ΓΔ: 898.63 -0.74% Τζίρος: 98.36 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φώτο: ΑΠΕ

Μείωση 7,2% στις πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων τον Ιανουάριο σε ΕΕ

Σε 141.462 ανήλθαν οι πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση τον Ιανουάριο, με τη Γαλλία να είναι η μόνη χώρα που σημείωση αύξηση 5,7%.

Τον Ιανουάριο του 2021, οι νέες ταξινομήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκαν κατά 7,2%, σε σχέση με τον αντίστοιχο περσινό μήνα και συνολικά πουλήθηκαν 141.462 επαγγελματικά οχήματα.

Η ζήτηση συρρικνώθηκε σε όλες τις κατηγορίες επαγγελματικών οχημάτων. Ωστόσο, η μείωση των πωλήσεων καινούργιων φορτηγών είχε τη μεγαλύτερη επίδραση, καθώς αυτή η κατηγορία αποτελούσε περισσότερο από το 80% των συνολικών ταξινομήσεων επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ. Με εξαίρεση τη Γαλλία (+ 5,7%), όλες οι μεγάλες αγορές της ΕΕ σημείωσαν πτώση τον περασμένο μήνα: Ισπανία (-29,3%), Γερμανία (-17,1%) και Ιταλία (-6,7%).

Τον πρώτο μήνα του 2021, το τμήμα ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV) μειώθηκε κατά 7,1%, με 116.177 νέα φορτηγά ταξινομημένα σε ολόκληρη την ΕΕ. Η Γαλλία - η κορυφαία αγορά όσον αφορά τον όγκο - ήταν η μόνη σημαντική αγορά φορτηγών που σημείωσε αύξηση (+ 7,4%) τον Ιανουάριο. Αντίθετα, η Ισπανία σημείωσε την πιο απότομη πτώση (-31,2%), ακολουθούμενη από τη Γερμανία (-18,5%) και την Ιταλία (-9,2%).

Τον περασμένο μήνα, οι νέες εγγραφές βαρέων φορτηγών (HCV) μειώθηκαν ελαφρά (-3,3%) σε 19.227 μονάδες, με μικτά αποτελέσματα σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι αγορές στην Κεντρική Ευρώπη σημείωσαν ισχυρά αποτελέσματα (+ 8,7%) τον Ιανουάριο, ενώ μεταξύ των μεγαλύτερων αγορών της Δυτικής Ευρώπης, η Ιταλία ήταν η μόνη χώρα που συνέβαλε θετικά (+ 8,7%). Πράγματι, η Ισπανία (-8,6%), η Γαλλία (-7,8%) και η Γερμανία (-5,3%) κατέγραψαν πτώση κατά τη διάρκεια του πρώτου μήνα του 2021.

Τον Ιανουάριο, η ζήτηση για νέα μεσαία και βαρέα φορτηγά (MHCV) μειώθηκε κατά 5,8% σε 22.795 μονάδες. Στις μεγάλες αγορές της ΕΕ, η Ιταλία κατάφερε να σημειώσει ανάπτυξη (+ 8,5%), ενώ η Ισπανία (-12,8%), η Γερμανία (-11,5%) και η Γαλλία (-4,9%) παρουσίασαν χειρότερη εικόνα από ό,τι τον Ιανουάριο του 2020.

Οι εγγραφές νέων λεωφορείων και πούλμαν(MHBC) στην Ευρωπαϊκή Ένωση μειώθηκαν κατά 24,1%, σε σύγκριση με τον ίδιο μήνα πέρυσι. Σε τρεις από τις τέσσερις μεγαλύτερες αγορές της ΕΕ, η ζήτηση μειώθηκε με διψήφιο ρυθμό: Ισπανία (-60,0%), Γερμανία (-27,3%) και Γαλλία (-13,1%), ενώ η Ιταλία σημείωσε μια πιο μέτρια πτώση (-4,0%).

Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Γιατί οι Ευρωπαίοι στρέφονται στα μεταχειρισμένα αυτοκίνητα

Τα δεδομένα  έδειξαν ότι υπήρξε σημαντική ανοδική μεταβολή στις ταξινομήσεις παλαιότερων αυτοκινήτων σε ολόκληρη την Ευρώπη, σύμφωνα με την IHS Markit και την ηλεκτρονική αγορά αυτοκινήτων AutoScout24.
ΔΙΕΘΝΗ

Επιταχύνει τις προσπάθειες να κυριαρχήσει στις μπαταρίες EV η Ευρώπη

Η Ευρώπη έχει μόνο μικρές εταιρείες μπαταριών. Η Κίνα, η Ν. Κορέα και η Ιαπωνία αντιπροσωπεύουν περισσότερο από το 80% της παγκόσμιας παραγωγής μπαταριών κατάλληλων για ηλεκτρικά οχήματα.