ΓΔ: 1484.06 0.46% Τζίρος: 94.41 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: ΑΠΕ

Κώστας Καραμανλής: Υπέρ των πολιτών η νέα σύμβαση για την Αττική Οδό

«Θεσπίσαμε το άρθρο 65 του νόμου 4663, ώστε να μπει ένα τέλος στο φαινόμενο να δημιουργούνται προβλήματα στο οδικό δίκτυο και μετά να μην πληρώνει κανένας», επισήμανε ο υπουργός Υποδομών.

«Η νέα σύμβαση με την Αττική Οδό θα κατοχυρώνει το συμφέρον των πολιτών κι όχι των εργολάβων» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής σχετικά με την πρόσφατη κακοκαιρία και τόνισε ότι «οι ευθύνες του παραχωρησιούχου είναι προφανείς».

Σε συνέντευξη του στο Πρώτο Θέμα ο κ. Καραμανλής υπογράμμισε ότι «το πιο σημαντικό είναι ότι επιτέλους και για πρώτη φορά, αυτές οι ευθύνες μπορούν να του αποδοθούν. Η σύμβαση της Αττικής Οδού του 1996 ήταν μια κλασική ‘‘σύμβαση αλά ΠΑΣΟΚ’’, δηλαδή κομμένη και ραμμένη στα μέτρα του εργολάβου. Μας δέσμευε, χωρίς να είναι δική μας. Όμως η δική μας κυβέρνηση, το 2020, δημιούργησε το νομικό πλαίσιο για απόδοση ευθυνών στους παραχωρησιούχους όταν κλείνουν οι αυτοκινητόδρομοι. Θεσπίσαμε το άρθρο 65 του νόμου 4663, ώστε να μπει ένα τέλος στο φαινόμενο να δημιουργούνται προβλήματα στο οδικό δίκτυο και μετά να μην πληρώνει κανένας... Πρέπει, λοιπόν, να αποδοθούν ευθύνες. Πρέπει να επιβληθούν κυρώσεις. Και έτσι θα γίνει. Συγκροτήσαμε ήδη την Επιτροπή Διερεύνησης και σύντομα περιμένουμε το πόρισμά της. ‘‘Ναι στην ιδιωτική πρωτοβουλία’’, ‘‘ναι στη συνεργασία με ιδιώτες’’ αλλά υπό μια σαφή και αυστηρή προϋπόθεση: με εποπτικό -κι όχι διακοσμητικό-ρόλο του Κράτους με διαφανείς όρους, όρια, υποχρεώσεις και δικαιώματα».

Αναφορικά με τον σχεδιασμό του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για τα έργα επεκτάσεων της Αττικής Οδού, ο κ. Καραμανλής σημείωσε ότι: «Αυτό είναι κάτι για το οποίο εργαζόμαστε εντατικά. Όμως όλα αυτά τα έργα δεν είναι αποσπασματικά. Βλέποντας μπροστά μπορούμε να υποθέσουμε ότι σε λίγα χρόνια η Αθήνα θα έχει την ‘‘τύχη’’-ατυχία πολλών μεγάλων πόλεων του εξωτερικού: το κέντρο της θα είναι απροσπέλαστο. Γι’ αυτό λοιπόν επιχειρούμε από τώρα να συνθέσουμε ένα πλέγμα έργων, ‘‘τα έργα Αττικής’’, με τρείς πολύ σημαντικές παρεμβάσεις - επέκταση Λεωφόρου Κύμης, επέκταση Ραφήνας -Λαυρίου, επέκταση δυτικής περιφερειακής Λεωφόρου Υμηττού προς Ηλιούπολη - το οποίο θα υψώσει τείχος ασφαλείας για να μην ‘‘πνιγεί’’ η πρωτεύουσα από την κίνηση».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

K. Karamanlis
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Καραμανλής: Το να κάνουμε ένα πινγκ πονγκ ευθυνών δεν βοηθά κανέναν

Ο υπουργός Μεταφορών ανέφερε ότι η Αττική Οδός έχει την ευθύνη για τη λειτουργία του δρόμου και επανέλαβε ότι είχαν δοθεί όλες οι διαβεβαιώσεις, παρόλα αυτά δεν έγιναν αυτά που έπρεπε να γίνουν.
Stylianidis
ΠΟΛΙΤΙΚΗ

Στυλιανίδης: Η Αττική Οδός δεν μπόρεσε να υλοποιήσει όσα είχε υποσχεθεί

Ο υπουργός Πολιτικής Προστασίας τόνισε ότι, πριν τις χιονοπτώσεις, η διαχειρίστρια εταιρεία τους είπε ότι διέθετε ικανοποιητικά οχήματα, ωστόσο, δεν μπόρεσε να υλοποιήσει τον σχεδιασμό που τους είχε υποσχεθεί.