ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
oppo-cui
Φώτο: Ο Mars Cui, General Manager, OPPO AED Greece and Balkan Region

Η κινεζική Oppo θέλει να μπει στη βαλκανική αγορά με αιχμή την Ελλάδα

Η Oppo, που αποτελεί τον 4ο παίκτη παγκοσμίως στην αγορά smartphones, κάνει ντεμπούτο στην Ελλάδα στις 4 Ιουλίου εκτιμώντας πως μπορεί να εξελιχθεί σε σημαντική αγορά.

Έχοντας παρουσία σε 50 χώρες, με τους χρήστες των συσκευών της να πλησιάζουν τα 500 εκατ. και τα προϊόντα της να διατίθενται σε περισσότερα από 280.000 σημεία λιανικής παγκοσμίως, η κινεζική Oppo έρχεται στην Ελλάδα και την τοποθετεί στην αιχμή για την ανάπτυξη της στην περιοχή των Βαλκανίων.

Η κατασκευάστρια smartphones αποτελεί τον δεύτερο μεγαλύτερο παίκτη της Κίνας και 4η παγκοσμίως σχεδίαζε να πατήσει πόδι στην Ελλάδα την τελευταία διετία, ωστόσο η πανδημία του κορονοϊού και οι αρρυθμίες στην εφοδιαστική αλυσίδα καθυστέρησαν την έλευση της.

Παράλληλα όπως ανέφερε στο BD ο Sales Director, OPPO AED Greece and Balkan Region Ιούλιος Μώκος, «στόχος της εταιρείας ήταν να έρθει στην Ελλάδα με τα τελευταίας τεχνολογίας μοντέλα, αλλά και ήθελε να υπάρχει το απαραίτητο στοκ που θα μπορούσε να ανταποκριθεί στη ζήτηση. Το timing της έλευσης μας δεν θα μπορούσε να είναι καλύτερο».

Πλέον η Oppo τοποθετεί την Ελλάδα στο επίκεντρο, ανοίγοντας γραφείο όπου θα αποτελέσει και η έδρα της κινεζικής εταιρείας για την ευρύτερη περιοχή των Βαλκανίων που θα αναπτυχθεί, με την Κροατία να είναι  η πρώτη χώρα που παίρνει σειρά, ενώ θα ακολουθήσουν Σλοβενία, Κύπρος, Σερβία, Βουλγαρία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη, Αλβανία, Κόσσοβο, Β. Μακεδονία. Χαρακτηριστικά ο Mars Cui, Γενικός Διευθυντής της Oppo για την Ελλάδα και την περιοχή των Βαλκανίων σημείωσε πως «έχοντας αποδείξει ότι μπορούμε να μετατρέπουμε καινοτόμες ιδέες σε προϊόντα, εκτιμούμε ότι η Ελλάδα θα εξελιχθεί σε μία σημαντική αγορά για την OPPO».

Μέσα από την τεχνογνωσία του ελληνικού γραφείου η Oppo θέλει να αυξηθεί το αποτύπωμά της στην βαλκανική αγορά και να πλησιάσει τα επίπεδα των πωλήσεων στη Δ. Ευρώπη. Στόχος της είναι να αποσπάσει μερίδια αγοράς αντίστοιχα με εκείνα που έχει σε διεθνές επίπεδο και να διευρύνει σταδιακά τη γκάμα που θα διαθέτει στην ελληνική αγορά προϊόντων τεχνολογίας. Συνολικά, η εταιρεία δίνει έμφαση σε προϊόντα, που συνδυάζουν κορυφαία τεχνικά χαρακτηριστικά, όμορφο και πρακτικό σχεδιασμό, καθώς και ποιότητα κατασκευής σε ανταγωνιστικές τιμές.

Στις 4 Ιουλίου πρόκειται να γίνει το επίσημο launch της κινεζικής εταιρείας στην Ελλάδα, με τα προϊόντα της να είναι διαθέσιμα σε όλες τις μεγάλες αλυσίδες λιανικής όπως Κωτσόβολο, Πλαίσιο, Public, Media Markt, Γερμανό, Electro Net, Euronics, Welcom Stores, You.gr, και στις εταιρείες τηλεπικοινωνιών (Cosmote, Vodafone, Nova-Wind) μέσω του διανομέα Smart for All. Ερωτηθείς αν υπάρχουν περιορισμοί για τις συσκευές της Oppo όπως συμβαίνει σε αντίστοιχες όπως η Huawei εξαιτίας των αμερικανικών κυρώσεων και των περιοριστικών μέτρων, ο κ. Μώκος ανέφερε ότι δεν υφίσταται τέτοιο ζήτημα, προσθέτοντας πως η εταιρεία «σέβεται τους κανόνες».

