Η Κίνα εντάσσει τον τομέα των πωλήσεων λιανικής στους βασικούς πυλώνες για τη διαμόρφωση ενός ισχυρού συστήματος εσωτερικής ζήτησης προϊόντων και υπηρεσιών, στο πλαίσιο του 15ου Πενταετούς Προγράμματος (2026-2030). Σύμφωνα με δηλώσεις του υφυπουργού Εμπορίου, Σενγκ Τσιουπίνγκ, στις 9 Δεκεμβρίου, η ανάπτυξη του κλάδου θα βασιστεί σε ένα μοντέλο προσφοράς με επίκεντρο την υψηλή ποιότητα προϊόντων και υπηρεσιών.
Παρά τη σημασία του κλάδου λιανικής για την ενίσχυση της κατανάλωσης και της οικονομικής ανάκαμψης, απαιτούνται περαιτέρω βελτιώσεις. Όπως ανέφερε ο υφυπουργός, είναι αναγκαία η βελτίωση της κατανομής του δικτύου λιανικών πωλήσεων, η ορθολογική διασύνδεση των εφοδιαστικών αλυσίδων με τα σημεία αυξημένης ζήτησης, καθώς και η εξισορρόπηση μεταξύ ηλεκτρονικού εμπορίου και φυσικών καταστημάτων.
Οι επιχειρήσεις λιανικής καλούνται να ενισχύσουν την εμπιστοσύνη των καταναλωτών, παρέχοντας προϊόντα και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας και υιοθετώντας βέλτιστες πρακτικές.
Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα αποτελεί η Pangdonglai, αλυσίδα λιανικής που ιδρύθηκε το 1995 και δραστηριοποιείται σε σούπερ μάρκετ, εμπορικά κέντρα και αίθουσες κινηματογράφων. Η εταιρεία συμβάλλει στην επιτάχυνση της εξέλιξης και της αναβάθμισης του τομέα, σύμφωνα με τον Σενγκ Τσιουπίνγκ.