ΓΔ: 1447.93 0.89% Τζίρος: 59.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 13:56:03 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: ΑΠΕ

Μητσοτάκης: Δύσκολη εξίσωση η αντιμετώπιση του κορονοϊού, αλλά όλοι μαζί τη λύσαμε

Ο πρωθυπουργός χαιρέτησε τους μαθητές της Α' Δημοτικού στo 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας που παρακολουθούσαν σε παραμύθι τον «Μικρό COVID-19».

To 2ο Δημοτικό Σχολείο Καλλιθέας «Έλλη Αλεξίου» επισκέφθηκε σήμερα, πρώτη ημέρα επαναλειτουργίας των δημοτικών σχολείων, ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης. Ο πρωθυπουργός χαιρέτησε τους μαθητές της Α' Δημοτικού που παρακολουθούσαν σε παραμύθι τον «Μικρό COVID-19», που εξηγεί όλα όσα στην ηλικία τους πρέπει να γνωρίζουν, και χαρακτήρισε «δύσκολη εξίσωση που κληθήκαμε να λύσουμε όλοι μαζί» την αντιμετώπιση της επιδημίας του κορονοϊού, «αλλά τα καταφέραμε καλά», όπως τόνισε χαρακτηριστικά.

Ο κ. Μητσοτάκης μιλώντας με το εκπαιδευτικό προσωπικό, εκτίμησε ότι και οι γονείς αισθάνονται ασφαλείς, ώστε να στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο και είπε ότι αποφάσισε την επαναλειτουργία των σχολείων, έχοντας πια πάρει τις διαβεβαιώσεις ότι ουσιαστικά δεν συντρέχει κάποιος λόγος δημόσιας υγείας.

Εξήγησε ότι τάχθηκε υπέρ του ανοίγματος των δημοτικών, ουσιαστικά για μαθησιακούς λόγους διότι η ιδέα ότι τα παιδιά θα έμεναν μακριά από το σχολείο για έξι μήνες από τον Μάρτιο μέχρι τον Σεπτέμβριο «νομίζω ότι δημιουργούσε σε όλους μας αρκετά μεγάλη ανησυχία».

Ο πρωθυπουργός, όπως είπε, μιλώντας με τα παιδιά κατά το πρώτο διάλειμμα, διαπίστωσε ότι «έχουν καταλάβει τι πρέπει να κάνουν», είναι πλήρως ενημερωμένα για τις συνθήκες υγιεινής που θα πρέπει να τηρούν ευλαβικά, και πρόσθεσε: «στα παιδάκια κάπου τούς έλειψαν οι παρέες τους. Από το να παίζουν κιόλας στις παιδικές χαρές ή στους δρόμους, χωρίς να υπάρχει καμία τάξη και καμία επίβλεψη, σίγουρα θα είναι πιο ασφαλή στο σχολείο τους».

Ο κ.Μητσοτάκης κατά την άφιξή του ενημερώθηκε από τον διευθυντή του σχολείου Γιώργο Αντωνιάδη για το πώς κυλά η πρώτη μέρα επιστροφής στο σχολείο, με μεγάλο ποσοστό συμμετοχής μαθητών και χωρίς απουσία δασκάλου. Συζητήθηκαν οι κανόνες, αλλά και οι νέες συνήθειες με τις οποίες καλούνται να εναρμονιστούν μαθητές και διδακτικό προσωπικό. 

Όσον αφορά την εξ αποστάσεως εκπαίδευση, ο Κυριάκος Μητσοτάκης υπογράμμισε πως ήταν πολύ σημαντική και «ήρθε για να μείνει», ενώ η αξιοποίηση της τεχνολογίας ανοίγει ένα παράθυρο στο μέλλον. Πρόσθεσε δε πως πάντα το μεγαλύτερο κομμάτι της δουλειάς θα γίνεται στην τάξη, ωστόσο η τεχνολογία προχωράει και μας δίνει πάρα πολλές ευκαιρίες και δυνατότητες να έχουμε πρόσβαση στη γνώση. «Η εξ αποστάσεως εκπαίδευση ήταν αρκετά καλή, κάναμε πολύ καλό μάθημα και καινούργια πράγματα. «Πιστεύω μας έσωσε, για να καλύψουμε όλη μας την ύλη και ευτυχώς με όλα αυτά τα μέτρα, επιστρέψαμε στο σχολείο», είχε πει νωρίτερα μαθήτρια της ΣΤ' Δημοτικού στον πρωθυπουργό. 

Τον πρωθυπουργό συνόδευαν η υπουργός Παιδείας & Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως και η υφυπουργός Παιδείας & Θρησκευμάτων, αρμόδια για την Πρωτοβάθμια, Δευτεροβάθμια εκπαίδευση και την Ειδική Αγωγή, Σοφία Ζαχαράκη.

Αποχωρώντας ο πρωθυπουργός συνομίλησε και χαιρέτησε κατοίκους της περιοχής, ενώ ανταποκρίθηκε σε πρόσκληση για μια πολύ γρήγορη επίσκεψη σε κατάστημα με παραδοσιακά Κρητικά προϊόντα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

arxiepiskopos Ieronimos, ekklisia
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Δεν θα μας πει τι θα κάνουμε ο κ. Βελόπουλος

Ο Αρχιεπίσκοπος τόνισε μεταξύ άλλων τη συνεργασία που απαιτείται ανάμεσα σε Εκκλησία και Κράτος και επισήμανε ότι «ο καθένας έχει τις απόψεις του, μένει στις απόψεις του και παλεύει γι' αυτές».
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Μητσοτάκης: Δεν θέλουμε κόμματα στη βουλή που πρεσβεύουν την ωμή βία

Κληθείς να σχολιάσει το χθεσινό επεισόδιο ανάμεσα στους βουλευτές Φλώρο και Γραμμένο στη Βουλή ο κ. Μητσοτάκης σημείωσε ότι «το χθεσινό επεισόδιο είναι ανατριχιαστικό και αποκαλυπτικό.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κατρίνης: Ο πληθωρισμός δεν θα πέσει κάτω από το 3% σύμφωνα με το ΙΟΒΕ

Αναφερόμενος στην ακρίβεια ο κ. Κατρίνης είπε ότι «ο κ. Μητσοτάκης μιλάει για μειώσεις στις τιμές των τροφίμων που τις βλέπει μόνο ο ίδιος, όταν το μήνα Μάρτιο η Ελλάδα είχε τον δεύτερο υψηλότερο πληθωρισμό τροφίμων».