ΓΔ: 1480.26 0.17% Τζίρος: 46.89 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:40:35 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Οι ελληνικές επιχειρήσεις στοχεύουν να μπουν στην κινεζική αγορά

Αντικείμενο της συνάντησης, που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΕΣΕΕ, ήταν η ενίσχυση της παρουσίας των ελληνικών εμπορικών επιχειρήσεων στη συνεχώς αναπτυσσόμενη κινεζική αγορά.

Η ενίσχυση του διμερούς εμπορίου Ελλάδας - Κίνας ήταν στο επίκεντρο της συνάντησης που πραγματοποίησε χθες ο πρέσβης της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας στην Ελλάδα Σιάο Τζουντσένγκ, με αντιπροσωπεία της Ελληνικής Συνομοσπονδίας Εμπορίου και Επιχειρηματικότητας, με επικεφαλής τον πρόεδρό της Γιώργο Καρανίκα.

Αντικείμενο της συνάντησης, που πραγματοποιήθηκε στα γραφεία της ΕΣΕΕ, ήταν η ενίσχυση της παρουσίας των ελληνικών εμπορικών επιχειρήσεων στη συνεχώς αναπτυσσόμενη κινεζική αγορά, καθώς και η περαιτέρω προώθηση συνεργασιών ανάμεσα στις κινεζικές επιχειρήσεις που βρίσκονται ήδη εγκατεστημένες στη χώρα μας και σε ολόκληρο το οικοσύστημα του ελληνικού επιχειρείν, με στόχο το αμοιβαίο επιχειρηματικό και οικονομικό όφελος.

Ο κ. Τζουντσένγκ, όπως αναφέρει ανακοίνωση της ΕΣΕΕ, τόνισε πως οι μακρόχρονες φιλικές σχέσεις των δύο χωρών και η ανάπτυξη της κινεζικής οικονομίας δημιουργούν συνεχώς νέες ευκαιρίες για τις ευρωπαϊκές και τις ελληνικές επιχειρήσεις. Υπενθύμισε πως από το 2006 Ελλάδα και Κίνα έχουν συνάψει μία «Ολοκληρωμένη Στρατηγική Εταιρική Σχέση» και υπογράμμισε την ανάγκη και τη δυνατότητα να στήνονται διαρκώς «γέφυρες» στους δυναμικούς κλάδους, ώστε να αυξάνονται τα οφέλη που απορρέουν από αυτή τη σχέση.

Ο κ. Καρανίκας εστίασε στο κομβικό ρόλο του ελληνικού εμπορίου ως επιταχυντή της ανάπτυξης της ελληνικής οικονομίας, και στη σημαντική συμβολή του στη δημιουργία θέσεων εργασίας και στη διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής. Σημείωσε πως οι ελληνικές εμπορικές επιχειρήσεις μπορούν σήμερα να προσδοκούν μεγαλύτερη διείσδυση στην αγορά της Κίνας, εφόσον εκμεταλλευτούν τη χρήση των νέων ψηφιακών εργαλείων marketing και πωλήσεων και λειτουργώντας συνεργατικά με τους άλλους μεγάλους κλάδους της ελληνικής οικονομίας, όπως είναι ο τουρισμός και η αγροδιατροφή.

Στο πλαίσιο της συνάντησης, στελέχη του ΙΝΕΜΥ - ΕΣΕΕ με επικεφαλής την επιστημονική διευθύντρια Βάλια Αρανίτου παρουσίασαν στον πρέσβη τα βασικά οικονομικά μεγέθη του ελληνικού εμπορίου, καθώς και το ρόλο του Ινστιτούτου στη διαμόρφωση και επιστημονική τεκμηρίωση των θέσεων της ΕΣΕΕ.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

ΑΑΔΕ: Ψηφιοποίηση των Δελτίων Εισόδου, Εξόδου και Μεταβίβασης

Μέσω της ψηφιοποίησης των δελτίων μεταξύ άλλων μειώνεται το διοικητικό κόστος των επιχειρήσεων και αναβαθμίζεται ο ρόλος του διαχειριστή της «Ελεύθερης Ζώνης» ως έμπιστος εταίρος της τελωνειακής διοίκησης.
businessdaily-Ellinoindiko-Epimelitirio
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

2ο Επιχειρηματικό φόρουμ Ελλάδας - Ινδίας, Επιχειρηματικής Εξωστρέφειας

Στο συνέδριο θα παραστούν διακεκριμένοι καλεσμένοι ομιλητές, πολιτικά πρόσωπα, εκπρόσωποι διπλωματικών αρχών, μέλη του επιμελητηρίου, εκπρόσωποι ελληνικών και ινδικών επιχειρήσεων.
Logistics, Exagoges, Exports, Limani, Port, Emporio, Trade
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Στα 12,8 δισ. ευρώ ο όγκος του εμπορίου με την Κίνα με άνοδο 18,4%

Ο Κινέζος πρέσβης στην Ελλάδα Σιάο Τζουντσένγκ παρατηρεί πως δεν υπήρξε καμία παύση των ανταλλαγών και της συνεργασίας των δύο χωρών, αναφέροντας πως στο εννεάμηνο του 2022 τα έσοδα του ΟΛΠ σημείωσαν ετήσια αύξηση 28%.
Ekptoseis, Discounts, Sales
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Χαμηλότερες πωλήσεις για τις μισές επιχειρήσεις στις θερινές εκπτώσεις

Tο 73% των επιχειρήσεων δήλωσε ότι η αύξηση του κόστους ενέργειας τους επηρεάζει αρνητικά από πολύ έως πάρα πολύ, αναφέρεται σε έρευνα του ΙΝΕΜΥ - ΕΣΕΕ για τις θερινές εκπτώσεις του 2022.