Την πρώτη θέση εδραιώνει το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος στην ελληνική αγορά. Για δεύτερη συνεχή χρονιά είχε το μεγαλύτερο μερίδιο, 20,4% το 2024, σύμφωνα με στοιχεία της NielsenIQ. Η συγκεκριμένη αγορά μάλιστα δεν είναι τόσο εύκολη καθώς τα μερίδια μοιράζονται περίπου σε 40 – 50 brands.
Όπως τόνισε ο κ. Κωνσταντίνος Σεπετάς, αντιπρόεδρος της Ηπειρωτικής Βιομηχανίας Εμφιαλώσεων σε συνάντηση με δημοσιογράφους στο πλαίσιο της έκθεσης HORECA, σε μια κατηγορία που γνώρισε ανάπτυξη 10,2% με τον συνολικό όγκο της κατηγορίας να ανέρχεται σε 915.639.567 λίτρα το 2024, από 831.261.542 λίτρα το 2023, το Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος ξεχώρισε με εκρηκτική αύξηση 18,7% με τον όγκο του να αυξάνεται από 157.520.558 λίτρα το 2023 σε 187.019.709 λίτρα το 2024, αφήνοντας τον δεύτερο επώνυμο ανταγωνιστή πίσω κατά 1,7 μονάδες και στην τρίτη θέση την ιδιωτική ετικέτα κατά 4,1 μονάδες.
Παράλληλα, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων Α.Ε. εμφάνισε δυναμική ανάπτυξη, με τον κύκλο εργασιών της να φτάνει τα 127,19 εκατ. το 2024 από 113,06 εκατ. το 2023, σημειώνοντας αύξηση 12,5%. Μάλιστα όπως σημείωσε ο κ. Κων. Σεπετάς χαρακτηριστικά η ιδιωτική ετικέτα στην κατηγορία του φυσικού μεταλλικού νερού είχε πτωτική πορεία 0,9%.
Απαντώντας σε ερώτηση για το αν η εταιρεία θα κάνει ανατιμήσεις από 1η Μαρτίου που θα έχουμε εφαρμογή του Κώδικα Δεοντολογίας για ανακοινώσεις μείωσης τιμής, τη στιγμή μάλιστα που άλλες εταιρείες έχουν προχωρήσει ήδη σε αυξήσεις, ο κ. Κων. Σεπετάς δήλωσε ότι δεν θα κάνουν ανατιμήσεις. «Κοιτάμε να έχουμε την χαμηλότερη τιμή ως προς τα περιθώρια που έχουμε», τόνισε.
Ωστόσο η ανάπτυξη της μάρκας Βίκος δεν περιορίζεται μόνο στο Φυσικό Μεταλλικό Νερό, αλλά επεκτείνεται στρατηγικά και σε άλλες κατηγορίες όπως τα αναψυκτικά και το κρύο τσάι.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι η Βίκος Cola, η οποία κατάφερε να έχει ανάπτυξη 14,36% το 2024, κατακτώντας μερίδιο αγοράς της τάξεως του 6,7% ενισχυμένο σχεδόν κατά 1 μονάδα σε σύγκριση με το 2023, στον δύσκολο κλάδο των αναψυκτικών cola. Μάλιστα στον κλάδο των σούπερ μάρκετ σημείωσε υψηλές πωλήσεις, όπου η ανάπτυξη έφτασε το 17,88%.
Παράλληλα, στην κατηγορία των Mixers, όπου ρυθμός ανάπτυξης της αγοράς ήταν ανοδικός το 2024 φτάνοντας το 4,54% συγκριτικά με το 2023. Η μάρκα Βίκος αναπτύχθηκε κατά 38,12%. Η ανάπτυξη αυτή προήλθε βασικά από το Bίκος Pink Grapefruit που έκανε αλματώδη ανάπτυξη φτάνοντας στο 121,74%, στην οποία και συνέβαλε και το λανσάρισμα και σε κουτί αλουμινίου. Μια ιδιαίτερα ανταγωνιστική κατηγορία, όπου μοιράζεται την πρώτη θέση με τους ανταγωνιστές του Schweppes της Coca Cola HBC. Το 2025 αναμένεται να λανσάρουν ένα ακόμη mixer το Aegean Tonic.
Επίσης η μάρκα Βίκος παρουσίασε το νέο της προϊόν, το Cool Tea, που έχει τοποθετηθεί ήδη σε δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ και θα αναπτυχθεί περαιτέρω. Με βάση το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, το Cool Tea προσφέρεται σε τρεις γεύσεις – Λεμόνι, Ροδάκινο και Πράσινο Τσάι με Λεμόνι χωρίς ζάχαρη. Μέσα στο 2025, ακόμα και πριν το καλοκαίρι στο Cool Tea θα λανσαριστούν δύο ακόμα πιο εξωτικές γεύσεις. Όπως δήλωσε ο κ. Κων. Σεπετάς η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων φιλοδοξεί να κερδίσει το στοίχημα στην απαιτητική κατηγορία του κρύου τσαγιού.
Τέλος, η μάρκα Βίκος ενισχύει διαρκώς την παρουσία της στον στρατηγικό τομέα της HO.RE.CA. Με σταθερές συνεργασίες και αυξανόμενη ζήτηση από επιχειρήσεις του κλάδου της φιλοξενίας και της εστίασης, η εταιρεία καταφέρνει να ανταποκρίνεται στις αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς.