φωτο: ΑΠΕ

Εκστρατεία ευαισθητοποίησης από Eurocommerce για την εξοικονόμηση ενέργειας

Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης, όπως ενημερώνει με ανακοίνωσή του το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, στοχεύει να βοηθήσει τους καταναλωτές να μειώσουν τις ενεργειακές δαπάνες τους.

Κοινή εκστρατεία ξεκίνησαν η EuroCommerce και η Ευρωπαϊκή Οργάνωση Καταναλωτών (BEUC) προκειμένου να ευαισθητοποιήσουν τους Ευρωπαίους καταναλωτές στην εξοικονόμηση ενέργειας.

Η εκστρατεία ευαισθητοποίησης, όπως ενημερώνει με ανακοίνωσή του το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Πειραιώς, στοχεύει να βοηθήσει τους καταναλωτές να μειώσουν τις ενεργειακές δαπάνες τους. Το επιμελητήριο αναφέρει ότι η  BEUC συγκέντρωσε μια σειρά από μέτρα και συμβουλές για τα νοικοκυριά και η EuroCommerce οδηγίες για τις επιχειρήσεις «καθώς οι Ευρωπαίοι καταναλωτές εξακολουθούν, άλλοι περισσότερο και άλλοι λιγότερο, να αντιμετωπίζουν έναν επίμονο πληθωρισμό και οικονομικές δυσκολίες λόγω της ενεργειακής κρίσης».

Δηλαδή καταρτίστηκε μια «λίστα ελέγχου» με συμβουλές προς τους καταναλωτές όπως, για παράδειγμα, η μείωση της θερμοκρασίας εσωτερικών χώρων τον χειμώνα και το καλοκαίρι, καθώς και η προσεκτική χρήση των ηλεκτρικών οικιακών συσκευών, που μπορούν να κάνουν διαφορά στους λογαριασμούς ενέργειας και μπορεί να τους καθοδηγήσει στην βιώσιμη ενεργειακή μετάβαση.

Ο πρόεδρος του ΕΒΕΠ Βασίλης Κορκίδης, επισημαίνει: «Οι μικρομεσαίοι της ελληνικής αγοράς ταυτιζόμαστε με τους καταναλωτές, αφού, πρώτα από όλα, είμαστε όλοι καταναλωτές. Πρέπει, λοιπόν, πολλοί μαζί, να εργαστούμε και να συνεργαστούμε για να προστατευτούμε, μειώνοντας το ενεργειακό κόστος στα καταστήματα λιανικής, αλλά και τις επιχειρήσεις παραγωγής, μεταποίησης, χονδρικής και logistics. Οι θεσμικοί φορείς, πρέπει να παρέχουμε την απαραίτητη υποστήριξη, ώστε να βοηθήσουμε ουσιαστικά στη μείωση της κατανάλωσης ενέργειας, αλλά και αποτελεσματικά, στη μείωση του κόστους των λογαριασμών νοικοκυριών και επιχειρήσεων. Ο βασικός παράγοντας που διέπει τον τρέχοντα "πολυμορφικό" πληθωρισμό στην Ευρωζώνη, πρωτίστως, περιλαμβάνει το αυξημένο κόστος ενέργειας στην αγροτική και βιομηχανική παραγωγή, καθώς και όλη την εφοδιαστική αλυσίδα. Οι επιχειρήσεις οφείλουμε, λοιπόν, να υποστηρίξουμε τη μετάβαση στην ενεργειακή βιωσιμότητα η οποία, όμως, απαιτεί κοινή προσπάθεια για να μπορέσουμε να επιτύχουμε τους κλιματικούς στόχους της ΕΕ μέχρι το 2030. Στην Ελλάδα, τα επιδοτούμενα προγράμματα "Ανακυκλώνω-Αλλάζω Συσκευή" το 2022, αλλά και το νέο "Εξοικονομώ" το 2023, σίγουρα, προηγήθηκαν της κοινής ευρωπαϊκής εκστρατείας.»

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Πυρηνικός σταθμός Ζαπορίζια
ΔΙΕΘΝΗ

Ουκρανικό drone έπληξε ρωσικό πυρηνικό σταθμό, χωρίς κίνδυνο

Ο ΔΟΑΕ διαβεβαίωσε πως δεν υπήρξε κίνδυνος για την πυρηνική ασφάλεια μετά από ουκρανική επίθεση με drone σε πύργο ψύξης ρωσικού πυρηνικού σταθμού, όπως ανέφερε και η διαχειρίστρια εταιρεία Rosenergoatom.
Κυριάκος Μητσοτάκης ομιλία
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μητσοτάκης: Στόχος μας η νέα γενιά να ζήσει καλύτερα από την προηγούμενη

Ο Κυριάκος Μητσοτάκης αναφέρθηκε στις ενισχύσεις στην ενέργεια, υπογραμμίζοντας τη μετάβαση της βιομηχανίας σε καινοτομία και έρευνα, την πρόοδο στις εξαγωγές, την ενίσχυση οικονομιών κλίμακας και την ψηφιακή εξέλιξη του κράτους.
Σπύρος Θεοδωρόπουλος
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Σπ. Θεοδωρόπουλος: Η παραγωγικότητα είναι ο μόνος δρόμος για ανταγωνιστικότητα

Ζήτημα επιβίωσης για την παραγωγική βάση το ενεργειακό κόστος, τόνισε ο πρόεδρος του ΣΕΒ στη Γενική Συνέλευση του Συνδέσμου και επισήμανε ότι «προσδοκούμε λύσεις μέσα από τον διάλογο με την Κυβέρνηση».
Υψηλή τάση πυλώνες ρεύματος
ΔΙΕΘΝΗ

Ηλεκτροδότηση επανήλθε σε ρωσοκρατούμενες περιοχές της Ζαπορίζια

Διακοπή ρεύματος σημειώθηκε για ώρες σε περιοχές της Ζαπορίζια που τελούν υπό ρωσικό έλεγχο λόγω ουκρανικών drones, αλλά η ηλεκτροδότηση αποκαταστάθηκε. Στη Χερσώνα, περίπου 38.000 άτομα έμειναν χωρίς ρεύμα.