ΓΔ: 917.64 -0.23% Τζίρος: 46.29 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:20:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Germany-Electric Cars
Shutterstock

Βρετανία: Με φορτιστές ηλεκτρικών αυτοκινήτων, τα νέα κτίρια από το 2022

Το νομοσχέδιο θα επιτρέψει να εγκαθίστανται ως και 145.000 θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον χρόνο μέχρι το 2030, όταν θα πάψει να επιτρέπεται η πώληση νέων αυτοκινήτων που κινούνται με βενζίνη και ντίζελ.

Όλα τα υπό ανέγερση κτίρια θα πρέπει να διαθέτουν εγκαταστάσεις φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων από το νέο έτος στη Βρετανία, δυνάμει σχεδίου νόμου που θα παρουσιάσει ο συντηρητικός πρωθυπουργός Μπόρις Τζόνσον, ανακοίνωσαν οι υπηρεσίες του χθες Κυριακή.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση του αριθμού 10 της Ντάουνινγκ Στριτ, το νομοσχέδιο θα επιτρέψει να εγκαθίστανται ως και 145.000 θέσεις φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων τον χρόνο μέχρι το 2030, όταν θα πάψει να επιτρέπεται η πώληση νέων αυτοκινήτων που κινούνται με βενζίνη και ντίζελ στο Ηνωμένο Βασίλειο.

Ο κανονισμός θα αφορά όχι μόνο τις νέες οικιστικές μονάδες, αλλά και κτίρια εμπορικής χρήσης, όπως γραφεία και σούπερ μάρκετ. Θα εφαρμόζεται επίσης σε κτίρια που ανακαινίζονται και διαθέτουν τουλάχιστον 10 θέσεις στάθμευσης.

Ο επικεφαλής της κυβέρνησης των Τόρις σκοπεύει να παρουσιάσει σε αδρές γραμμές το νομοσχέδιο αυτό κατά τη διάρκεια ομιλίας του στην ετήσια σύνοδο του συνδέσμου της βρετανικής βιομηχανίας σήμερα Δευτέρα.

Η επιτάχυνση των επενδύσεων σε υποδομές που θα διευκολύνουν τη μετάβαση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα συγκαταλέγεται στα στοιχεία της ευρύτερης στρατηγικής για την επίτευξη της λεγόμενης κλιματικής ουδετερότητας, που βαπτίστηκε Net Zero Strategy. Το σχέδιο δημοσιοποιήθηκε από την κυβέρνηση του κ. Τζόνσον τον περασμένο μήνα.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΙΕΘΝΗ

Σταματάει η πώληση βενζινοκίνητων αυτοκινήτων στη Βρετανία το 2035

Με στόχο το μηδενικό ισοζύγιο εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου έως το 2050, ο Μπόρις Τζόνσον παρουσιάζοντας την COP26 ανακοίνωσε πως θα απαγορευτεί η πώληση βενζινοκίνητων και ντιζελοκίνητων αυτοκίνητων στη Βρετανία μέχρι το 2035.
ΔΙΕΘΝΗ

Οι βρετανοί «ευρωσκεπτικιστές» εναντίον μοντέλου Ελβετίας στο εμπόριο με την ΕΕ

Ο Σάιμον Κλαρκ, πρώην υπουργός, ήταν μεταξύ εκείνων που επέκρινε κάθε υπόνοια ότι η Βρετανία θα μπορούσε να επιδιώξει τέτοια συμφωνία. Είπε στο Twitter ότι ελπίζει και πιστεύει ότι μια συμφωνία ελβετικού τύπου «δεν είναι κάτι που εξετάζεται».