Όπως αναφέρθηκε κατά τη διάρκεια σχετικής παρουσίασης, η Oppo κάνει το ντεμπούτο της με την εμπορική διάθεση του Reno7 Lite 5G (με κορυφαία χαρακτηριστικά όσον αφορά στην κάμερα και τιμή που διαμορφώνεται στα 399 ευρώ) και του A96, που προσφέρει αξιοπιστία και υψηλή ποιότητα, στην τιμή των 299 ευρώ, επίσης, και τα δυο μοντέλα να έρχονται με 3 χρόνια εγγύηση. Μαζί τους έρχεται και η «ναυαρχίδα» της Oppo, το αναδιπλούμενο smartphone Find X5 Pro με εντυπωσιακές δυνατότητες λήψης video και προτεινόμενη τιμή λιανικής τα 1.299 ευρώ

Επιπλέον, η Oppo λανσάρει στην ελληνική αγορά και τα true wireless ακουστικά Enco Air2 και Enco Buds, τα οποία προσφέρουν υψηλής ποιότητας ήχο, μεγάλης αντοχής μπαταρία και διατίθενται στην τιμή των 89 ευρώ και 59 ευρώ αντίστοιχα.

Παράλληλα η κινεζική εταιρεία έχει στραμμένο το βλέμμα της και στο ελληνικό ταλέντο προκειμένου να αναπτυχθεί το brand, με τον Mars Cui να αναφέρει ότι «δεσμευόμαστε να αξιοποιήσουμε το ανθρώπινο ταλέντο που υπάρχει στην Ελλάδα, προκειμένου να αναπτύξουμε και να επεκτείνουμε το brand μας. Η διάθεση ενός αρκετά διευρυμένου χαρτοφυλακίου προϊόντων και οι στρατηγικές συνεργασίες με παρόχους και αλυσίδες λιανικής διασφαλίζουν ότι θα παρουσιάσουμε υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης».

Σε αυτή την ταχεία ανάπτυξη συμβάλλει και η έμφαση που δίνει η εταιρεία στην έρευνα και την καινοτομία. Αρκεί να σκεφτεί κανείς ότι μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2021, η Oppo είχε καταθέσει πάνω από 73.000 αιτήσεις για πατέντες και είχε στην κατοχή της περισσότερες από 33.000 πατέντες σε παγκόσμιο επίπεδο, αποτελώντας μια εκ των 6 κορυφαίων εταιρειών παγκοσμίως, όσον αφορά στην κατάθεση αιτήσεων για πατέντες, σύμφωνα με τον World Intellectual Property Organization (WIPO).

Στο ίδιο πλαίσιο, η Oppo, από το λανσάρισμα του πρώτου της smartphone (σειρά Find) το 2011 μέχρι σήμερα, καταβάλλει κάθε προσπάθεια προκειμένου να αξιοποιήσει όλες τις τεχνολογίες που σχετίζονται με φορητές συσκευές: από το 5G και εξειδικευμένες λύσεις hardware και λογισμικού για την επεξεργασία εικόνας και video, μέχρι νέων, καινοτόμων σχεδιασμών και τεχνολογίες εξαιρετικά γρήγορης φόρτισης μπαταριών, όπως είναι η κορυφαία SUPERVOOC. Παράλληλα, διαθέτει μία ευρεία γκάμα συσκευών και προϊόντων ΙοΤ (Internet of Everything), προσφέροντας διαφορετικές και ευχάριστες εμπειρίες σε κάθε καταναλωτή οπουδήποτε και οποτεδήποτε.

Τα προϊόντα με τα οποία έρχεται η Oppo στην Ελλάδα

Find X5 Pro

Το Find X5 Pro αποτελεί τη «ναυαρχίδα» της Oppo συνδυάζοντας ένα εξειδικευμένο chip (Neural Processing Unit) για τη διαχείριση της κάμερας και το σύστημα κάμερας IMX766, δυνατότητα λειτουργίας σε δίκτυα 5G, καθώς και την τεχνολογία γρήγορης φόρτισης στα 80W SUPERVOOC.

