Η Mercedes-Benz Group AG και η BMW AG κάνουν μια νέα προσπάθεια να πουλήσουν την εφαρμογή κλήσης ταξί FreeNow, που τους ανήκει από κοινού, σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν το θέμα.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, που κατέχουν και οι δύο λίγο λιγότερο από το 50%, συνεργάζονται με τη Lazard Inc. για να μετρήσουν το ενδιαφέρον από πιθανούς αγοραστές, είπαν άτομα, που ζήτησαν να μην κατονομαστούν επειδή οι συζητήσεις είναι ιδιωτικές. Η επιχείρηση θα μπορούσε να αποφέρει 500 εκατομμύρια ευρώ (521 εκατομμύρια δολάρια), είπαν.
Σύμφωνα με το Bloomberg, οι σκέψεις βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο και δεν υπάρχει βεβαιότητα ότι θα οδηγήσουν σε συναλλαγή. Οι εκπρόσωποι των Mercedes και Lazard αρνήθηκαν να σχολιάσουν. Ένας εκπρόσωπος της BMW είπε ότι το FreeNow τα πάει καλά και ξεπερνά τους τρέχοντες στόχους του, αρνούμενος να σχολιάσει μια πιθανή πώληση. Ένας εκπρόσωπος του FreeNow δεν απάντησε αμέσως σε ένα αίτημα για σχόλιο.
Η Daimler, όπως ήταν προηγουμένως γνωστή η Mercedes, και η BMW συμφώνησαν το 2019 να διαθέσουν περισσότερα από 1 δισεκατομμύριο ευρώ στις κοινές τους επιχειρήσεις κοινής χρήσης αυτοκινήτων και μετακίνησης για να αναλάβουν εταιρείες όπως η Uber Technologies Inc. και η Lyft Inc. Ένα χρόνο αργότερα, η Uber εξέτασε την αγορά του FreeNow, είπαν άτομα με γνώση του θέματος εκείνη την εποχή.
Στη συνέχεια, η BMW και η Mercedes συμφώνησαν το 2022 να πουλήσουν μέρος της επιχείρησης που ονομάζεται Share Now, τη λειτουργία κοινής χρήσης αυτοκινήτων τους, στη Stellantis NV. Το FreeNow είναι διαθέσιμο σε περισσότερες από 150 πόλεις στην Ευρώπη, με τη διαμεσολάβηση βόλτες με ταξί και ηλεκτρονικά σκούτερ, καθώς και υπηρεσίες κοινής χρήσης αυτοκινήτων και ενοικίασης αυτοκινήτων, δείχνει ο ιστότοπός του.
Το FreeNow θα παρείχε στους ανταγωνιστές τους την ευκαιρία να εισέλθουν ή να επεκταθούν σε βασικές ευρωπαϊκές πόλεις, συμπεριλαμβανομένου του Λονδίνου, όπου οι πελάτες μπορούν να απολαύσουν τα παραδοσιακά μαύρα ταξί με την εφαρμογή, καθώς και τη Φρανκφούρτη, το Παρίσι και το Μιλάνο.
Οι μεγάλοι ανταγωνιστές στην Ευρώπη περιλαμβάνουν την Uber καθώς και την εσθονική εταιρεία κινητικότητας Bolt Technology OU, η οποία διερευνά μια αρχική δημόσια προσφορά καθώς επεκτείνεται στο εξωτερικό. Η Lyft, από την άλλη πλευρά, επικεντρώνεται στην αγορά της Βόρειας Αμερικής. Το FreeNow προσέλκυσε επίσης στο παρελθόν το ενδιαφέρον από τη Νοτιοκορεατική εταιρεία εφαρμογών ταξί Kakao Mobility.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες επικεντρώνονται εκ νέου στη βασική κατασκευή και τη σχετική τεχνολογία εν μέσω της προκλητικής μετάβασης στα ηλεκτρικά οχήματα.
Ως αποτέλεσμα, υποχωρούν από μη βασικές επιχειρήσεις. Η ίδια η Mercedes διερευνά μια πιθανή πώληση της επιχείρησης μίσθωσης αυτοκινήτων Athlon, ανέφερε το Bloomberg News τον Ιανουάριο. Η General Motors Co. πουλάει το μερίδιό της σε εργοστάσιο μπαταριών EV στο Μίσιγκαν στον Νοτιοκορεάτη συνεργάτη της LG Energy Solution.