Ολοκληρώθηκε στις 29 Σεπτεμβρίου στη Χανγκτζόου της Κίνας η 4η Διεθνής Έκθεση Ψηφιακού Εμπορίου (4th Global Digital Trade Expo), με την οικονομική αξία των επενδύσεων και των εμπορικών προθέσεων που καταγράφηκαν να ανέρχεται στα 161,98 δισ. γιουάν (περίπου 19,35 δισ. ευρώ), σύμφωνα με τους διοργανωτές.
Η φετινή διοργάνωση προσέλκυσε 1.812 εκθέτες και περισσότερους από 257.000 επισκέπτες. Παρουσιάστηκαν για πρώτη φορά 382 νέα προϊόντα στους τομείς της ψηφιακής διασκέδασης, της φροντίδας υγείας και των έξυπνων οικιακών συσκευών.
Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στη σύνδεση του ψηφιακού εμπορίου με την τεχνητή νοημοσύνη, καθώς περίπου το ένα τρίτο του εκθεσιακού χώρου αφιερώθηκε σε παρουσιάσεις τεχνολογιών AI και ρομποτικών επιδείξεων.
Η διεθνής διάσταση της έκθεσης ήταν έντονη, με συμμετοχή εκθετών από 154 χώρες και 33 διεθνείς οργανισμούς. Περισσότερο από το 20% των εκθετών προέρχονταν από το εξωτερικό, ανάμεσά τους και πάνω από 130 ευρωπαϊκές και αμερικανικές εταιρείες, ενώ η ξένη εμπορική παρουσία κατέγραψε αύξηση 64%.