ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
K. Karamanlis
ΑΠΕ

Κ. Καραμανλής: Ο ιός του διχασμού δεν έχει εμβόλιο για τον ΣΥΡΙΖΑ

Ο υπουργός Υποδομών ανέφερε ότι έχουν γίνει σημαντικές κινήσεις και εν μέσω πανδημίας η Ελλάδα είναι από τις ελάχιστες χώρες στον κόσμο που μεγάλωσαν τον στόλο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

«Ο ιός του διχασμού και του τοξικού πολιτικού λόγου δεν έχει καμία γιατρειά και κανένα εμβόλιο για τον ΣΥΡΙΖΑ», σημείωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, σε συνέντευξή του στα "Παραπολιτικά", επισημαίνοντας ότι «ενώ σε όλο τον κόσμο, η πανδημία ένωσε πολιτικές δυνάμεις, εδώ στην Ελλάδα ο ΣΥΡΙΖΑ δυστυχώς βρίσκει αφορμή για να διχάζει». Όπως εξήγησε παντού σε όλον τον κόσμο παρουσιάζονται φαινόμενα με αυξημένο επιβατικό κοινό σε κάποια οχήματα, αλλά μόνο στην Ελλάδα, η αξιωματική αντιπολίτευση, εμμονικά επιτίθεται για τα ΜΜΜ. Ανέφερε ότι έχουν γίνει σημαντικές κινήσεις και εν μέσω πανδημίας η Ελλάδα είναι από τις ελάχιστες χώρες στον κόσμο που μεγάλωσαν τον στόλο των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς.

«Στην Αθήνα», είπε, «παραλάβαμε 850 λεωφορεία, σήμερα έχουμε 1.320 και συνεχίζουμε την προσπάθεια ώστε στο επόμενο εξάμηνο να φτάσουμε τα 1.500. Αυτό σημαίνει ήδη 3.800 περισσότερα δρομολόγια την ημέρα. Και θα φτάσουμε τα 5.500 περισσότερα. Στη Θεσσαλονίκη, παραλάβαμε 235 λεωφορεία στο δρόμο, πλέον βγάζουμε κατά μέσο όρο 460 - σχεδόν διπλάσια - και συνεχίζουμε την προσπάθεια ώστε να ξεπεράσουμε τα 500. Και συνεχίζουμε. Έχουμε στον αέρα διεθνή διαγωνισμό για προμήθεια 770 νέων λεωφορείων χαμηλών και μηδενικών ρύπων για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, ενώ θα ακολουθήσει η προμήθεια επιπλέον 530. Συνολικά δημιουργήσαμε 1.389 νέες θέσεις απασχόλησης σε δημόσιους και ιδιωτικούς φορείς».

Όσον αφορά τους τρεις μεγάλους αυτοκινητόδρομους, τον ΒΟΑΚ, το βόρειο τμήμα του Ε65 και το Πάτρα - Πύργος, ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι και τα τρία γίνονται πραγματικότητα: «Το βόρειο τμήμα του Ε65 ολοκληρώνεται το καλοκαίρι του 2024. Ο ΒΟΑΚ θα κατασκευαστεί και θα ολοκληρωθεί τμηματικά. Τα ανατολικά τμήματα (Χερσόνησος - Νεάπολη και Νεάπολη - Άγιος Νικόλαος) έως τέλος 2025 και η παραχώρηση Κίσσαμος - Ηράκλειο το 2028. Όσο για την Πατρών - Πύργου, καταφέραμε να πάρουμε οριστικά το «πράσινο φως» από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή και ξεκινάμε μέσα στο 2022, με χρονοδιάγραμμα κατασκευής 40 μήνες. Όμως τα πρώτα 56 χιλιόμετρα από Πύργο, θα παραδοθούν ακόμα νωρίτερα, πριν τα 3 χρόνια». Επίσης, διευκρίνισε ότι ο επόμενος στόχος του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών είναι «οι οδηγοί να πληρώνουν διόδια με αναλογική χιλιομετρική χρέωση της απόστασης που έχουν διανύσει».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Kyriakos Mitsotakis, Kiriakos Mitsotakis, Kivernisi, Kyvernisi
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Κ. Μητσοτάκης: Έρχονται 250 ηλεκτρικά λεωφορεία στα τέλη του 2024

Ο πρωθυπουργός τόνισε ότι η κυβέρνηση δίνει πολύ μεγάλη σημασία στην ασφάλεια των μετακινήσεων των πολιτών και υπογράμμισε ότι προωθούνται ταχύτατα και τα έργα ασφαλείας του σιδηροδρόμου.
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Θα εξεταστεί το ενδεχόμενο αίτημα για ημέρα μνήμης θυμάτων των Τεμπών

Όπως σημείωσε ο κ. Λιβάνιος, με το σημερινό νομοθετικό πλαίσιο για τις περιφερειακές αργίες, που περιγράφει ιστορικά γεγονότα και θρησκευτικές εορτές, «δεν υπάρχει δυνατότητα» να τεθεί ως αργία.
arxiepiskopos Ieronimos, ekklisia
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Αρχιεπίσκοπος Ιερώνυμος: Δεν θα μας πει τι θα κάνουμε ο κ. Βελόπουλος

Ο Αρχιεπίσκοπος τόνισε μεταξύ άλλων τη συνεργασία που απαιτείται ανάμεσα σε Εκκλησία και Κράτος και επισήμανε ότι «ο καθένας έχει τις απόψεις του, μένει στις απόψεις του και παλεύει γι' αυτές».