ΓΔ: 1701.84 -0.22% Τζίρος: 102.13 εκ. € Τελ. ενημέρωση: 17:25:03
Terna Energy
Φωτο: Terna Energy, a Masdar company

Νέα επένδυση στην αγορά ΑΠΕ της Βουλγαρίας από την Τέρνα Ενεργειακή

Το έργο περιλαμβάνει την εγκατάσταση του φωτοβολταϊκού σταθμού, καθώς και το σύνολο των εργασιών σύνδεσής του με το δίκτυο, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής ενός νέου υποσταθμού 33/110 kV.

Μια νέα σημαντική επένδυση προωθεί στη Βουλγαρία ο Όμιλος ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ. 

Πρόκειται για επένδυση, η οποία αφορά τον σχεδιασμό, την προμήθεια και την κατασκευή φωτοβολταϊκού σταθμού ονομαστικής ισχύος 130 MW, στην περιοχή Βρατίτσα, στο Μπουργκάς της Βουλγαρίας

Στο πλαίσιο της στρατηγικής συνεργασίας της ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ (υπό την ιδιοκτησία της Masdar) με τη ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ, την υλοποίηση του έργου έχει αναλάβει η ΤΕΡΝΑ, ο κατασκευαστικός βραχίονας του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ. 

Το έργο περιλαμβάνει την εγκατάσταση του φωτοβολταϊκού σταθμού, καθώς και το σύνολο των εργασιών σύνδεσής του με το δίκτυο, συμπεριλαμβανομένης της κατασκευής ενός νέου υποσταθμού 33/110 kV. 

Βάσει του προβλεπόμενου χρονοδιαγράμματος, το φωτοβολταϊκό πάρκο θα διασυνδεθεί με το ηλεκτρικό δίκτυο της Βουλγαρίας περί τα τέλη του 2026. 

Μέσω της συγκεκριμένης επένδυσης, η ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ενισχύει την παρουσία της στη Βουλγαρία, όπου ήδη λειτουργεί δύο αιολικά πάρκα με συνολική εγκατεστημένη ισχύ 30 MW. 

Google news logo Ακολουθήστε το Business Daily στο Google news

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

traino-sididromos-erga
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Το σχέδιο της ΕΡΓΟΣΕ για να γίνει η Ελλάδα κόμβος διεθνών μεταφορών

Με το mega project Sea2Sea, θα δημιουργηθεί μια σιδηροδρομική παράκαμψη του Βοσπόρου, που θα αναβαθμίσει σημαντικά τον αναπτυξιακό ρόλο της Βόρειας Ελλάδας δημιουργώντας έναν νέο σημαντικό εμπορευματικό διάδρομο στην Ευρώπη.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Λεφτά δεν υπάρχουν για την υπόγεια γραμμή σιδηροδρόμου στην Πάτρα

Οριστικό το «όχι» της Κομισιόν στη χρηματοδότηση υπόγειας γραμμής μετά το Ρίο. Ο δήμαρχος Πατρέων, Κ. Πελετίδης, δηλώνει ότι δεν θα κάνει βήμα πίσω και θα φτάσει ως τον πρωθυπουργός. Εναλλακτικό σχέδιο από τον ΟΣΕ.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Μετρό Θεσσαλονίκης: Γιατί καθυστερεί η επέκταση προς την Καλαμαριά

Ως τον Φεβρουάριο του 2026 θα πρέπει να περιμένουν οι Θεσσαλονικείς για την επέκταση της Καλαμαριάς, που θα ολοκληρώσει ένα δίκτυο 18 σταθμών για την καθημερινή εξυπηρέτηση 313 χιλιάδων επιβατών.
odos_pyrgos
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

«Μπόνους» 109 εκατ. ευρώ για να «επιταχύνει» η Πατρών – Πύργου

Δαπάνες επιτάχυνσης 27 εκατ. ευρώ θα καταβάλει το Δημόσιο στην κατασκευάστρια κοινοπραξία της Ολυμπίας Οδού για να «μαζέψει» κατά τέσσερις μήνες την καθυστέρηση του έργου, που βρίσκεται σχεδόν στο 75% της ολοκλήρωσης.