ΓΔ: 1424.33 2.21% Τζίρος: 125.77 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03 DATA
Φώτο: Shutterstock

Βράβευση πέντε σχολείων στο διαγωνισμό «Καλύτερου Σχολείου στον Κόσμο»

Στους νικητές περιλαμβάνονται σχολεία στη Βραζιλία, την Κολομβία, την Ινδία και τη Νότια Αφρική. Οι νικητές θα μοιραστούν χρηματικό έπαθλο ύψους 250.000 δολαρίων. Ο θεσμός ξεκίνησε πέρυσι από το T4 Education, ένα παγκόσμιο εκπαιδευτικό δίκτυο.

Πέντε σχολεία, περιλαμβανομένου ενός δίγλωσσου, συμπεριληπτικού εβραϊκοαραβικού στην Ιερουσαλήμ, διακρίθηκαν σήμερα στον διαγωνισμό «Καλύτερου Σχολείου στον Κόσμο» για χαρακτηριστικά τους όπως το ότι καλλιεργούν την ενότητα, βοηθούν την κοινότητα και στηρίζουν την ψυχική υγεία. Στους νικητές περιλαμβάνονται σχολεία στη Βραζιλία, την Κολομβία, την Ινδία και τη Νότια Αφρική. Οι νικητές θα μοιραστούν χρηματικό έπαθλο ύψους 250.000 δολαρίων. Ο θεσμός ξεκίνησε πέρυσι από το T4 Education, ένα παγκόσμιο εκπαιδευτικό δίκτυο.

Το Max Rayne Hand in hand Jerusalem School κέρδισε το βραβείο Overcoming Adversity (Ξεπερνώντας τις Αντιξοότητες) για την ενσωμάτωση Εβραίων και Αράβων μαθητών. Τα μαθήματα διδάσκονται τόσο στα εβραϊκά όσο και στα αραβικά σε περισσότερους από 600 μαθητές. Το σχολείο κέρδισε το βραβείο εν μέσω του πολέμου του Ισραήλ στη Γάζα, ο οποίος ξεκίνησε ως απάντηση στη φονική επίθεση στο νότιο Ισραήλ από την παλαιστινιακή ένοπλη ισλαμιστική οργάνωση Χαμάς στις 7 Οκτωβρίου.

«Η κατάκτηση ενός βραβείου ως 'Το καλύτερο σχολείο στον κόσμο' θα ήταν κανονικά μια αιτία γιορτής. Με πόλεμο να βρίσκεται σε εξέλιξη και χιλιάδες πολύτιμες ζωές να έχουν χαθεί δεν είναι ώρα για γιορτές. Είναι η ώρα της επίλυσης», δήλωσε ο Ντάνι Ελαζάρ, διευθύνων σύμβουλος του δικτύου σχολείων Hand in Hand (Χέρι με Χέρι). Το βραβείο κοινοτικής συνεργασίας πήγε στο SPARK Soweto, που βρίσκεται στο Σοβέτο της Νότιας Αφρικής όπου έζησε κάποτε ο πρώην πρόεδρος Νέλσον Μαντέλα.

Το σχολείο αυτό διακρίθηκε επειδή διδάσκει στους μαθητές πώς να ψηφίζουν, να περιορίζουν τη ρύπανση από τα απόβλητα και να αντιμετωπίζουν την έμφυλη βία. Οι μαθητές του διδάσκουν επίσης τα μικρότερα παιδιά να διαβάζουν. Το Institución Educativa Municipal Montessori sede San Francisco της Κολομβίας, στο Πιταλίτο, κέρδισε το βραβείο περιβαλλοντικής δράσης για ένα μαθητικό πρόγραμμα που μετατρέπει τα υπολείμματα πολτού καφέ σε προϊόντα φιλικά προς το περιβάλλον, όπως το βιολογικό σαπούνι.

Το σχολείο EEMTI Joaquim Bastos Gonçalves στο Καρναουμπάλ της Βραζιλίας κέρδισε το βραβείο υποστήριξης υγιούς ζωής για την παροχή στους μαθητές πρόσβασης σε ψυχολόγους και τηΝ διδασκαλία σχετικά με την ψυχική υγεία μετά την πανδημία COVID-19. Το βραβείο καινοτομίας απονεμήθηκε στο Riverside School στο Αχμενταμπάντ της Ινδίας, για την προσέγγιση και το πρόγραμμά του με επίκεντρο τον μαθητή που στοχεύει στην καλλιέργεια της ενσυναίσθησης, της δημιουργικότητας και της κοινωνικής ευθύνης.

Το εναρκτήριο βραβείο επιλογής της κοινότητας, που ψηφίστηκε από το κοινό, πήγε στο Escola Municipal Professor Edson Pisani, στο Μπέλο Οριζόντε της Βραζιλίας, για τοπικές πρωτοβουλίες, συμπεριλαμβανομένης της νέας διαδρομής λεωφορείων και του έργου για τα κοινοτικά απόβλητα.

«Οι εκπαιδευτικοί σε όλο τον κόσμο θα πρέπει να κοιτάξουν τα λαμπρά παραδείγματα των σχολείων σας μέσα από τη διαφορά που έχετε κάνει σε τόσες πολλές ζωές», είπε ο ιδρυτής του T4 Education και του θεσμού των βραβείων, ο Βίκας Πότα. «Οι κυβερνήσεις θα πρέπει να βλέπουν την πρωτοποριακή δουλειά που έχετε κάνει καθώς αναζητούν απαντήσεις στις μεγάλες προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε σήμερα», κατέληξε.

 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

emfragma
ΔΙΕΘΝΗ

Την υγεία της καρδιάς μπορεί να βλάψει η πολύωρη καθιστική ζωή

Οι ερευνητές σημειώνουν ότι η αντικατάσταση μόλις 30 λεπτών υπερβολικού χρόνου καθιστικής ζωής κάθε μέρα με οποιοδήποτε είδος σωματικής δραστηριότητας μπορεί να μειώσει τους κινδύνους για την υγεία της καρδιάς.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Τα Εκπαιδευτήρια Δούκα συνεργάζονται με το Δίκτυο Σχολείων Cognita

Βέλτιστες πρακτικές, καινοτόμα εκπαιδευτικά εργαλεία και προγράμματα που ενισχύουν την προσωπική και επαγγελματική τους ανάπτυξη θα είναι διαθέσιμα σε μαθητές και εκπαιδευτικούς.
Iran-Flag
ΔΙΕΘΝΗ

Ιρανική κυβέρνηση: «Διαταραγμένη» η φοιτήτρια που γδύθηκε δημοσίως

Η νεαρή φοιτήτρια παρενοχλούνταν από πράκτορες της ασφάλειας που θεωρούσαν ότι δεν σέβεται τον αυστηρό υποχρεωτικό ισλαμικό ενδυματολογικό κώδικα, σύμφωνα με τις οργανώσεις που αποκάλυψαν το Σάββατο την υπόθεση.