ΓΔ: 1827.51 0.93% Τζίρος: 204.37 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
businessdaily-ELBISCO

Η Elbisco προχωρά σε μείωση τιμών έως 12,1% για 27 προϊόντα της

Η εταιρεία προχώρησε στη μείωση τιμών 27 προϊόντων της, από 5,1% ως 12,1% και για ελάχιστο χρονικό διάστημα 6 μηνών. Οι μάρκες της ELBISCO, ΑΛΛΑΤΙΝΗ, ΚΡΙΣ ΚΡΙΣ και ΒΟΣΙΝΑΚΗ μειώνουν τις τιμές.

Ανταποκρινόμενη άμεσα στην πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής» του υπουργείου Ανάπτυξης, η Elbisco προχώρησε στη μείωση τιμών 27 προϊόντων της, από 5,1% ως 12,1% και για ελάχιστο χρονικό διάστημα 6 μηνών. Οι μάρκες της ELBISCO, ΑΛΛΑΤΙΝΗ, ΚΡΙΣ ΚΡΙΣ και ΒΟΣΙΝΑΚΗ μειώνουν τις τιμές σε βασικές κατηγορίες αγαθών για το καθημερινό τραπέζι, όπως το ψωμί, το αλεύρι, οι φρυγανιές, τα μπισκότα και τα κέικ.

Όπως τονίζεται σε σχετική ανακοίνωση, με αίσθημα ευθύνης απέναντι στον καταναλωτή και θέλοντας να ανταποδώσει την εμπιστοσύνη και την αγάπη του κόσμου όλα αυτά τα χρόνια, η εταιρεία Elbisco στηρίζει και πάλι έμπρακτα την ελληνική οικογένεια και οικονομία.

Ακολουθεί αναλυτικά ο πίνακας των 27 προϊόντων της Elbisco, που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής»:

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κόβουν τις προσφορές, φέρνουν νέα προϊόντα οι βιομηχανίες ψωμιού

Οι συσκευασίες ψωμιού «δύο σε ένα» χάνονται από τα ράφια, ενώ έρχονται νέα προϊόντα της κατηγορίας premium. Ένας στους έξι καταναλωτές αγοράζει τυποποιημένο ψωμί, στο 1,1 δισ. ο συνολικός τζίρος της αγοράς.
Super-Market
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Τριπλάσια αύξηση πωλήσεων στα ελληνικά σούπερ μάρκετ από την Ευρώπη

Παρότι οι Έλληνες καταναλωτές δεν αισθάνονται πλούσιοι, ο τζίρος των σούπερ μάρκετ στη χώρα αυξήθηκε τον Μάρτιο του 2025 κατά 4,9% σε ετήσια βάση, τρεις φορές περισσότερο από τον μέσο όρο στην Ευρώπη, που ήταν μόλις 1,6%.