ΓΔ: 2056.86 -1.45% Τζίρος: 320.56 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:00

H startup που αλλάζει την αισθητική του μαγειρέματος

Από τον περσινό Αύγουστο η νεοσύστατη εταιρεία SAZA λανσάρει 13 κωδικούς από σάλτσες και chutneys, τα οποία προέρχονται από την ινδική κουζίνα. Ήδη η SAZA έχει παρουσία σε 30 delicatessen σημεία.

Από τον περσινό Αύγουστο, η νεοσύστατη εταιρεία SAZA έχει κάνει ντεμπούτο στα εγχώρια delicatessen σημεία επιδιώκοντας να αλλάξει την mentalité στο καθημερινό μαγείρεμα, μέσα από τις νέες προτάσεις της για σάλτσες και chutneys.

Οι δημιουργοί της SAZA είναι η Ελένη Κουτσάκη και ο Σωτήρης Σεμερτζιάν, δύο νέοι άνθρωποι οι οποίοι στο εργαστήριο τους στο Ηράκλειο Αττικής έχουν δημιουργήσει μια «boutique» γραμμή παραγωγής στην οποία «παντρεύουν» τις παραδοσιακές με τις gourmet γεύσεις στις χειροποίητες παρασκευές τους, επιδιώκοντας να «τονώσουν» την εγχώρια αγορά σάλτσας, η οποία συγκριτικά με ξένες αγορές καταγράφει χαμηλές ταχύτητες σε όρους κατανάλωσης.

Βασικό συστατικό στις συνταγές είναι το «θυμικό» από γεύσεις του παρελθόντος εμπλουτισμένο με «πινελιές» εξωτικών υλικών, ώστε το αποτέλεσμα να μην είναι παρωχημένο.

Το πρώτο λανσάρισμα περιλαμβάνει 13 κωδικούς από σάλτσες και chutneys, τα οποία για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι προέρχονται από την ινδική κουζίνα και αποτελούν το αποτέλεσμα της ανάμειξης φρούτων ή λαχανικών με μπαχαρικά, που μαγειρεύονται μαζί για να συνοδεύσουν κύρια γεύματα.

Τα chutneys πέρασαν γρήγορα στις δυτικές κουζίνες και δη στην Βρετανική και πλέον ταυτίζονται κυρίως με προτάσεις γλυκόξινων μαρμελάδων που προσθέτουν ένα ιδιαίτερο τόνο στα μαγειρεμένα φαγητά, ενώ μπορούν να καταναλωθούν και χωρίς κάποια περαιτέρω επεξεργασία.

Ήδη η SAZA έχει παρουσία σε 30 delicatessen σημεία, ενώ πρόσφατα έκανε και το εξαγωγικό της ντεμπούτο, με τις πρώτες παραγγελίες να ταξιδεύουν για τη γερμανική αγορά. Η στόχευση της SAZA είναι η να διατηρήσει το χειροποίητο χαρακτήρα της και προς τούτο δεν επιδιώκει την είσοδό της σε μεγάλες αλυσίδες οργανωμένης λιανικής.

Ένα σημαντικό κομμάτι διαφοροποίησης της νεοσύστατης εταιρείας αποτελεί η επιμονή των δημιουργών της στη συσκευασία, έτσι ώστε να αντικατοπτρίζει το χειροποίητο στοιχείο και δη την φροντίδα που περιέχουν οι σάλτσες και τα chutneys, και ταυτόχρονα να αναβαθμίσει την παραδοσιακή χάρτινη ή πλαστική συσκευασία που συνήθως έχουν οι αντίστοιχες προτάσεις σάλτσας.

Αναφορικά με τις επιδόσεις του εγχειρήματος, τα πρώτα δείγματα είναι θετικά, καθώς ήδη έχει επιτευχθεί η κάλυψη των παγίων ενώ εκτιμάται ότι η πρώτη χρήση θα εμφανίσει ένα μικρό ποσοστό κερδοφορίας.

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Σπύρος Θεοδωρόπουλος
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η 3P Salads διευρύνει το... μενού στον όμιλο τροφίμων του Σπ. Θεοδωρόπουλου

Η εξαγορά της 3P Salads αποτελεί την τελευταία κίνηση του Σπ. Θεοδωρόπουλου ώστε μέσω της Bespoke να δημιουργήσει έναν ισχυρό όμιλο τροφίμων που θα πρωταγωνιστήσει εντός και εκτός Ελλάδας.
ΒΙΟΛΑΝΤΑ
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Βιολάντα ταξιδεύει τα ελληνικά μπισκότα σε Ευρώπη, Βόρεια Αμερική και Μ. Ανατολή

Με μεγάλη γκάμα ποιοτικών προϊόντων και επενδύσεις σε μονάδες και κέντρα διανομής εντός και εκτός συνόρων, η Βιολάντα εξάγει σε πάνω από 30 χώρες, αυξάνοντας διαρκώς την κερδοφορία της.