ΓΔ: 1357.3 -2.40% Τζίρος: 150.93 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:02 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Φωτο: Shutterstock

Σε ανοδική πορεία το μερίδιο αγοράς ηλεκτρικών μηχανών

Είναι σημαντικό ότι το ζήτημα της φόρτισης είναι περισσότερο πολύπλοκο από αυτό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι περισσότερες ηλεκτρικές μοτοσικλέτες παρέχουν τη δυνατότητα αφαίρεσης της μπαταρίας.

Το μερίδιο των ηλεκτρικών οχημάτων στην ευρωπαϊκή αγορά αυξάνεται σταθερά. Όχι μόνο στα αυτοκίνητα, αλλά και στις μοτοσικλέτες, καθώς κάθε χρόνο εμφανίζονται όλο και περισσότερες ηλεκτροκίνητες στους ευρωπαϊκούς δρόμους και σύντομα θα πάρουν μεγάλο μερίδιο αγοράς.

Τα πιο δημοφιλή μοντέλα ηλεκτρικών μοτοσικλετών που είναι ήδη ευρέως διαθέσιμα προς πώληση είναι τα sportbikes, τα enduro και τα cruisers. Οι πιο σημαντικές αλλαγές έχουν να κάνουν με τον σχεδιασμό. Οι κυριότερες διαφοροποιήσεις εστιάζονται στην αυτονομία, την ισχύ και τον χρόνο φόρτισης. Μέχρι στιγμής τα διαθέσιμα μοντέλα είναι εξοπλισμένα με κινητήρες με απόδοση ισχύος έως και 80 kW περίπου, ενώ η αυτονομία είναι κυρίως μεταξύ 150 έως και 300 χιλιομέτρων.

Είναι σημαντικό ότι το ζήτημα της φόρτισης είναι περισσότερο πολύπλοκο από αυτό των ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι οι περισσότερες ηλεκτρικές μοτοσικλέτες παρέχουν τη δυνατότητα αφαίρεσης της μπαταρίας. Έτσι ο ιδιοκτήτης μπορεί να φορτίζει εύκολα την μπαταρία στο σπίτι ή στη δουλειά, χωρίς να χρειάζεται να βρει κατάλληλο σταθμό φόρτισης.

Η κύρια διαφορά μεταξύ μιας μοτοσικλέτας εσωτερικής καύσης και μιας ηλεκτρικής μοτοσικλέτας είναι η απουσία εκπομπών ρύπων, καθιστώντας μια τέτοια λύση πολύ πιο φιλική προς το περιβάλλον. Επιπλέον, σε σύγκριση με τις παραδοσιακές εκδόσεις, οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες είναι ως επί το πλείστον ευκολότερες στη συντήρηση, καθώς η κατασκευή τους είναι σχετικά απλή και δεν υπάρχει ανάγκη λίπανσης ή ψύξης.

Τα χαρακτηριστικά οδήγησης τέτοιων μοντέλων είναι επίσης αξιοσημείωτα. Οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες, στις περισσότερες περιπτώσεις, χαρακτηρίζονται από πολύ υψηλή ροπή. Αυτό έχει ως συνέπεια καλύτερη επιτάχυνση και επιδόσεις. Μπορούν να αναπτύξουν πολύ υψηλές ταχύτητες πολύ πιο γρήγορα από ό,τι στην περίπτωση των μοτοσυκλετών εσωτερικής καύσης.

Ωστόσο, η τελική ταχύτητα είναι γενικά χαμηλότερη από αυτή των μοντέλων καύσης, αν και ορισμένα μοντέλα επιταχύνουν ακόμη και πάνω από 300 χλμ./ώρα. Τέλος, η τιμή είναι επίσης μια σημαντική πτυχή. Αν και οι ηλεκτρικές μοτοσικλέτες είναι γενικά πιο ακριβές από τις συμβατικές, εντούτοις το κόστος μετακίνησης είναι αισθητά χαμηλότερο.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Musk, Tesla, ilektrika autokinita
ΔΙΕΘΝΗ

Ακυρώθηκε το σχέδιο για φθηνό Tesla: Ο Ε. Μασκ φοβήθηκε του Κινέζους

Το Reuters αποκαλύπτει ότι το πιο φιλόδοξο σχέδιο της Tesla για το ηλεκτρικό αυτοκίνητο του λαού έχει πλέον εγκαταλειφθεί και η εταιρεία στρέφεται στα ρομποτικά ταξί. «Είναι ψέματα», απαντά ο Μασκ.
ilektrokinisi
ΔΙΕΘΝΗ

Ελλιπείς οι υποδομές φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ευρώπη

Οι κατασκευαστές αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων ανησυχούν για τις ελλείψεις στο δημόσιο δίκτυο φόρτισης των EV και αναζητούν τις καλύτερες επιλογές για να δημιουργηθεί το πλαίσιο που θα εξασφαλίσει την γρήγορη και ασφαλή φόρτιση.
ilektrokinisi
ΔΙΕΘΝΗ

Κοινοπραξία Mercedes - BMW για παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κίνα

Σύμφωνα με την ανακοίνωση των δύο αυτοκινητοβιομηχανιών η κοινοπραξία θα βοηθήσει στην ομαλοποίηση της λειτουργίας του δικτύου φόρτισης μπαταριών ηλεκτροκίνητων οχημάτων στην κινεζική αγορά.