ΓΔ: 0 0.00% Τζίρος: 0.00 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 10:15:01 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

ΕΕ: Αύξηση 51,3% στις πωλήσεις επαγγελματικών οχημάτων τον Μάιο

Τον προηγούμενο μήνα πωλήθηκαν συνολικά 166.363 οχήματα επαγγελματικής χρήσης, με την ισπανική αγορά να είναι αυτή με τη μεγαλύτερη αύξηση καθώς έφθασε στο 69,5%.

Τον Μάιο του 2021, οι ταξινομήσεις επαγγελματικών οχημάτων στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 51,3%, σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2020. Πουλήθηκαν 165.363 αυτοκίνητα αυτής της κατηγορίας, περισσότερα από 30.000 σε σχέση με τον όγκο των αυτοκινήτων κατά την διάρκεια της πανδημίας.

Τον Μάιο του 2021, η αγορά εμπορικών οχημάτων στην ΕΕ σημείωσε έναν ακόμη μήνα με ισχυρά κέρδη, κυρίως λόγω της χαμηλής βάσης σύγκρισης λόγω των περιορισμών COVID-19 του περασμένου έτους. Οι νέες εγγραφές αυξήθηκαν κατά 51,3% σε 165.363 μονάδες, περισσότερες από 30.000 από τα επίπεδα όγκου πριν από την πανδημία. Αναλύοντας τις τέσσερις βασικές αγορές, η Ισπανία εμφάνισε το υψηλότερο ποσοστό αύξησης (+ 89,6%), ακολουθούμενη από την Ιταλία (+ 51,3%), τη Γερμανία (+ 46,4%) και τη Γαλλία (+ 28,4%).

Τον πέμπτο μήνα του 2021, η ζήτηση για νέα επαγγελματικά οχήματα στην ΕΕ αυξήθηκε κατά 43,9%. Η ισχυρή απόδοση τον Μάιο βελτίωσε περαιτέρω τους ετήσιους όγκους, φθάνοντας τις 838.941 μονάδες. Και οι τέσσερις μεγάλες αγορές της ΕΕ βελτίωσαν τα σωρευτικά τους αποτελέσματα: Ιταλία (+ 69,5%), Γαλλία (+ 55,2%), Ισπανία (+ 51,9%) και Γερμανία (+ 20,3%).

Τον περασμένο μήνα, οι εγγραφές νέων φορτηγών σε ολόκληρη την ΕΕ αυξήθηκαν ξανά, συνολικά έφθασαν τις 138.429 μονάδες. Κάθε μία από τις βασικές αγορές παρουσίασε σημαντική αύξηση της ζήτησης για φορτηγά: Ισπανία (+ 89,0%), Ιταλία (+ 48,4%), Γερμανία (+ 47,7%) και Γαλλία (+ 30,9%).

Από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο, οι πωλήσεις ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση αυξήθηκαν κατά 46,6% σε 700.510 μονάδες, μετά από τα θετικά αποτελέσματα τους τελευταίους μήνες. Οι μεγάλες αγορές της ΕΕ σημείωσαν μέχρι τώρα φέτος διψήφιο ποσοστό κέρδους: Ιταλία (+ 74,9%), Γαλλία (+ 59,3%), Ισπανία (+ 55,4%) και Γερμανία (+ 21,8%).

Τον Μάιο, οι πωλήσεις νέων βαρέων φορτηγών στην Ευρωπαϊκή Ένωση είχαν άνοδο κατά 74,9% και έφτασαν τις 20.601 μονάδες. Η Ισπανία έδωσε ισχυρή ώθηση στο αποτέλεσμα της περιοχής με τριψήφια αύξηση (+ 128,5%), ακολουθούμενη από την Ιταλία (+ 72,5%), τη Γερμανία (+ 48,2%) και τη Γαλλία (+ 12,6%).

Κατά τους πρώτους πέντε μήνες του 2021, οι εγγραφές βαρέων φορτηγών αυξήθηκαν κατά 40,1%, μετρώντας 106.819 μονάδες που πωλήθηκαν σε ολόκληρη την Ευρωπαϊκή Ένωση. Κάθε μία από τις μεγάλες αγορές είχε σημαντικές βελτιώσεις κατά τη διάρκεια αυτής της πενταμήνου περιόδου: Ιταλία (+ 52,6%), Ισπανία (+ 45,9%), Γαλλία (+ 25,9%) και Γερμανία (+ 21,7%).

