Φώτο: Shutterstock

Παραγγελίες στην Σκλαβενίτης και μέσα από την πλατφόρμα efood

Πιλοτικό πρόγραμμα για παραγγελίες μέσα από την πλατφόρμα efood άρχισε να εφαρμόζει η Σκλαβενίτης. Θα διατίθενται 2.500 βασικά προϊόντα.

Επεκτείνει την παρουσία της στο διαδίκτυο η αλυσίδα σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης, σε συνεργασία με την ηλεκτρονική πλατφόρμα efood, αρχίζοντας την εφαρμογή πιλοτικού προγράμματος στην περιοχή του Περιστερίου.

Περίπου 2.500 κωδικοί προϊόντων πρώτης ανάγκης θα μπορούν να φτάσουν στους καταναλωτές των σούπερ μάρκετ Σκλαβενίτης μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας efood, με το σχεδιασμό να προβλέπει εντός των προσεχών ημερών να διευρυνθεί η δυνατότητα διανομής. Η αρχή θα γίνει σε πιλοτικό επίπεδο στη περιοχή του Περιστερίου.

Η συνεργασία Σκλαβενίτη και efood εξετάζεται εδώ και αρκετό καιρό, σύμφωνα με πληροφορίες, οι διαδικασίες επιταχύνθηκαν εξαιτίας των εξελίξεων με την εξάπλωση του κορονοϊού και την επιβολή περιοριστικών μέτρων, που φέρνουν όλο και περισσότερους καταναλωτές στο διαδίκτυο για παραγγελίες.

Όπως αναφέρουν πηγές κοντά στη αλυσίδα «η εταιρεία βρίσκεται σε συνεχή διερεύνηση εναλλακτικών, καινοτόμων προσεγγίσεων που διευκολύνουν τους Έλληνες καταναλωτές.Στο πλαίσιο της δύσκολης συγκυρίας που επηρεάζει την ελληνική κοινωνία και με στόχο την ασφαλέστερη και καλύτερη δυνατή εξυπηρέτηση του καταναλωτικού κοινού, σήμερα τέθηκε σε πιλοτική εφαρμογή η πώληση συγκεκριμένων κωδικών προϊόντων (είδη πρώτης ανάγκης) μέσω της πλατφόρμας e-food, στην περιοχή του Περιστερίου.

Τις επόμενες μέρες ευελπιστούμε ότι θα μπορούμε να ανακοινώσουμε περισσότερες λεπτομέρειες ως προς τον σχεδιασμό μας. Στόχος της εταιρείας είναι να δράσει ακόμη πιο ουσιαστικά στην κατεύθυνση της απομακρυσμένης εξυπηρέτησης των καταναλωτών, μέσω μιας πλατφόρμας που τους είναι ήδη γνώριμη».

Υπενθυμίζεται ότι η Σκλαβενίτης διαθέτει ήδη ηλεκτρονική παρουσία μέσω της πλατφόρμας caremarket.gr, την οποία εξαγόρασε τον Ιανουάριο.

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

«Ανάσα» έως και 100 εκατ. ευρώ σε προμηθευτές της Μαρινόπουλος

Άνοιξε ο δρόμος για την επιστροφή ή τον συμψηφισμό με άλλες οφειλές του ΦΠΑ που είχαν πληρώσει προμηθευτές της αλυσίδας Μαρινόπουλος, οι οποίοι υποχρεώθηκαν σε «κούρεμα» απαιτήσεων κατά 50%.
ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Επικίνδυνη απειλή από τον ιό και στην ελληνική κτηνοτροφία

Εκατοντάδες χιλιάδες αμνοερίφια δεν θα διατεθούν φέτος στην πασχαλινή αγορά, λόγω της μειωμένης ζήτησης που θα προκαλέσουν τα περιοριστικά μέτρα. Εκπέμπουν σήμα κινδύνου οι κτηνοτρόφοι και ζητούν κρατική βοήθεια.
ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ

Εβδομάδα... κορονοϊού στα σούπερ μάρκετ με διπλασιασμό του τζίρου

«Έφοδος» των καταναλωτών την εβδομάδα από 9 έως 15 Μαρτίου προκάλεσε αύξηση 95,7%. στον τζίρο των αλυσίδων. Έκτοτε παρατηρείται αισθητή επιβράδυνση στους ρυθμούς, σύμφωνα με στελέχη του κλάδου.