ΓΔ: 867.71 -0.42% Τζίρος: 153.21 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
K. Karamanlis
ΑΠΕ

Κ. Α. Καραμανλής: Υπογειοποίηση η λύση για τον σιδηρόδρομο στην Πάτρα

H υπογειοποίηση για δύο χιλιόμετρα είναι η επικρατέστερη και πιο εφικτή λύση για τον σιδηρόδρομο στην Πάτρα, σύμφωνα με τα όσα δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

Η μερική υπογειοποίηση της γραμμής σε μήκος δύο χιλιομέτρων είναι η επικρατέστερη και απολύτως εφικτή από τις λύσεις που εξετάζονται για την διέλευση του σιδηροδρόμου από το λιμάνι και το παραλιακό μέτωπο της Πάτρας δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής.

Ο κ. Καραμανλής, μετά τη συνάντηση που είχε το απόγευμα με τον δήμαρχο Πατρέων Κώστα Πελετίδη, τους επικεφαλής των δημοτικών παρατάξεων και φορείς της τοπικής κοινωνίας, τόνισε συγκεκριμένα ότι «στο υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών δεν μας απασχολούν οι επικοινωνιακές εντυπώσεις, αλλά η ουσία. Το έργο της σιδηροδρομικής γραμμής μας ενδιαφέρει και είμαστε αποφασισμένοι να το κάνουμε πραγματικότητα».

«Γι΄ αυτό και δεσμευόμαστε , πρόσθεσε , το σχέδιό μας να είναι ρεαλιστικό και εφαρμόσιμο. Μελετούμε συγκριτικά τις υπάρχουσες προτάσεις ώστε να καταλήξουμε στη βέλτιστη λύση για την πόλη. Από τις λύσεις που εξετάζονται, η επικρατέστερη προβλέπει τη μερική υπογειοποίηση της γραμμής, σε έκταση συνολικά περίπου 2 χιλιομέτρων. Το σημαντικότερο: Δεσμευόμαστε η λύση που θα προχωρήσει, να ανοίγει την πόλη με μέτωπο προς τη θάλασσα, να περιλαμβάνει ουσιαστικές παρεμβάσεις αστικής ανάπλασης και να διατηρεί σε λειτουργία τον Προαστιακό».

Ο υπουργός ανέφερε ότι «μιλάμε για μια λύση απολύτως εφικτή, που να μπορεί να προχωρήσει γρήγορα και να εξασφαλίσει χρηματοδότηση. Εμείς αυτά που λέμε τα εννοούμε και μπορούμε να τα υλοποιήσουμε. Σε αντίθεση με την προηγούμενη κυβέρνηση που έταζε στα λόγια 'λύσεις' που δεν προχωρούσε στην πράξη. Η πραγματικότητα δυστυχώς είναι ότι για τη δήθεν 'λύση' της πλήρους υπογειοποίησης, απλώς έλεγαν όμορφα λόγια του αέρα, αφού ουδεμία μελέτη είχαν εκπονήσει και ουδεμία πίστωση είχαν δεσμεύσει.

Άλλωστε, ένας τέτοιος σχεδιασμός, εκτός του ότι θα καταργούσε στην πράξη τον Προαστιακό, δεν θα μπορούσε και ποτέ να προχωρήσει, γιατί ήταν ανεδαφικός τεχνικά και δεν μπορούσε να εξασφαλίσει χρηματοδότηση».

«Εμείς», τόνισε, «δεν πρόκειται να κάνουμε τα ίδια… Με τις αδιαπραγμάτευτες αρχές στις οποίες δεσμευτήκαμε, στο αμέσως προσεχές διάστημα θα παρουσιάσουμε σε όλους τους πολίτες αναλυτικά το σχέδιό μας και θα είμαστε ανοιχτοί σε ειλικρινή διάλογο».

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Καραγιάννης: Μέχρι σήμερα έχουν πραγματοποιηθεί 2.000 αυτοψίες

Ο γενικός γραμματέας Υποδομών δήλωσε πως οι πολίτες που έχουν υποστεί ζημιές θα αποζημιωθούν άμεσα και χωρίς γραφειοκρατία ενώ σημείωσε πως ήδη στην Αττική αυτή την στιγμή γίνονται μεγάλα αντιπλημμυρικά έργα.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Από φθινόπωρο θα ξεκινήσουν οι πρώτες πτήσεις με υδροπλάνα

Ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών Γ. Κεφαλογιάννης ανέφερε πως συνεχίζεται η προσπάθεια αναβάθμισης των υπηρεσιών στον κλάδο των μεταφορών. Σύντομα θα υπάρξει πλαίσιο για την υδρογονοκίνηση.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κ. Καραμανλής: Στο τελικό στάδιο ο αυτοκινητόδρομος Πατρών - Πύργου

Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών ανέφερε πως το έργο έχει επιστρέψει στην Ολυμπία Οδό και θα κατασκευαστεί με λιγότερα χρήματα, ενώ η ολοκλήρωση του θα έχει γίνει μέχρι τις αρχές του 2024.