ΓΔ: 1448.48 -0.48% Τζίρος: 144.75 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00 ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΑΓΟΡΑΣ
Cars, Autokinito, Aytokinitiko
Φωτό: Shutterstock

Γιατί το χρώμα σε ένα αυτοκίνητο αποτελεί στρατηγικό παράγοντα

Ένα δυναμικό χρώμα σε πρώτη φάση «τραβάει» την προσοχή στο δρόμο, ενώ παράλληλα αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο το σχήμα του μοντέλου και την εικόνα της μάρκας.

Το χρώμα σε ένα αυτοκίνητο αποτελεί σημαντικό και στρατηγικό παράγοντα που καθορίζει την πρώτη εντύπωση. Τα τελευταία χρόνια η χρωματική παλέτα των αυτοκινήτων άλλαξε ριζικά και έφυγε από τα κλασικά χρώματα. Βγήκαν στην παραγωγή δυναμικά, έντονα χρώματα που αναδεικνύουν ένα μοντέλο και το κάνουν να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα.

Τα δυναμικά χρώματα που βλέπουμε σήμερα στους δρόμους είναι αποτέλεσμα έρευνας και μελετών συγκεκριμένου τμήματος μέσα στην αυτοκινητοβιομηχανία. Για να βγει ένα χρώμα στην κυκλοφορία έχει αναλυθεί και δουλευτεί τα τελευταία τρία με πέντε χρόνια στα εργοστάσια. Είναι αποτέλεσμα τεχνογνωσίας που έχει αποκτηθεί μέσω της έρευνας και της ανάδειξης τάσεων, σχεδιασμού και δημιουργίας τολμηρών και μοναδικών χρωμάτων.

Ένα δυναμικό χρώμα σε πρώτη φάση «τραβάει» την προσοχή στο δρόμο, ενώ παράλληλα αναδεικνύει με τον καλύτερο τρόπο το σχήμα του μοντέλου και την εικόνα της μάρκας. Άλλωστε το χρώμα σε ένα αυτοκίνητο μπορεί να επηρεάσει την απόφαση απόκτησης ή όχι για έναν πιθανό αγοραστή.

Ο σχεδιασμός ενός χρώματος αυτοκινήτου είναι πρόκληση. Λαμβάνει υπόψη τη σύνθετη αλληλεπίδραση της απόχρωσης, του κορεσμού, της υφής και των διαφόρων εφέ. Οι σχεδιαστές χρωμάτων παρακολουθούν συνεχώς τους δείκτες τάσης που καθορίζουν τη μελλοντική εμφάνιση των οχημάτων και δημιουργούν ελκυστικά χρώματα για μια πολύ απαιτητική αγορά. Είναι αυτοί που δείχνουν τον δρόμο του μέλλοντος. Στα σύγχρονα δυναμικά χρώματα οι σχεδιαστές αυτοκινήτων διατηρούν την αιχμή και τον δυναμισμό, ενώ θέλουν παράλληλα να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό. Άσχετα αν τα παραδοσιακά, τα κλασικά χρώματα είναι αυτά που κεντρίζουν το ενδιαφέρον των περισσοτέρων, τα ξεχωριστά χρώματα μένουν στις θύμησες όλων. Αυτός είναι ο κύριος λόγος που οι εκάστοτε αυτοκινητοβιομηχανίες αναδεικνύουν χρώματα, που είναι αποκλειστικά για συγκεκριμένα μοντέλα.

«Οι συναρπαστικές έγχρωμες καμπάνιες προκύπτουν από ποικίλες ανακαλύψεις, επηρεάζοντας την καινοτομία», αναφέρει χαρακτηριστικά η σχεδιάστρια χρωμάτων για διάφορα μοντέλα που κυκλοφορούν στις ΗΠΑ, Elizabeth Hoffmann, για να συμπληρώσει ο επικεφαλής σχεδιασμού της Basf στην Ευρώπη, Mark Gutjahr ότι «ως μελλοντολόγοι, επανεξετάζουμε την ιδέα του αυτοκινήτου ως προϊόν, με πολλές νέες ιδέες κινητικότητας».

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

podilata-ilektrika
ΔΙΕΘΝΗ

Στο Παρίσι το ποδήλατο ξεπέρασε το αυτοκίνητο ως μέσο μετακίνησης

Κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid οι Παριζιάνοι ενθαρρύνονταν να προτιμούν για τις μετακινήσεις τους το ποδήλατο και να αποφεύγουν με αυτόν τον τρόπο τον συνωστισμό των μέσων μαζικής μεταφοράς, κάτι που έδωσε ώθηση στη χρήση του ποδηλάτου.
Poland-Police
ΔΙΕΘΝΗ

Αυτοκίνητο τραυμάτισε 19 πεζούς σε πόλη στη Πολωνία

«Δεν πρόκειται για τρομοκρατική ενέργεια», διαβεβαίωσε ο εκπρόσωπος της αστυνομίας του Στσέτσιν, Πάβελ Πανκάου. Σύμφωνα με αυτόν, ένας 33χρονος έπεσε με το αυτοκίνητό του, σε μια ομάδα ανθρώπων που περίμεναν το τραμ.
ΔΙΕΘΝΗ

Τουλάχιστον 19 νεκροί σε τροχαίο δυστύχημα με λεωφορείο στο Μεξικό

Οι τοπικές αρχές δεν έχουν προς το παρόν ανακοινώσει κάποιον επίσημο απολογισμό των νεκρών ή των τραυματιών στο δυστύχημα, το οποίο σημειώθηκε κατά μήκος ενός παραλιακού αυτοκινητόδρομου.