ΓΔ: 1615.02 0.67% Τζίρος: 100.78 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:05 DATA
Apasxolisi, Employment, Symfonia, Deal
Φωτο: Shutterstock

Η Τεχνική Ολυμπιακή ολοκλήρωσε την εξαγορά της Greenhill Voula

Όπως επισημαίνει, με την ανωτέρω συναλλαγή, ολοκληρώνεται η διαδικασία απόκτησης πλήρους ελέγχου του ακινήτου στη θέση Πηγαδάκια του Δήμου Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης.

Σε συνέχεια του Δελτίου Τύπου που εκδόθηκε την 17η Ιανουαρίου 2025 που αφορά την απόκτηση από την εταιρία μας του συνόλου των μετοχών της ανώνυμης εταιρείας με την επωνυμία «GREENHILL VOULA ESTATES ΚΤΗΜΑΤΙΚΗ ΚΑΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΗ ΑΝΩΝΥΜΗ ΕΤΑΙΡΙΑ» και το διακριτικό τίτλο «GREENHILL VOULA», συμπληρώνεται το τίμημα της συναλλαγής, το οποίο ανήλθε σε ύψος εξήντα επτά χιλιάδων εξακοσίων ευρώ (€67.600), σημειώνει σε ανακοίνωσή της στο Χρηματιστήριο η Τεχνική Ολυμπιακή.

Όπως επισημαίνει, με την ανωτέρω συναλλαγή, ολοκληρώνεται η διαδικασία απόκτησης πλήρους ελέγχου του ακινήτου στη θέση Πηγαδάκια του Δήμου Βάρης – Βούλας – Βουλιαγμένης, η οποία είχε ξεκινήσει στις 05.01.2022, με την αγορά από τον Όμιλο απαιτήσεων (δανείων), εμπράγματη εξασφάλιση των οποίων αποτελεί το ακίνητο.

Η ολοκλήρωση της συναλλαγής εντάσσεται στο ευρύτερο στρατηγικό σχέδιο ανάπτυξης της Εταιρείας, καταλήγει η ανακοίνωση. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Η Motor Oil εξαγοράζει την αλυσίδα μίνι μάρκετ Twenty 4 Shopen

Η επιχείρηση ΕLETAKO LIMITED, 100% θυγατρική της "CORΕ INNOVATIONS", αποκτά τον αποκλειστικό έλεγχο διά εξαγοράς  του 100% των μετοχών της εταιρείας ZENROW Ltd, η οποία με την σειρά της ελέγχει κατά 100% την εταιρεία "Twenty 4.Shopen".
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Εθνική Τράπεζα: Πράσινο ομόλογο υψηλής εξασφάλισης ύψους 650 εκατ.

Η τελική απόδοση 3,5% αντιστοιχεί σε περιθώριο περίπου 130 μ.β. πάνω από το αντίστοιχο mid-swap το οποίο αποτελεί το χαμηλότερο περιθώριο που έχει επιτευχθεί ποτέ σε έκδοση ομολόγου υψηλής εξασφάλισης από Ελληνική τράπεζα.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Αύξηση καθαρών εσόδων 13,7% στο εννεάμηνο για την Coca Cola HBC

«Τα αποτελέσματα του τρίτου τριμήνου αποδεικνύουν ξεκάθαρα ότι το χαρτοφυλάκιο προϊόντων 24/7 κατανάλωσης, μπορεί να οδηγήσει σε καλής ποιότητας ανάπτυξη υπό ποικίλες συνθήκες αγοράς» ανέφερε ο Zoran Bogdanovic.