Αξιοποιεί την εξειδικευμένη μονάδα NPU της Oppo, το MariSilicon X που διαθέτει έναν προηγμένο ΑΙ αλγόριθμο μείωσης του θορύβου (AINR) και έχει δημιουργηθεί από το Oppo Research Institute

Reno7 Lite 5G

Το Reno7 Lite 5G απευθύνεται κυρίως στους χρήστες που ζητούν την υψηλότερη ποιότητα σε φωτογραφίες και βίντεο. Χρησιμοποιεί υψηλής ανάλυσης κύρια κάμερα στα 64MP, μία 2MP macro κάμερα, μία 2MP κάμερα βάθους (depth camera), αλλά και μία εμπρόσθια κάμερα στα 16MP. Επιπλέον, υπάρχει μία σειρά από καινοτόμα χαρακτηριστικά όπως είναι τα: Bokeh Flare Portrait, Selfie HDR, AI Palettes, AI Color Portrait και Portrait Retouching.

Το Reno7 Lite 5G έρχεται με προεγκεταστημένο το ColorOS 12, που εγγυάται την ασφάλεια και την ιδιωτικότητα των δεδομένων του χρήστη, ενώ υπάρχουν διάφορες λειτουργίες προστασίας της ιδιωτικότητας όπως είναι το anti-peeping, το οποίο «κρύβει» τις ειδοποιήσεις της συσκευής όταν αυτή «καταλάβει» ότι κάποιος άλλος κοιτάζει την οθόνη.

OPPO A96

Το OPPO A96 έρχεται με μπαταρία χωρητικότητας 5000mAh και την τεχνολογία γρήγορης φόρτισης στα 33W SUPERVOOC. Η συσκευή διαθέτει επίσης το OPPO Glow Design, το οποίο επιτρέπει στο OPPO A96 να είναι ανθεκτικό στις γρατζουνιές. Η οθόνη είναι στις 6,59 ίντσες με τον ρυθμό ανανέωσης να φθάνει στα 90Hz, ενώ αξιοποιώντας την Adaptive Refresh Rate Technology, την οποία έχει αναπτύξει η OPPO, προσφέρει μία κορυφαία εμπειρία θέασης.

OPPO Enco Air2

Τα OPPO Enco Air2, wireless ακουστικά που έρχονται σε μία διαφανή θήκη φόρτισης και η μπαταρία προσφέρει αναπαραγωγή ήχου έως και 24 ώρες.

OPPO Enco Buds

Τα OPPO Enco Buds επιτρέπουν την ακρόαση μουσικής όλη την ημέρα, με 24ωρη διάρκεια ζωής μπαταρίας, έξυπνη μείωση θορύβου κλήσεων, αυτόματη σύνδεση με την ενεργοποίηση, και λειτουργία παιχνιδιού με χαμηλή καθυστέρηση στη μετάδοση του ήχου.
 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Λατρεία των smartphones από τους Έλληνες: Ξοδέψαμε 826 εκατ. ευρώ το 2023

Κόντρα στις πιέσεις από τον υψηλό πληθωρισμό στην αγοραστική τους δύναμη, οι Έλληνες καταναλωτές ξόδεψαν πέρυσι 17% περισσότερα για smartphones. Κυριαρχούν Samsung, Apple και Xiaomi με συνολικό μερίδιο 95%.
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Crash test στις πέντε ναυαρχίδες smartphones: Τα καλύτερα κινητά στην αγορά

Καθώς ο ανταγωνισμός εντείνεται, τα πέντε κορυφαία κινητά των μεγαλύτερων εταιρειών έρχονται να προσφέρουν μοναδικές δυνατότητες στους χρήστες, ενώ μπαίνει στο παιχνίδι και η Τεχνητή Νοημοσύνη.
smartphone-kinita-texnologia
ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ

Συνεχίζεται η πτώση της αγοράς smartphone, οι ελπίδες για ανάκαμψη

Η αγορά των smartphones αντιμετωπίζει μια σειρά από προκλήσεις το 2023, ωστόσο, υπάρχουν ευκαιρίες για ανάπτυξη. Οι κινήσεις της Samsung για να «χτυπήσει» την Apple, και ο νέος παίκτης που μπήκε στο top 5 των κατασκευαστών.