ΓΔ: 1445.03 -0.25% Τζίρος: 2.14 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:36:40 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Mπλόκαρε 99 εκατ. παραπλανητικές διαφημίσεις για τον κορονοϊό η Google

Ο τεχνολογικός κολοσσός ανακοίνωσε πως εφάρμοσε μια νέα πολιτική που έβαζε μπλόκο σε περιεχόμενο που ερχόταν σε αντίθεση με τα κοινώς αποδεκτά επιστημονικά δεδομένα σχετικά με τον κορονοϊό.

Η Google δημοσίευσε σήμερα τα στοιχεία της ετήσιας έκθεσης της σχετικά με την ασφάλεια των διαφημίσεων (Ads Safety Report 2020). Με βάση τα στοιχεία αυτά, σχεδόν 3,1 δισεκατομμύρια διαφημίσεις που παραβίασαν τις πολιτικές της εταιρείας, αποσύρθηκαν το 2020. Ειδικότερα, η Google μπλόκαρε πέρυσι περισσότερες από 99 εκατομμύρια διαφημίσεις σχετικές με την Covid-19, συμπεριλαμβανομένων αυτών που αφορούσαν «θαυματουργές» θεραπείες ή παραπληροφόρηση περί των εμβολίων.

Καθώς κυκλοφορούσαν στο διαδίκτυο ισχυρισμοί και θεωρίες συνωμοσίας σχετικά με την προέλευση και διάδοση του κορονοϊού, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι εφάρμοσε μια νέα πολιτική, απαγορεύοντας τόσο διαφημίσεις όσο και πληρωμένο περιεχόμενο σχετικά με την Covid-19, που έρχονται σε αντίθεση με τα κοινώς αποδεκτά δεδομένα της επιστήμης.

Η εταιρεία ανέφερε ότι η αποτροπή περιπτώσεων ανάρμοστης συμπεριφοράς στο διαφημιστικό οικοσύστημα και η πρόληψη κακόβουλης χρήσης στις διαφημιστικές πλατφόρμες της, αποτελεί προτεραιότητα για την ίδια. Μεταξύ άλλων, η Google προωθεί ένα πρόγραμμα εξακρίβωσης της ταυτότητας των διαφημιζόμενων και ήδη ταυτοποιεί διαφημιζόμενους σε περισσότερες από 20 χώρες μέσω της λειτουργίας About this ad (σχετικά μ' αυτή τη διαφήμιση), έτσι ώστε οι χρήστες να γνωρίζουν ποιοι βρίσκονται πίσω από μια συγκεκριμένη διαφήμιση και να μπορούν να λάβουν αποφάσεις, έχοντας καλύτερη ενημέρωση.

Η Google συνεχίζει επίσης να επενδύει στην αυτοματοποιημένη τεχνολογία ανίχνευσης, που της επιτρέπει να σαρώνει αποτελεσματικά το διαδίκτυο, ψάχνοντας κατά πόσο υπάρχει, σε ευρεία κλίμακα, συμμόρφωση από την πλευρά των εκδοτών. Έτσι, το 2020 αφαίρεσε διαφημίσεις από 1,3 δισεκατομμύρια σελίδες εκδοτών, σε σχέση με μόνο 21 εκατ. το 2019. Επίσης, διέκοψε την προβολή διαφημίσεων με εκτεταμένες παραβιάσεις σε πάνω από 1,6 δισεκατομμύρια ιστοσελίδες εκδοτών.

Την περασμένη χρονιά, σύμφωνα με την έκθεση, παρατηρήθηκε μια αύξηση σε ευκαιριακές παραπλανητικές διαφημίσεις από κακόβουλους χρήστες, πχ μέσω προώθησης ανύπαρκτων ψηφιακών εταιρειών, καθώς και διαφημίσεων για τηλεφωνικές κλήσεις-απάτες που δελεάζουν ανυποψίαστους καταναλωτές με στόχο την εξαπάτηση τους.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Διαθέσιμο στην Ελλάδα το Bard, ο βοηθός Τεχνητής Νοημοσύνης της Google

Πρόκειται για την μεγαλύτερη επέκταση του Bard μέχρι τώρα, το ισχυρό εργαλείο που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για διάφορους σκοπούς, όπως η δημιουργία κειμένου, η μετάφραση γλωσσών και η απάντηση σε ερωτήσεις.
google, artificial intelligence
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Η Google οπτικοποιεί τις αναζητήσεις μέσω της τεχνητής νοημοσύνης

Όπως επισημαίνεται στους επόμενους μήνες θα υπάρχει η δυνατότητα χρήσης του Lens για να πραγματοποιήσει «αναζήτηση οθόνης» στο Android. Οι χρήστες θα μπορούν να αναζητήσουν όποια εικόνα ή όποιο βίντεο βλέπουν στις ιστοσελίδες και στις εφαρμογές.
google, artificial intelligence
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Google: 360 εκατ. στην Activision για να μην ανταγωνιστεί το Play Store

Η θυγατρική της Alphabet υποστηρίζει ότι οι συμφωνίες με τις εταιρείες ανάπτυξης εφαρμογών αφήνουν ικανοποιημένους τους παραγωγούς λογισμικού βιντεοπαιχνιδιών και αντανακλούν τον υγιή ανταγωνισμό.