ΓΔ: 1454.98 1.38% Τζίρος: 124.03 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Germany-Electric Cars
Shutterstock

Η VW αλλάζει τις μπαταρίες των ηλεκτρικών αυτοκινήτων

Η VW παρουσιάζει το επόμενο βήμα στην αποθήκευσης και διάρκεια μπαταριών ηλεκτρικών αυτοκινήτων προσφέροντας μεγαλύτερη αυτονομία με μια μόνο φόρτιση.

Το επόμενο βήμα στην αποθήκευση και διάρκεια ενέργειας μπαταριών αυτοκινήτων πραγματοποίησε η VW που θα στηρίζεται αποκλειστικά πάνω στο σύστημα μπαταριών υψηλής τάσης στοιχείων ιόντων λιθίου και τα οποία σήμερα χρησιμοποιούνται σε κινητά τηλέφωνα και φορητούς υπολογιστές.

Σύμφωνα με τη δομή της μπαταρίας, ένα στοιχείο (cell) αποτελεί τη μικρότερη μονάδα στο σύστημα μπαταριών και έχει τη δυνατότητα να αποθηκεύσει ενέργεια και να την αποδώσει με ευκολία. Ενώνοντας 24 τέτοια στοιχεία δημιουργείται μια συστοιχία. Ο αριθμός των συστοιχιών που ενώνονται για να δημιουργηθεί ένα σύστημα μπαταρίας είναι μεταβλητός. Αυτή η μεταβλητή δομή εξασφαλίζει τη μέγιστη δυνατή ευελιξία.

Έτσι, αν ο οδηγός ζητήσει μεγαλύτερη αυτονομία τότε θα χρησιμοποιηθούν περισσότερες συστοιχίες. Μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο μέχρι και δώδεκα συστοιχίες. Το σύστημα δίνει τάση μέχρι και 408 Volt, η οποία είναι σημαντικά υψηλότερη από αυτή μιας οικιακής πρίζας, η οποία παρέχει μόνο 230 Volt.

Παράλληλα, υπάρχουν ηλεκτρικά συστήματα που μετατρέπουν το συνεχές ρεύμα των μπαταριών σε εναλλασσόμενο για τον κινητήρα, ενώ ταυτόχρονα, εξυπηρετείται και το ηλεκτρικό κύκλωμα συνεχούς ρεύματος των 12 Volt, τροφοδοτούμενο με χαμηλή τάση με τη χρήση ενός μετατροπέα DC/DC. Η νέα δομή της μπαταρίας εξασφαλίζει μεγαλύτερη αυτονομία με μία φόρτιση.

Με του νέου τύπου μπαταρία η γερμανική εταιρεία θα εφοδιάσει το ολοκαίνουργιο ID.3. Σύμφωνα με μετρήσεις το νέο γερμανικό μοντέλο θα μπορεί να κινηθεί αυτόνομα μέχρι και 550 χιλιόμετρα με μία μόνο φόρτιση της μπαταρίας και θα είναι το πρώτο όχημα που θα βασίζεται στην πλατφόρμα ΜΕΒ που έχει σχεδιαστεί αποκλειστικά για ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα.

Η ικανότητα της γρήγορης φόρτισης επιτρέπει την επαναφόρτιση του ID.3 με ενέργεια 100 kW μέσα σε μόλις 30 λεπτά της ώρας, εξασφαλίζοντας δυνατότητα κίνησης για περίπου 290 χιλιόμετρα (κατά WLTP). Το εργοστάσιο του γκρουπ στο Brunswick είναι σε θέση να κατασκευάζει στο άμεσο μέλλον μέχρι και 500.000 μπαταρίες ετησίως.

Η μπαταρία είναι επίπεδη και τοποθετείται στο πάτωμα της καμπίνας των επιβατών επιτρέποντας τη δημιουργία ενός ευρύχωρου εσωτερικού, αλλά παράλληλα κρατώντας χαμηλά το κέντρο βάρους. Το αλουμινένιο κάλυμμα με το ειδικό πλαίσιο προστατεύει τη μπαταρία σε περίπτωση σύγκρουσης και παρέχει βέλτιστη σταθερότητα καθώς και σημαντική μείωση του βάρους. Τέλος, η αεροδυναμική στο κάτω μέρος του αυτοκινήτου βελτιστοποιείται από τα σταθερά στοιχεία της προστασίας σύγκρουσης του συστήματος της μπαταρίας, τα οποία είναι επίσης κατασκευασμένα από αλουμίνιο.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Σχεδόν 100 νέα εξηλεκτρισμένα μοντέλα έως το 2025 στην Κίνα

Μεταξύ των σχεδόν 100 μοντέλων, τα οποία περιλαμβάνουν νέα και υπάρχοντα μοντέλα, η SAIC σχεδιάζει να έχει πάνω από 20 plug-in υβριδικά μοντέλα και 10 οχήματα κυψελών καυσίμου υδρογόνου, δήλωσε ο πρόεδρος της αυτοκινητοβιομηχανίας.
Musk, Tesla, ilektrika autokinita
ΔΙΕΘΝΗ

Ακυρώθηκε το σχέδιο για φθηνό Tesla: Ο Ε. Μασκ φοβήθηκε του Κινέζους

Το Reuters αποκαλύπτει ότι το πιο φιλόδοξο σχέδιο της Tesla για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του λαού έχει πλέον εγκαταλειφθεί και η εταιρεία στρέφεται στα ρομποτικά ταξί. «Είναι ψέματα», απαντά ο Μασκ.
ilektrokinisi
ΔΙΕΘΝΗ

Ελλιπείς οι υποδομές φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων ανησυχούν για τις ελλείψεις στο δημόσιο δίκτυο φόρτισης των EV και αναζητούν τις καλύτερες επιλογές για να δημιουργηθεί το πλαίσιο που θα εξασφαλίσει την γρήγορη και ασφαλή φόρτιση.