ΓΔ: 1435.19 -0.93% Τζίρος: 94.42 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: Shutterstock

Η πανδημία έφερε πτώση 57% των πωλήσεων τον Μάρτιο για την H&M

Ο σουηδικός όμιλος ένδυση είδε τις διαδικτυακές της πωλήσεις να αυξάνονται κατά 32% τον Μάρτιο. Από τα τέλη Απριλίου επαναλειτουργεί το 40% των καταστημάτων της εταιρείας.

Μειωμένες πωλήσεις κατά 57% κατέγραψε ο σουηδικός όμιλος fast fashion H&M το διάστημα από 1η Μαρτίου έως και τις 6 Μαϊου, συγκριτικά με την ίδια περίοδο πέρσι, εξέλιξη που αποδίδεται στο γεγονός ότι περί το 80% των καταστημάτων του ανά τον κόσμο παρέμεναν κλειστά, εξαιτίας της πανδημίας.

Ωστόσο, σύμφωνα με την ανακοίνωση της εταιρείας, αύξηση κατά 32% παρουσίασαν το ίδιο διάστημα οι διαδικτυακές της πωλήσεις, δραστηριότητα διαθέσιμη σε 46 από τις συνολικά 51 αγορές στις οποίες η Η&Μ διαθέτει παρουσία. 

Από τα τέλη Απριλίου ωστόσο, κάποια καταστήματα της αλυσίδας έχουν επανεκκινήσει την λειτουργία τους, με το ποσοστό αυτών να προσεγγίζει το 40% επί του συνόλου των 5.061 σημείων διεθνώς. Υπό αυτές τις συνθήκες, η εταιρεία προσανατολίζεται στην λήψη έκτακτων μέτρων για την αντιμετώπιση των έκτακτων συνθηκών, ωστόσο και το δεύτερο τρίμηνο προϊδεάζει για την δυσμενή εξέλιξη των μεγεθών της, με περιορισμό των περιθωρίων κερδοφορίας της κατά 2 έως 4 ποσοστιαίες μονάδες, λόγω των εκπτώσεων σε εμπορεύματα που θα αναγκαστεί να κάνει ώστε να διαχειριστεί τα αυξημένα αποθέματά της.

Περαιτέρω, η Η&Μ βρίσκεται σε επανεξέταση της αποτελεσματικότητας των καταστημάτων της, προχώρησε ήδη στο κλείσιμο 8 σημείων στην Ιταλία, ενώ δρομολογεί το κλείσιμο κι άλλων στην Ευρώπη, προσανατολιζόμενη στην ενίσχυση του καναλιού των διαδικτυακών πωλήσεων αλλά και τις αναπτυσσόμενες αγορές. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Κάμψη εισαγωγών κι εξαγωγών για την ευρωπαϊκή βιομηχανία ένδυσης

Η ευρωπαϊκή βιομηχανία βρίσκεται αντιμέτωπη με την γήρανση του εργατικού της δυναμικού. Στα 400 ευρώ η μέση κατανάλωση ενδυμάτων στην Ελλάδα το 2023, στα 630 ευρώ η μέση αξία της κατανάλωσης στην ΕΕ.
ΔΙΕΘΝΗ

Νέες συμφωνίες και αλλαγή στρατηγικής από τους κολοσσούς των αθλητικών

Nike, Puma και Reebok κλείνουν συμφωνίες χονδρικής με μεγάλα φυσικά και ηλεκτρονικά καταστήματα. Ο κλάδος ποντάρει φέτος σε μεγάλα αθλητικά γεγονότα, όπως οι Ολυμπιακοί Αγώνες και το UEFA European Championship.
ΔΙΕΘΝΗ

Πώς οι περιβαλλοντικοί στόχοι «έκαψαν» την επικεφαλής του ομίλου H&M

Η Helena Helmersson παραιτήθηκε αιφνιδίως, αφού αποδείχτηκε εξαιρετικά δύσκολη η αύξηση των πωλήσεων, σε συνδυασμό με τον μεγάλο περιορισμό του περιβαλλοντικού αποτυπώματος του σουηδικού ομίλου fast fashion.