ΓΔ: 1441.87 1.51% Τζίρος: 86.97 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 16:39:43 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
electric cars-ilektrika-autokinita
Φώτο: Shutterstock

Αυξήθηκαν οι πωλήσεις ηλεκτρικών και υβριδικών οχημάτων το 2021

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες μόνο πέρσι έβγαλαν στην κυκλοφορία 126 νέα μοντέλα υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων, έναντι μόνο 49 μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Είναι γνωστό ότι τα ηλεκτρικά οχήματα υπόσχονται μια πιο πράσινη και ασφαλέστερη λύση στις προκλήσεις της βιώσιμης κινητικότητας. Αν αναλογιστούμε και τις αυξανόμενες τιμές των καυσίμων σε όλο τον κόσμο, τότε μπορούμε να θεωρήσουμε ότι αποτελούν και μια ευκαιρία να μειώσουμε το κόστος μας για τις καθημερινές μετακινήσεις. Έτσι δεν είναι περίεργο που τα ηλεκτρικά οχήματα θεωρούνται το μέλλον της αυτοκίνησης, ενώ τα παραδοσιακά οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) χάνουν σταδιακά την αίγλη τους.

Μια πρόσφατη μελέτη από την Υπηρεσία Ενεργειακών Πληροφοριών των ΗΠΑ ανέφερε ότι οι πωλήσεις υβριδικών, plug-in υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων αυξήθηκαν το 2021. Οι αυτοκινητοβιομηχανίες μόνο πέρσι έβγαλαν στην κυκλοφορία 126 νέα μοντέλα υβριδικών και ηλεκτρικών οχημάτων, έναντι μόνο 49 μοντέλων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Σήμερα η συντριπτική πλειονότητα των πωλήσεων νέων οχημάτων εξακολουθούν να είναι οχήματα που έχουν κινητήρα εσωτερικής καύσης. Σε μια έκθεση της Synthesio, που είναι μια εταιρεία που παρέχει αναλύσεις για τη εικόνα των αγορών και έπειτα από ανάλυση 14 εκατομμυρίων διαδικτυακών συνομιλιών, έβγαλε το συμπέρασμα ότι δημοφιλές κίνητρο των καταναλωτών που ενδιαφέρονται για ηλεκτρικά αυτοκίνητα αποτελεί η απόδοση και η ταχύτητά τους, παρά τα περιβαλλοντικά ή οικονομικά οφέλη τους. Συγκεκριμένα το 32,2% ρωτούσε για τις επιδόσεις και την ταχύτητα των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, το 22,5% ήθελε να μάθει για τα περιβαλλοντικά οφέλη και το 19,4% ρώτησε για τα οικονομικά οφέλη. Όταν έβλεπαν πολυσυζητημένα μοντέλα, το πιο συνδεδεμένο συναίσθημα ήταν η χαρά, λόγω της αντίληψης ότι τα EV έχουν πλέον ξεπεράσει τα οχήματα με κινητήρα εσωτερικής καύσης (ICE) όσον αφορά την ταχύτητα, την ισχύ και τη ροπή. Επιπλέον, τα συμπεράσματα της έρευνας έδειξαν ότι υπάρχει ανησυχία για το αν οι κατασκευαστές τελειοποιήσουν άμεσα τα ηλεκτρικά τους μοντέλα.

Επίσης, οι διαδικτυακές συνομιλίες που σχετίζονται με ηλεκτρικά οχήματα έχουν αυξηθεί κατά 27% στις ΗΠΑ και κατά 20% στην Ευρώπη τους τελευταίους 6 μήνες, αλλά οι υψηλές τιμές και τα προβλήματα μπαταριών κυριαρχούν στις διαδικτυακές συνομιλίες. Τα νέα μοντέλα του 2022 έστρεψαν τους καταναλωτές σε ιστότοπους κοινωνικής δικτύωσης για να μάθουν για αυτά, για την απόδοση και τη λειτουργικότητα των αυτοκινήτων τους. Ωστόσο, η πλειονότητα των διαδικτυακών συνομιλιών έχει να κάνει με τις υψηλές τιμές, τα προβλήματα φόρτισης, τα προβλήματα των μπαταριών και τους μεγάλους χρόνους αναμονής για την παράδοση. Πολλοί διαδικτυακοί καταναλωτές αισθάνονται ότι τα EV εξακολουθούν να είναι πολύ ακριβά για οικογένειες μεσαίου εισοδήματος.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Musk, Tesla, ilektrika autokinita
ΔΙΕΘΝΗ

Ακυρώθηκε το σχέδιο για φθηνό Tesla: Ο Ε. Μασκ φοβήθηκε του Κινέζους

Το Reuters αποκαλύπτει ότι το πιο φιλόδοξο σχέδιο της Tesla για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του λαού έχει πλέον εγκαταλειφθεί και η εταιρεία στρέφεται στα ρομποτικά ταξί. «Είναι ψέματα», απαντά ο Μασκ.
ilektrokinisi
ΔΙΕΘΝΗ

Ελλιπείς οι υποδομές φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων ανησυχούν για τις ελλείψεις στο δημόσιο δίκτυο φόρτισης των EV και αναζητούν τις καλύτερες επιλογές για να δημιουργηθεί το πλαίσιο που θα εξασφαλίσει την γρήγορη και ασφαλή φόρτιση.
ilektrokinisi
ΔΙΕΘΝΗ

Κοινοπραξία Mercedes - BMW για παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών η κοινοπραξία θα βοηθήσει στην ομαλοποίηση της λειτουργίας του δικτύου φόρτισης μπαταριών ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην κινεζική αγορά.