Τον Μάιο, καταγράφηκαν στην ΕΕ 25.071 νέα βαρέα επαγγελματικά οχήματα, αύξηση 64,6% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος. Η Πολωνία συνέχισε να είναι ο κύριος μοχλός ανάπτυξης, σημειώνοντας αύξηση 203,8% τον προηγούμενο μήνα, όπως και η Ισπανία (+ 99,6%) και η Ιταλία (+ 65,9%).

Μέχρι στιγμής το 2021, οι εγγραφές νέων φορτηγών στην ΕΕ αυξήθηκαν κατά 34,7% σε 128.174 μονάδες. Η Ιταλία και η Ισπανία σημείωσαν τα μεγαλύτερα ποσοστά κέρδους (+ 49,1% και + 35,3% αντίστοιχα) των βασικών αγορών της περιοχής, ακολουθούμενες από τη Γαλλία (+ 27,3%) και τη Γερμανία (+ 17,5%).

Η ζήτηση για νέα λεωφορεία και πούλμαν στην Ευρωπαϊκή Ένωση ήταν υψηλότερη κατά 18,1% σε σχέση με πέρυσι, με 1.863 μονάδες να πωλούνται συνολικά. Οι τέσσερις μεγάλες αγορές της ΕΕ σημείωσαν θετικά αποτελέσματα τον περασμένο μήνα - ειδικά την Ιταλία, όπου οι εγγραφές τριπλασιάστηκαν (+ 189,0%).

Από τον Ιανουάριο έως τον Μάιο, η ζήτηση λεωφορείων και πούλμαν στην ΕΕ αυξήθηκε μόνο μετρίως (+ 1,8%). Κοιτάζοντας τις βασικές αγορές, το σωρευτικό αποτέλεσμα της Ιταλίας μεταφέρθηκε σε θετικό έδαφος (+ 4,4%) και η Γαλλία ενοποίησε τη θετική της απόδοση (+ 11,3%). Ταυτόχρονα, οι μειώσεις μειώθηκαν τόσο στην Ισπανία (-19,5%) όσο και στη Γερμανία (-5,1%) σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

autokinita-car-IX
ΔΙΕΘΝΗ

Πεδίο νέων συγκρούσεων Ευρώπης με Κίνα η βιομηχανία αυτοκινήτων

Ο κλάδος της αυτοκινητοβιομηχανίας θα αποτελέσει πεδίο εμπορικής διαμάχης μεταξύ της Ευρώπης και της Κίνας, τονίζει η Alpha Bank. Η Κομισιόν άρχισε έρευνα για τα επιδοτούμενα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που εισάγονται από την Κίνα.
ΔΙΕΘΝΗ

Κόντρα Κίνας με Ευρωπαϊκή Ένωση με φόντο τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Το Πεκίνο καταγγέλλει την έρευνα της ΕΕ στα κινεζικά ηλεκτροκίνητα οχήματα ως «ξεκάθαρη πράξη προστατευτισμού». Η έρευνα που θα καθορίσει αν απαιτούνται τιμωρητικοί δασμοί για να προστατευθούν οι παραγωγοί της ΕΕ.
autokinita, autos, cars
ΔΙΕΘΝΗ

Πολύ χαμηλά τα ποσοστά των οικολογικών αυτοκινήτων στην ΕΕ

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ACEA μόνο το 2,3% του στόλου επιβατικών αυτοκινήτων της ΕΕ είναι σήμερα υβριδικά ηλεκτρικά, ενώ παρά την έντονη αύξηση των πωλήσεων τα εναλλακτικής κίνησης οχήματα αποτελούν μόλις το 6,9%.
electric cars-ilektrika-autokinita
ΔΙΕΘΝΗ

Η Ευρωπαϊκή Ένωση καταργεί τους κινητήρες εσωτερικής καύσης από το 2035

Η Γερμανία ήρε το βέτο της με αντάλλαγμα την εισαγωγή εξαίρεσης για τα συνθετικά καύσιμα που βρίσκονται ακόμα στο στάδιο της ανάπτυξης και θα μπορούσαν να δώσουν παράταση ζωής στους θερμικούς κινητήρες.
ΔΙΕΘΝΗ

Προβληματισμός για την έλλειψη σημείων φόρτισης αυτοκινήτων στην ΕΕ

Όπως αναφέρει έρευνα της McKinsey οι αυτοκινητοβιομηχανίες αισθάνονται ότι οι κυβερνήσεις δεν επενδύουν ανάλογα για την ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης και τη μετάβαση στη βιώσιμη κινητικότητα.